6 Posts per minuut?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:10 schreef JDude het volgende:
Volgens mij moet er een post-limiter op dit topic
Dat hier zo snel word gepost dat je het onderhand topsport kan noemen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:10 schreef whoops het volgende:
[..]
De meet, BeF, Fok!... Een beetje duidelijkheid graag...
Waarom dat?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:11 schreef Mailbox het volgende:
of maak een mailsysteem? dat je naar iedereen mailt als je een aangewezen plek hebt gevonden?
Ja, maar dan moeten al die pubers naar schoolquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:11 schreef whoops het volgende:
[..]
Dinsdagmorgen is ook een erg rustige ochtend in de stad meestal...
ik werk iedere zondagquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:10 schreef Mikkie het volgende:
Ik zou het op een zondag doen, dan zijn er minder wouten op pad, minder gezeik. En minder kans dat mensen moeten werken.
Half juli?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja, maar dan moeten al die pubers naar school.
Als je 24/7 door zou posten op dit tempoquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:12 schreef star_gazer het volgende:
9 posts op 00:10. 9 posts per minuut is 1 topic per half uur is 48 topics per dag
Kutvakantie...quote:
quote:
Dan doe je iets niet goed. De Christenen hebben niet voor niets bepaald dat de Heilige Zondag een rustdag is. En ik zou graag zien dat jij je conformeert aan de Christelijke normen en waarden, zoals die in beginsel zijn opgesteld volgens de Heer Jezus Christus.quote:
minder wouten? wat ben je allemaal van plan dan?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:10 schreef Mikkie het volgende:
Ik zou het op een zondag doen, dan zijn er minder wouten op pad, minder gezeik. En minder kans dat mensen moeten werken.
Vakantie enzoquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja, maar dan moeten al die pubers naar school.
Ja, weet ik veel wanneer die vakanties van hun beginnenquote:
We gaan een boom in de fik steken voor warmte 's avondsquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:13 schreef Molluck het volgende:
[..]
minder wouten? wat ben je allemaal van plan dan?
btw, ik werk ALLEEN maar op zondag
Sick. Maar gelukkig moeten er nog mensen slapen, en tentamens maken, en een sociaal leven hebben.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:12 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Als je 24/7 door zou posten op dit tempo
In 22 dagen 1000 topics
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |