Samequote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:13 schreef Mailbox het volgende:
ik moet pas somewhere in eind augustus naar school volgensmij
Opkezen!,quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:14 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik blijf stemmen voor Rotterdam. Wie maakt er eventjes een poll met steden waaruit we kunnen kiezen?
quote:
Ik heb ervaring in het kromliggen om mensen die teveel hebben gezopen, rare dingen gaan doen, en vervolgens gezeik krijgen met de politiequote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:13 schreef Molluck het volgende:
minder wouten? wat ben je allemaal van plan dan?
Met Rotterdam vallen er sowieso teveel mensen afquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:14 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik blijf stemmen voor Rotterdam. Wie maakt er eventjes een poll met steden waaruit we kunnen kiezen?
ja idd :quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:14 schreef Tique het volgende:
* Tique stelt voor!
Plaats: Eindhoven
Tijd: 1200-2200
Lunch: BeF
Avondeten BeF
3 juli.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:15 schreef JohnHancock het volgende:
Hoi, ik vind dat we een datum moeten prikken![]()
John.
Is het met Tique eensquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:14 schreef Tique het volgende:
* Tique stelt voor!
Avondeten BeF
ik weet nog steeds niet hoe die polls werkenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:14 schreef pc-fr34k het volgende:
Dan zou ik voor 2 juli kiezen, da's een zaterdag. Aangezien al die geiten op zondag moeten werkenquote:
We zijn de meet aan het regelenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:15 schreef Litso het volgende:
Yay. Bier, net een McKroket achter de kiezen, en the Hives op MTV.
Kan het nog beter?
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:14 schreef Tique het volgende:
* Tique stelt voor!
Avondeten BeF
Aanstaande Zaterdag moet ik werkenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:15 schreef Mr-Z het volgende:
Aanstaande zaterdag
Waar? Eindhoven centrum, Cafe Sante op stratumseing
Hoe laat? Vanaf 14.00 t/m (ligt eraan hoe gezellig en wie er over blijven)
Wie komen er?Meld maar![]()
En het bier en frituur dan? Bladje bier is 24 euro (ja ik kom er iedere week) en er zijn verschillende friettenten en trekmuren in de buurt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |