En daarvan heb ik hem er toch zeker 20 zien postenquote:
Ssssssssstquote:
Túúrlijkquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:15 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ssssssssst![]()
Ik ben vaak nog een nOOb
Je weet toch?quote:
120000 postsquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:16 schreef JohnHancock het volgende:
Ik haal die yvonne in no time in, tssk.
John.
Ik bedenk me net, ben jij ooit wel eens gevraagd om mod te worden, of ben je het geweest?quote:
Fotoboek van PrintScreenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:17 schreef JohnHancock het volgende:
Vet, ik heb ook een fotoboek weetje.
John.
PS ik heb 2 foto's van jou.
Kappuh nou met dat PSgedoequote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:17 schreef JohnHancock het volgende:
Vet, ik heb ook een fotoboek weetje.
John.
PS ik heb 2 foto's van jou.
wat zeg je nu, ben je afgedanktquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:13 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik ben een afgedankte kloon
Leid nu een totaal eigen leven
quote:
Grace kom je ook in elk fotoboek tegen hequote:
Ik had je veel kleiner verwacht...quote:
als er een iemand een fobo slet is dan is zij het wel jaquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:19 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Grace kom je ook in elk fotoboek tegen he
Alsof jullie niet weten dat de PrintScreen in dit topic gewoon een Fok!-bot is...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:19 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
En ook nog een computer-gegenereerde ook![]()
Ook op msn kan ze er wat vanquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:20 schreef killswitch het volgende:
[..]
als er een iemand een fobo slet is dan is zij het wel ja
Ik delete (verleden tijd) je niet omdat ik je je hosting misgunde, maar omdat het niet in BUG hoort. Maar ik zal de volgende keer ff editten en uitleggen, ik heb namelijk geen enkel bezwaar tegen die hostingquote:
Jij weet zeker ook zo ff snel niet hoe je een volgend topic in elkaar zet?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:20 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik delete (verleden tijd) je niet omdat ik je je hosting misgunde, maar omdat het niet in BUG hoort. Maar ik zal de volgende keer ff editten en uitleggen, ik heb namelijk geen enkel bezwaar tegen die hosting.
Je gaat offtopic...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:20 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik delete (verleden tijd) je niet omdat ik je je hosting misgunde, maar omdat het niet in BUG hoort. Maar ik zal de volgende keer ff editten en uitleggen, ik heb namelijk geen enkel bezwaar tegen die hosting.
Ja idd!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:21 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Jij weet zeker ook zo ff snel niet hoe je een volgend topic in elkaar zet?
Ach ja, als ik 's avonds niet kan slapen is zij er ook, dus dat is dan wel weer gezelligquote:
Jij was het dus welquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:20 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Zorg voor een goede TT, de rest komt vanzelf goedquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:22 schreef JohnHancock het volgende:
Ik weet het.
Ik kan het niet.
Ik wil het niet.
Okay ik doe het wel.
John.
gelukkig heb je nu dit topic want nu is ze er nietquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:22 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ach ja, als ik 's avonds niet kan slapen is zij er ook, dus dat is dan wel weer gezellig![]()
Slarioux kan het wel want die kan de OP zo jattenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:22 schreef JohnHancock het volgende:
Ik weet het.
Ik kan het niet.
Ik wil het niet.
Okay ik doe het wel.
John.
M'n hele leven draait er tegenwoordig omheenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:23 schreef killswitch het volgende:
[..]
gelukkig heb je nu dit topic want nu is ze er niet
arme jijquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:24 schreef Zebbie het volgende:
[..]
M'n hele leven draait er tegenwoordig omheen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |