En de kipquote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 18:31 schreef Bluezz het volgende:
En het blauwe volk.
[..]
Aardappel, aardappel
Als dat in de buurt is Griek of Thai halenquote:Op maandag 4 juli 2005 19:28 schreef Chielus het volgende:
tering, heb ik eindelijk vrij, heb ik echt geen enkele puf om ook maar iets te gaan kokkerellen. Vreemd eigenlijk, want normaal krijg ik daar alleen maar energie van, maar vandaag
quote:Op maandag 4 juli 2005 19:04 schreef dutch-mamma het volgende:
Moeder meldt zich ook... en is snel weer weg, het was een dag met een gaatje
Kat heeft zijn achterpoot nogal ernstig gebroken, en ik ben de halve middag bezig geweest met de dierenarts...
Beessie zal het overleven, no problemmaar zal wel kreupel blijven. Wat op zich geen probleem hoeft te zijn, katten redden zich prima!
Voor de genezing moet ik hem wel 6 weken opsluiten in een hondenbench...! Dit gaat een drama worden!
Ach gosj...quote:Op maandag 4 juli 2005 19:04 schreef dutch-mamma het volgende:
Moeder meldt zich ook... en is snel weer weg, het was een dag met een gaatje
Kat heeft zijn achterpoot nogal ernstig gebroken, en ik ben de halve middag bezig geweest met de dierenarts...
Beessie zal het overleven, no problemmaar zal wel kreupel blijven. Wat op zich geen probleem hoeft te zijn, katten redden zich prima!
Voor de genezing moet ik hem wel 6 weken opsluiten in een hondenbench...! Dit gaat een drama worden!
Zo, en nou ga ik relaxen...Heb ik wel verdiend!
* Martijn_77 meldt zich ookquote:Op maandag 4 juli 2005 18:31 schreef Bluezz het volgende:
En het blauwe volk.
Hier bijnaquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:14 schreef Bluezz het volgende:
Ja, maar hier is het nog steeds geen vakantie hoor
Hier ook niet en heb dit jaar eigenlijk geen echte vakantiequote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:14 schreef Bluezz het volgende:
Ja, maar hier is het nog steeds geen vakantie hoor
Mogen donderdag weer bellen of ze op de planning voor volgende week staat.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:48 schreef Bluezz het volgende:
Hoe is het met haar Martijn?
Ja dat vraag ik me ook af.quote:
Klinkt serieus... Sterkte!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:20 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Mogen donderdag weer bellen of ze op de planning voor volgende week staat.
[..]
Hummus misschien? Kikkererwtenprakje?quote:Ja dat vraag ik me ook af.
Zie ook Aneurisma (Verwijding AORTA)quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:52 schreef dutch-mamma het volgende:
Klinkt serieus... Sterkte!
Heel veel sterkte...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:19 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Zie ook Aneurisma (Verwijding AORTA)
quote:Houmous
(Kikkererwtenpaté uit het M.Oosten)
300 gr kekererwten
1½ theel zout
3 teentjes knoflook
200 gr tahin (sesampasta)
sap van 2 citroenen
50 gr fijngesneden verse peterselie
event. tamari en/of cayennepeper
Week de erwten een nacht in water met het zout. Kook ze dan in ca. 1½ uur goed gaar. Plet de erwten tot een dikke pasta. De erwten even laten afkoelen en dan al de overige ingred. toevoegen.
Houmous kan worden gegeten als voorgerecht op geroosterd brood, of gekombineerd met salade.
Anders echt heel lekker hoorquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:30 schreef Euc- het volgende:
Klinkt afschuwelijk, maar mag pas oordelen als ik het geproeft heb
Hehequote:Op woensdag 6 juli 2005 00:42 schreef Chielus het volgende:
Hik, ben een beetje dronken van de Limoncello.......
Rare gerechtenquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:43 schreef Euc- het volgende:
Enige keuken die ik ken is italiaans en frans, met al die rare gerechten moet je mij niet aankomen hoor![]()
En uiteraard de nederlandse chinese keuken
Ik heb het gelezen... Heel veel sterkte, en hopelijk wordt ze heel snel geholpen!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:19 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Zie ook Aneurisma (Verwijding AORTA)
In dit verband kan ik wel een geintje hebbenquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:43 schreef Euc- het volgende:
Enige keukens die ik "ken" zijn de klassieke italiaanse en franse keukens, met al die rare gerechten uit streken die te warm zijn voor een blanke (een grapje, snappie? ) moet je mij niet aankomen hoor![]()
En uiteraard de nederlandse chinese keuken
Ja, de vrouwen achter de toonbank zekerquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:48 schreef Euc- het volgende:
truste kip!
(flauw hoor)
Enne, ik lust ook wel wat dingen van de surinaamse toko
Brr, vrouwen uit een land waar dik zijn betekend dat je veel geld hebt?quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja, de vrouwen achter de toonbank zeker
Hehe, oh, ik ging slapen....![]()
Dag dag!
Zitten toch soms best mooie wijffies tussen al zeg ik het zelf als vrouw zijndequote:Op woensdag 6 juli 2005 00:51 schreef Euc- het volgende:
[..]
Brr, vrouwen uit een land waar dik zijn betekend dat je veel geld hebt?![]()
Heb je allerlei gerechten die mijn overbuurvrouw op Curaçau altijd klaarmaakte, geen idee hoe ze heten ofzo, maar ze waren wel altijd heerlijk![]()
Hmmm... er klopt hier iets niet danquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:51 schreef Euc- het volgende:
vrouwen uit een land waar dik zijn betekend dat je veel geld hebt?![]()
quote:
tja, das natuurlijk gewoon Kl&^%&te, maar ja daarom bestaat de warme bakker nog steeds voor dit soort momenten.quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:04 schreef Euc- het volgende:
Godsamme, doe je de halve morge moeit om zelf broodjes te maken, doe je ze in de oven om af te bakken, vergeet je ze![]()
![]()
Iemand een zwart hard (echt hard) bolletje?![]()
De warme bakker wilde me vanmorgen anders echt een zwart saucijzenbroodje verkopenquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:18 schreef Chielus het volgende:
tja, das natuurlijk gewoon Kl&^%&te, maar ja daarom bestaat de warme bakker nog steeds voor dit soort momenten.
quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:04 schreef Euc- het volgende:
Godsamme, doe je de halve morge moeit om zelf broodjes te maken, doe je ze in de oven om af te bakken, vergeet je ze![]()
![]()
Iemand een zwart hard (echt hard) bolletje?![]()
Je bent toch wel terug gegaan...?quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:23 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik wilde een keer een brownie kopen bij een banketbakkertje hier in de buurt, hij zat me helemaal blij aan te kijken van "neem me mee naar huis, eet me op!".
Maar toen ik hem uit het zakje pakte zag ik dat de hele onderkant en achterkant beschimmeld waren
Was dus niet bepaald vers... bleh
Groot gelijk....wat een prutser!quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:45 schreef BBQ-kip het volgende:
Nee, ik was al thuis en had geen zin terug te gaan...
In plaats daarvan ben ik er gewoon nooit meer heen gegaan
Want rotte zooi verkopen doen ze maar aan een ander, mij zie je er niet meer.
Hoe ziet je lijstje er tot nu uit?quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:10 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga weer even verder met mijn lijstje maken van wat ik allemaal mee terug moet nemen hehe
Daar heb je gelijk in, je bent zelfs te lui om 's avonds naar bed te gaanquote:Op woensdag 6 juli 2005 16:10 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ben gewoon honds lui.... heeft niks met aardig zijn te maken....
- Mix voor chocoladetaartquote:
Mijn dag en nachtrimte is een beetje verstoord, heeft ook zijn redenenquote:Op woensdag 6 juli 2005 16:34 schreef Euc- het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, je bent zelfs te lui om 's avonds naar bed te gaan![]()
Hoef je niet voor naar schotland hoor...quote:
Ohhhhhhhhhhquote:Op woensdag 6 juli 2005 17:24 schreef Oblivion het volgende:
Kip?
Ik hou niet eens van chocolade taart..![]()
Staat hier in de kast...![]()
*kuch*quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhh![]()
Neem die maar mee als we een meet hebben![]()
(heb er nu al zin in)
Op mijn gevoel. Gewoon zijn hele manier van doen en denken, als je eten lekker vind wilt nog niet zeggen dat je automatisch veel van koken afweet. Zoals ik net al zei, gewoon zijn hele manier van praten duid erop dat ie er echt geen kaas van gegeten heeft.quote:
Ja, maar als iemand hier een recept vraagt en je weet het niet dan reageer jij er niet op, of geeft andere suggesties. Ik heb het gevoel dat hij het dan gauw opzoekt, opschrijft alsof die het zelf wist om tof te lijken ofzo.quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:56 schreef MissyMirjaM het volgende:
ach, wat geeft dat nou
uik sta ook altijd maar te goochelen met potten en pannen omdat ik dat leuk vind
projectie?quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:51 schreef Euc- het volgende:
Waarom krijg ik bij jou toch zo erg het gevoel dat je echt geen ene DROL van koken afweet, en als je iets gevraagd wordt je het gaat opzoeken op google ofzo.
euhm,quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:58 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ja, maar als iemand hier een recept vraagt en je weet het niet dan reageer jij er niet op, of geeft andere suggesties. Ik heb het gevoel dat hij het dan gauw opzoekt, opschrijft alsof die het zelf wist om tof te lijken ofzo.
Er zijn veel culturen op dees aard, met veel gerechten. ik ken er een paar van. Ik ben met indisch eten opgegroeid (dankzij moeder) ken een beetje 'ollands eten, hoor hier en daar wat, maar ik ken ws nog minder over gerechten dan Pietquote:
Neemt natuurlijk niet weg dat je wel een stuk mag komen halen...quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:42 schreef BBQ-kip het volgende:
Ohhhh, nee dan moet je het maar lekker voor je ventje maken
ik wilde eerst opschrijven:quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:51 schreef Euc- het volgende:
Waarom krijg ik bij jou toch zo erg het gevoel dat je echt geen ene DROL van koken afweet, en als je iets gevraagd wordt je het gaat opzoeken op google ofzo.
Hoe weet jij datquote:Op woensdag 6 juli 2005 20:17 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ik wilde eerst opschrijven:
Waarom krijg ik bij jou toch zo erg het gevoel dat je een lekker wijf bent dat mannen probeert te lokken door zichzelf in haar avatar te ontkleden?
sorry, moest er ff uit
gegoogledquote:
quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:49 schreef Martijn_77 het volgende:
* Martijn_77 gooit de bar open en vraagt zich af of er iemand binnenkort nog iets culiniars gaat doen
Is wel erg lekker idd. Kun je hier in Nederland ergens goede kopen dat je weet?quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:53 schreef Chielus het volgende:
Doe mij maar een Limoncello.....
Die heeft er standaard wel een paar staan maar wil graag weten welk merk echt goed is.quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:10 schreef Chielus het volgende:
ik heb 2 flessen uit rome mee genomen.
misschien wel bij die slijter van jou.
Hij moet zeker niet te zoet zijn want dat vind ik niet lekker.quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:22 schreef Chielus het volgende:
ben helaas nog geen kenner
Tis een vrij land, NP. Zolang je maar verder probeert te kijken dan mijn posts in 1 of 2 topics hier op CUL. Als je dan die mening blijft houden, och... dan zij het zo.quote:
Ook hier hoef je het niet verder uit te vechten dat doe je maar via de MSN of zo.quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:31 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Tis een vrij land, NP. Zolang je maar verder probeert te kijken dan mijn posts in 1 of 2 topics hier op CUL. Als je dan die mening blijft houden, och... dan zij het zo.
quote:Op woensdag 6 juli 2005 20:09 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Neemt natuurlijk niet weg dat je wel een stuk mag komen halen...![]()
Toch?![]()
Ah, dan moet je Sophie's Weekends missenquote:
Oh, dus ik heb het weer gedaan?quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:34 schreef Martijn_77 het volgende:
Ook hier hoef je het niet verder uit te vechten dat doe je maar via de MSN of zo.
Nee, zie reactie BBQ - Kipquote:Op donderdag 7 juli 2005 09:10 schreef Shark.Bait het volgende:
Oh, dus ik heb het weer gedaan?
quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:19 schreef BBQ-kip het volgende:
Was volgens mij tegen jullie beide Shark.
Moet zo mijn vrouw naar het ziekenhuis brengen ivm de operatie van morgen. Ze moet om 14:00 binnen zijnquote:Op donderdag 7 juli 2005 09:32 schreef BBQ-kip het volgende:
Ben je niet op je werk Martijn?
(Meestal Fok je niet overdag toch?)
Oh? Dat heb ik dan even gemist.. (volg het programma al een paar weken, mn ma vind het leukquote:Op donderdag 7 juli 2005 08:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ah, dan moet je Sophie's Weekends missen(dat ranzige wijf van "Over Koken"... )
![]()
Ik zag gisteren "A American Princess" op tv (kutprogramma overigens), weet niet of iemand het heeft gezien, maar het was de finale en speelde zich af in Stirling Castle in Schotland, dus dat moest ik even zien
Gingen ze ze het ritueel doen van het opensnijden van "de haggis", die Amerikaanse meiden half kokhalzend aan tafel![]()
Ik heb echt hard gelachen...![]()
Dat wisten wij tot gisteren ook niet. Had gisteren ochtend het ziekenhuis aan de lijn dat ze vandaag binnen moet zijn omdat er iemand tussen uit gevallen was.quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:52 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh morgen is de operatie al! Dat wist ik nog niet.
Nou, heel veel sterkte dan voor jullie beide!
Echt wel!!!!quote:Op donderdag 7 juli 2005 08:38 schreef BBQ-kip het volgende:
We gaan wel nog steeds een keer tijdens een mini-mini-meet dim summen he?![]()
Dank je.quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:05 schreef Chielus het volgende:
Heel veel succes vandaag dan.
Heb je die smoeltjes van die Amerikaanse trutjes niet gezien danquote:Op donderdag 7 juli 2005 09:58 schreef Euc- het volgende:
[..]
Oh? Dat heb ik dan even gemist.. (volg het programma al een paar weken, mn ma vind het leuk), maar ik zag ze niet kokhalzen toen ze dat ding opensneden hoor
Ja dat wel, maar tussen dat en kokhalzen is toch wel een verschil hoor.quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Heb je die smoeltjes van die Amerikaanse trutjes niet gezien dan![]()
overheen gelezenquote:Op donderdag 7 juli 2005 10:30 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik typte "half kokhalzend", maar je bent wel een zeikerd hoor...
Deze zeikerd wil even dat je je msn aanslingert!quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:30 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik typte "half kokhalzend", maar je bent wel een zeikerd hoor...
En haggis eten dus...! Verdikkeme, is er eindelijk iets leuks op TV, en dan mis ik het...quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:50 schreef Euc- het volgende:
was gister de laatste aflevering van.
Ging over een groep meiden die streden om een engelse adelijke titel, en natuurlijk een riante geld prijs![]()
En daar moesten ze alle bijpassende dingen voor doen, leren thee drinken, polo spelen, walsen op een bal, ga het hele rijtje maar langs
Daar isse ze dan, haar koddige zelf...quote:
Nou, nog iemand die het wil weten!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:20 schreef MissyMirjaM het volgende:
pom is surinaams [of in die richting]
Recept?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:18 schreef Oblivion het volgende:
Schop!
Ik zag net dutch-mama antwoorden op POM.
Wat is pom?![]()
quote:
Iets dat je zonder problemen kan vervangen door een dikke plak rookvleesquote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:33 schreef Oblivion het volgende:
Zoutvlees, wat is zoutvlees?
Oh, taaie zoute meuk...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:36 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Iets dat je zonder problemen kan vervangen door een dikke plak rookvleesof zo.
Het is, de naam zegt het al, gezouten vlees. Ik vind het taaie zoute meuk, maar het is typisch Surinaams. Te koop in vacuum verpakking of emmertjes.
Die hebben we hier heulemaal niet...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:45 schreef dutch-mamma het volgende:
...en toen ging iedereen unaniem naar de Suri-afhaal...!![]()
Die hebben we hier in de buurt nog niet helaasquote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:45 schreef dutch-mamma het volgende:
...en toen ging iedereen unaniem naar de Suri-afhaal...!![]()
Kreng...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:52 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb er wel 1 geloof ik..
binnenkort eens checken
quote:
Uhuh, if only...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:58 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
[afbeelding]
Verhuizen is een optie
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:05 schreef Oblivion het volgende:
Gisteren trouwens de buren uitgenodigd voor Zalm met wasabi-sojasaus, een recept hier vanuit CUL.
Ik had het al vaker gegeten, maar damn wat lekker...![]()
Sommige recepten is niet gewoon eten, maar lekker snoepen...![]()
Hebben jullie dat ook met sommige recepten, of bepaald voer?
Ik heb het ook met Indiaas eten... Hmmm altijd teveel...![]()
Meissie toch...quote:
Ho ho vrouwen hoeven niet altijd hun zin te krijgen!!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:08 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Meissie toch...![]()
Dan heb je hem toch niet goed afgericht...![]()
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:07 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
![]()
Indisch eten. Of Chinees. Of Suri. Als hoofdmaaltijd natuurlijk, maar wat is er nou lekkerder dan stiekem 's avonds een bakkie sambal goreng ikan teri (kleine gedroogde visjes met sambal) weg te snaaien...!![]()
Jawel hoor, er is gewoon weg geen geld om te verhuizen...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:08 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Meissie toch...![]()
Dan heb je hem toch niet goed afgericht...![]()
Oh nee....?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:10 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ho ho vrouwen hoeven niet altijd hun zin te krijgen!!![]()
Ik hoopte even dat je offline wasquote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:10 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ho ho vrouwen hoeven niet altijd hun zin te krijgen!!![]()
Je weet dat ik kinderen heb, hequote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:10 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Mijn favo food als ik bloed...![]()
Ikan terie!
En zo godvergeten heet mogelijk, ik bak ze met eagle chilli sauce en ketjap...
![]()
"It's the classical dilemma between the head and the heart"...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:11 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Jawel hoor, er is gewoon weg geen geld om te verhuizen...![]()
Maar ik wil niet dat ie gelijk heeft... *met armen over elkaar gaat zitten mokken....![]()
O, jee ga je op zijn gevoel spellen?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:11 schreef Oblivion het volgende:
*met armen over elkaar gaat zitten mokken....![]()
Dat wel maar je hoeft niet alles te pikken!quote:
Nee, kan toch nog niet slapen na alles wat er vandaag gebeurd is.quote:
quote:
Oh nee, als mijn meneertje al een uitje in zijn eten proeft begint ie al te gillen...quote:Die aten het al toen ze nog vol in de luier zaten...! Ik moest het bakje echt ver weg verstoppen...
Tuurlijk, ik ben een vrouw...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:16 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
O, jee ga je op zijn gevoel spellen?
Nou ja, heeft niks met pikken te maken...quote:Dat wel maar je hoeft niet alles te pikken!
Nee, een neutrale hap is niks voor mij laat me graag verrassen door de smaak en de kruidenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:16 schreef Oblivion het volgende:
Oh nee, als mijn meneertje al een uitje in zijn eten proeft begint ie al te gillen...
Dus ik kook alles neutraal, haal zijn portie eruit, en dan ga ik aan de slag...![]()
Ja vrouwen zijn goed in dat soort dingen!!quote:
Nee, dat soort zaken moet in overleg gaan. Maar er moet natuurlijk geen sprake zijn dat de ene kant alleen geeft en de andere kant alleen neemt.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:18 schreef Oblivion het volgende:
Nou ja, heeft niks met pikken te maken...![]()
Als de een ongelukkig is in een durp, kan de andere kant daar ook rekening mee houden.
Daar kan ik me wat bij voorstellen...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:16 schreef Martijn_77 het volgende:
(...)
Nee, kan toch nog niet slapen na alles wat er vandaag gebeurd is.
zijn twee heftige dagen geweest en over een paar weken begin alles gewoon weer opnieuw......quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:22 schreef dutch-mamma het volgende:
Daar kan ik me wat bij voorstellen...
We (dutch-mama en ik) hadden het over de kids...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:22 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Nee, een neutrale hap is niks voor mij laat me graag verrassen door de smaak en de kruiden![]()
Yep, maar vlak de mannen alsjeblieft niet uit zeg...quote:Ja vrouwen zijn goed in dat soort dingen!!![]()
![]()
Ik zeg net: dat werkt dus ook de andere kant op...quote:Nee, dat soort zaken moet in overleg gaan. Maar er moet natuurlijk geen sprake zijn dat de ene kant alleen geeft en de andere kant alleen neemt.
Maar dán voor de laatste keer... mét goede afloop!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:22 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
zijn twee heftige dagen geweest en over een paar weken begin alles gewoon weer opnieuw......
Mijn oudste ook... Maar met die hete visjes vergeet hij dat opeensquote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:16 schreef Oblivion het volgende:
Oh nee, als mijn meneertje al een uitje in zijn eten proeft begint ie al te gillen...
Dus ik kook alles neutraal, haal zijn portie eruit, en dan ga ik aan de slag...![]()
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:27 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Mijn oudste ook... Maar met die hete visjes vergeet hij dat opeens
Dilemma...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:18 schreef Oblivion het volgende:
Nou ja, heeft niks met pikken te maken...![]()
Als de een ongelukkig is in een durp, kan de andere kant daar ook rekening mee houden.
Neuh, hij is geboren Amsterdammer...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:29 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Dilemma...
Hij ongelukkig in de stad, jij in een dorp... Wat is dan wijsheid (behalve 2 huizen nemen)...![]()
Whehehheeh, wacht maar tot ze beginnen te kloten...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:30 schreef Euc- het volgende:
Ey swa!
We hebben bezoek hier, familie uit denekamp (naja, zus van de vrouw van mijn vader, niet officieel familie van mij dus, of wel, nja), die hebben een koter van erm.. Hij begint net een beetje begrijpend te praten iig. Ik ben Hoop, wouter is wou, Peter is P, Danielle is jel enzo
Echt super gaaf
En morgen komen ook weer de 2 achternichtjes van de vrouw van mn pa, dus helemaal geen familie. Zeer leuke meiden
Maar ken ook mannen die zulke moeilijke eters zijn. Zelfs als ze de 40 al gepasseerd zijn.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:23 schreef Oblivion het volgende:
We (dutch-mama en ik) hadden het over de kids...![]()
O, ja natuurlijk mannen kunnen ook erg zijn.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:23 schreef Oblivion het volgende:
Yep, maar vlak de mannen alsjeblieft niet uit zeg...![]()
Ja, is al goed DM. Maar we balen er nog flink vanquote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:26 schreef dutch-mamma het volgende:
Maar dán voor de laatste keer... mét goede afloop! [afbeelding]
De buurt uit roken? Of echt culiniar BBQ-en?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:38 schreef Euc- het volgende:
Morgen bbq-en. Weer of geen weer, de partytent staat
Lekker he, een party tent?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:38 schreef Euc- het volgende:
Morgen bbq-en. Weer of geen weer, de partytent staat
Ja, ik heb het ultieme recept nog niet gevonden...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:29 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Wat een stinkerd!![]()
Jij koopt ze kant en klaar?
Die zijn trouwens ook errrrug lekker...![]()
Doe het eens met eagle chilli saus en ketjap manis...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:50 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Ja, ik heb het ultieme recept nog niet gevonden...
Leuk! En aan jou de schone taak om de kleine een gedegen culinaire opvoeding te geven, hequote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:30 schreef Euc- het volgende:
Ey swa!
We hebben bezoek hier, familie uit denekamp (naja, zus van de vrouw van mijn vader, niet officieel familie van mij dus, of wel, nja), die hebben een koter van erm.. Hij begint net een beetje begrijpend te praten iig. Ik ben Hoop, wouter is wou, Peter is P, Danielle is jel enzo
Echt super gaaf
En morgen komen ook weer de 2 achternichtjes van de vrouw van mn pa, dus helemaal geen familie. Zeer leuke meiden
Of emigreren...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:30 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Neuh, hij is geboren Amsterdammer...![]()
Ik zou niet in een stad willen wonen, maar wel dichterbij de zee ofzo...![]()
Maar ja, dan moet je wel zeer stevig verdienen...![]()
Oh, do tell...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:53 schreef dutch-mamma het volgende:
En de jongste van 2 1/2 roquefort, maar daar zit een redelijk onsmakelijk verhaal aan vast...![]()
Bedanktquote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:52 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Doe het eens met eagle chilli saus en ketjap manis...![]()
Is heel anders dan de bakje hoor, maar ook erg lekker.
Of mosselen op die manier...![]()
En dan de drab met een wit bolletje uitlepelen....![]()
Hmm, ik moet dat snel weer eens gaan maken...![]()
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:53 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Of emigreren...
mijn droom is een huisje in de Morbihan...
De mijne is op...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:55 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Bedankt![]()
Die chilisaus behoort tot mijn standaarduitrusting
Hoor ik daar Bertje Visscher? ("Oeh Bert vertèèèl vertèèèl!")quote:
Dat is Zuid Bretagne. Relatief zonnig en zacht klimaat, net draaglijkquote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:55 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Maak het nog erger...![]()
![]()
Graag zelfs, daar waar de zon bijna altijd schijnt! Oh ja jajajajaajjajajaa!
![]()
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:01 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Dat is Zuid Bretagne. Relatief zonnig en zacht klimaat, net draaglijkmaar het kan er ook lelijk spoken qua klimaat!
Hij heeft het daarna nog wel gegeten, maar tegenwoordig is hij nogal zeurderig qua eten (is een fase, heeft de oudste ook een tijd gehad).quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:04 schreef Oblivion het volgende:
Oeh, das niet misselijk, wel voor het kleine manneke...![]()
En kids kunnen inderdaad van de een op het andere moment harstikke ziek zijn, spugen en weer
verder lopen.
Daarna nooit meer roquefort geprobeerd bij hem?
Zodat je je moeder kan overtuigen...
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:05 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Hij heeft het daarna nog wel gegeten, maar tegenwoordig is hij nogal zeurderig qua eten (is een fase, heeft de oudste ook een tijd gehad).
En wat doe je dan nog meer bij de chilli saus en die ketjap?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:52 schreef Oblivion het volgende:
Doe het eens met eagle chilli saus en ketjap manis...![]()
Is heel anders dan de bakje hoor, maar ook erg lekker.
Nee, helaas, ook ik zit in dat schuitje...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:05 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Zit toch liever in zuid spanje dan...![]()
HEET HEET HEET!![]()
Maar goed, dat zal er wel niet inzitten en zeker niet de eerste tijd...![]()
Ikan teri. Koop je bij de toko.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:08 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
En wat doe je dan nog meer bij de chilli saus en die ketjap?
* Martijn_77 Martijn moet weer naar de toko zijn flesje eagle chilli is weer op en eagle chilli is toch wel de lekkerste chilli van alle![]()
Was dat ook dat spul wat je bij had toen met fok radio?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:12 schreef dutch-mamma het volgende:
Ikan teri. Koop je bij de toko.
Nee, dat is trassi.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:14 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Was dat ook dat spul wat je bij had toen met fok radio?
Welterusten!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:07 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Klinkt bekend!
Deze mama gaat slapen!![]()
Slaap lekker voor zo!
Nee, trassi ken ik wel ik bedoelde die twee losse bakjes die je los mee bracht omdat ze in de aanbeiding waren.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:16 schreef dutch-mamma het volgende:
Nee, dat is trassi.
Oeps die komen bij ons de keuken dus niet in. Mag die gedroogde visjes voor de katten ook niet kopen omdat ze er zo uitzien.....quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:16 schreef dutch-mamma het volgende:
Ikan Teri zijn kleine visjes (als vrouwtjesguppen), en dan in z'n geheel gedroogd. Je moet er niet te lang naar kijken, want dan staren die oogjes je zo aan
Even nadenken... Was dat geen ebbie? Ik weet wat je bedoeltquote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:18 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Nee, trassi ken ik wel ik bedoelde die twee losse bakjes die je los mee bracht omdat ze in de aanbeiding waren.
Ha, zo eet ik nooit vis in een restaurant...! Daar laten ze de kop er altijd aan zitten en dan heb je van die witgebakken ogen erin zitten... Láát maar, dan heb ik gegeten en gedronken voor de rest van de dag...quote:Oeps die komen bij ons de keuken dus niet in. Mag die gedroogde visjes voor de katten ook niet kopen omdat ze er zo uitzien.....![]()
Ja Ebbie dat was hetquote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:21 schreef dutch-mamma het volgende:
Even nadenken... Was dat geen ebbie? Ik weet wat je bedoeltZal eens proberen te googlen hierop!
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:21 schreef dutch-mamma het volgende:
Die ikan teri (en de kattenvisjes) zijn net the limit, maar ik moet jongste bloedje wel telkens corrigeren want die is gefascineerd door die oogjes: "mamma, kijk, die is zijn oogje kwijt, zijn dat zijn hersenen?"
Trustequote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:30 schreef dutch-mamma het volgende:
Maar ehhh.... ik ga ook slapie doen...! Druk weekend voor de boeg!
Tot morgen!
Ik ken het in de versie: het leven is een pijp kaneel, ieder zuigt en krijgt zijn deelquote:Op zaterdag 9 juli 2005 08:38 schreef Pietverdriet het volgende:
Het leven is een pijp kaneel, hoe harder je zuigt, hoe groter je deel
Werk eigenlijk heel vaak in het weekend
Wat doet die maggi er bij obli?quote:
Veel plezier!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 09:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ken het in de versie: het leven is een pijp kaneel, ieder zuigt en krijgt zijn deel
En ik ga vanmiddag op vakantie![]()
Ga zo inpakken, maar eerst nog even de lijst uitprinten van dingen die ik allemaal moet meenemen vanuit Schotland![]()
![]()
En ik wilde net cappuccino maken, komt er allemaal water onderuit het apparaat lopen.... ding stuk![]()
Mijn cappuccino, wat doe je!
Maar goed, CUL en alle mensjes, tot over een week!![]()
Dat kan je in je worstenbroodje schudden...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 10:54 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Wat doet die maggi er bij obli?
Even hier neer gezet ivm SC
Ken wel mosterd er op maar maggi er in?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:15 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dat kan je in je worstenbroodje schudden...
Wel de HOT variant nemen...![]()
Dus... jij bent zo'n mensch dat... zonder te proeven... volplempt met Maggi...?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:26 schreef Oblivion het volgende:![]()
Hier geen last van, en ik eet ze gewoon niet meer zonder...![]()
Op worstenbrood? Gebruik maggi eigenlijk alleen in de groenten of kippensoep.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:35 schreef --Christiaan-- het volgende:
Maggi doe ik er ook altijd op
Ja, dat stuk is te vaak van land gewisseld en is nu een mengsel van beide.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:37 schreef dutch-mamma het volgende:
Mesjogge stukje Frankrijk trouwens, vanwege de Duitse invloeden (lang verhaal, hoort meer in het geschiedenis/cultuurforum).
Nee joh!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:32 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Dus... jij bent zo'n mensch dat... zonder te proeven... volplempt met Maggi...?![]()
[afbeelding]
Zeg dat het niet waar is, zeg dat het niet waar is!
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:58 schreef Oblivion het volgende:
Nee joh!![]()
Alleen wel op mijn worstenbroodjes...![]()
En soms in de soep...![]()
Ja, en de basis bestanddelen komen toch erg overeenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:26 schreef Pietverdriet het volgende:
Grappig, mensen winden zich altijd op over Ve tsin, maar maggie staat op iedere tafel...
Ook Ve tsin doet me geen snars...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:26 schreef Pietverdriet het volgende:
Grappig, mensen winden zich altijd op over Ve tsin, maar maggie staat op iedere tafel...
Que?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:31 schreef Euc- het volgende:
Hoelang blijft die kl*te balk trouwensnog op de frontpage staan
Nee, maakt mij ook niets uit maar vond het wel een onverwachte combi.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:49 schreef Oblivion het volgende:
Ook Ve tsin doet me geen snars...![]()
Holy hell, Obli doet maggi op haar worstenbroodje...![]()
Door al dat gelul over worstenbroodjes heb ik ook zin gekregen in worstenbroodjes.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:54 schreef Euc- het volgende:
Ik ga zometeen 3 worstebroodjes eten, ZONDER maggi
In de soep... Wel eerst proeven, he...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:58 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nee joh!![]()
Alleen wel op mijn worstenbroodjes...![]()
En soms in de soep...![]()
Hi hi hi, is bij mij net andersom!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:26 schreef Pietverdriet het volgende:
Doe dat nog eens en je hebt een weekban. Minstens!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:49 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb vanochtend tosti met maggi gegeten
ban me
Nee en ik kon ze in de supermarkt ook niet vinden.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:32 schreef Oblivion het volgende:
En je hebt zeker geen worstenbroodjes in huis, Martijn...![]()
Lidl he, hebben ze altijd!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:45 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Nee en ik kon ze in de supermarkt ook niet vinden.![]()
Sluit die niet op zaterdag rond 17-18 uur?quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:46 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Sluit die niet op zaterdag rond 17-18 uur?
sorry, ik heb een treiter-bui... Ik zal me inhouden!
Lukt niet meer... Heb het net héél druk gehad met het opzoeken van niet-Indische satérecepten... *nog nahijgt*quote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:01 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Nu kan je ze niet meer krijgen nee...![]()
Treiter nog even verder...![]()
Nee... ik denk ook dat we vanavond geen levendige slowchat hoeven te verwachten. Volgens mij is iedereen "uutpoept"...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:53 schreef Oblivion het volgende:
Ik zag het...![]()
![]()
Ik ben helemaal pooped...![]()
Wordt geen latertje vanavond...![]()
Hou je wel CUL in de gaten, ze zijn aan het baggeren...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:06 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Nee... ik denk ook dat we vanavond geen levendige slowchat hoeven te verwachten. Volgens mij is iedereen "uutpoept"... [afbeelding]
Ik zit momenteel een klier op de hielen (slotje brandt in mijn handen!), maar zijn er nog meer topics intussen? Twee zien meer dan 1...!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:10 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Hou je wel CUL in de gaten, ze zijn aan het baggeren...![]()
Die had ik nog niet gezien. Ik ben onderweg!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:23 schreef Oblivion het volgende:
Neuh, ik denk dat je 'm wel hebt...![]()
Oh en het tempura topic, kijk daar eens naar?
Wou je een mergje met frituur? Lijkt me wel een goei ideequote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:23 schreef Oblivion het volgende:
Oh en het tempura topic, kijk daar eens naar?
Good Idea!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:29 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Wou je een mergje met frituur? Lijkt me wel een goei idee
Ik zal ff de mergemachine opstarten (kan ff duren, loopt op diesel),
Zeker weten!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:31 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Good Idea!![]()
Staat namelijk wel een mooie lange tip in!![]()
Good thinking!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:33 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Zeker weten!
En zo krijgt frituur ook weer een mooi schopje![]()
Geen idee waar je het over hebt....quote:Ik loop nog ff alles na en dan ga ik Martje Smeets kijken (Pieter Weening! [afbeelding]
Tour de Francequote:
Truste!quote:Ik ga zo de binnenkant van mijn ogen eens flink bestuderen...![]()
Truste voor zo!![]()
Ah, vandaar dat ik niet wist waar het over ging...quote:
Ik denk niet eens dat ik het kussen zal voelen...quote:Truste!
Voor echt lekker Brabants Worstenbrod moet ik toch naar een echte bakker of eigen keukenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:01 schreef Oblivion het volgende:![]()
Nu kan je ze niet meer krijgen nee...![]()
Treiter nog even verder...![]()
Dank je!!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:37 schreef dutch-mamma het volgende:
Lukt niet meer... Heb het net héél druk gehad met het opzoeken van niet-Indische satérecepten... *nog nahijgt*
Maar zónder maggi, he...!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:00 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Voor echt lekker Brabants Worstenbrod moet ik toch naar een echte bakker of eigen keuken![]()
![]()
Graag gedaan!quote:Dank je!!![]()
Morgen weer!quote:
Jij sliep toch?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:11 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Morgen weer!![]()
Oh nee, misschien engels ontbijt...![]()
Oh well, ik zie wel...![]()
Nee, kan mezelf er NIET toe verzetten de trap naar boven te nemen...quote:
Ik weet het, ik weet het...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:15 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nee, kan mezelf er NIET toe verzetten de trap naar boven te nemen...![]()
Mijn benen willen niet mee werken...quote:
Ja, zeker als ze uit eigen keuken komen.quote:
dus je zit nu half slapend achter de PC?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:15 schreef Oblivion het volgende:
Nee, kan mezelf er NIET toe verzetten de trap naar boven te nemen...![]()
Nou, ik zit wel heel zwaar te ademen ja...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:26 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja, zeker als ze uit eigen keuken komen.
[..]
dus je zit nu half slapend achter de PC?![]()
EDIT: wakker worden, LEZEN, DM!!!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:21 schreef Oblivion het volgende:
Ik was bij de blokker, en moest warempel aan je denken, dutch-mama!
Een gaspit in een koffer! Voor mee in caravan of tent!
Zag er tof uit, en was in de aanbieding!
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:28 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nou, ik zit wel heel zwaar te ademen ja...![]()
Manlief ligt te tukken op de bank, en de tv staat ook nog aan..![]()
Bed tijd dus...![]()
Maar ja, ik ben gewoon te lam om nu op te staan...![]()
Komt zo wel, opeens....ben ik weg...![]()
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:31 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel een compliment als een man aan me denkt![]()
Oh een drie pitter dan heb je die ene niet nodig...quote:
Maar ik weet wat je bedoelt! Leuke dingetjes!
We hebben om te kamperen een 3-pits gasstel. Geweldig toestel! Altijd jammer dat we hier thuis stadsverwarming hebben, alleen dat gastoestelletje is al een reden om vakantie te nemen!
Oh, nu ga ik naar bed, kom jij aankakken...quote:
Ik heb mijn blunder al weg-de-edit...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:33 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Mooi, en wat vind je van een vrouw die aan je denkt...![]()
![]()
Ik ben namelijk toch echt een vrouwtje...![]()
[..]
Oh een drie pitter dan heb je die ene niet nodig...![]()
blijf danquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:35 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Oh, nu ga ik naar bed, kom jij aankakken...![]()
Hoi!!! How's life?quote:
Jij doet vast geen kantoorwerk...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:36 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
blijf dan
ik kom net uit mijn werk
neequote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:37 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Jij doet vast geen kantoorwerk...
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:38 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
nee
en life is momenteel zwaar klote
en mn werk al niet veel beter.
ah hell.
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:36 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Ik heb mijn blunder al weg-de-edit...![]()
Was ff in de war, dacht dat Martijn het schreef... [afbeelding]
Als het inderdaad helemaal buiten je eigen wil en kunnen om gebeurt, is dat extra frustrerend...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:42 schreef MissyMirjaM het volgende:
ach ja. het zal voorlopig wel zo blijven. de afgelopen week was echt zo ontzettend kut. slaap er zelfs bijna niet van.
maarja.
je doet er zo weinig aan.
Mensje, ik ben zo op...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:36 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
blijf dan
ik kom net uit mijn werk
Daag me niet uit om mijn moddereter-privileges in te zetten!quote:
neen, het gaat ganz slechtquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:44 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Mensje, ik ben zo op...![]()
Gaat het met jou niet zo goed, lees ik?
ik edit de mijne lekker toch niet..quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:44 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Daag me niet uit om mijn moddereter-privileges in te zetten!![]()
Hmmm, die ene man?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:45 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
neen, het gaat ganz slecht
ga lekker slapen..
euhm, ene manquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:46 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Hmmm, die ene man?
Geef 'm een rotschop!
Oh, dan is het goed!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:46 schreef MissyMirjaM het volgende:
mijn man is juist liev
al mis ik m wel
Klinkt ook heel triest...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:46 schreef MissyMirjaM het volgende:
mijn man is juist liev
al mis ik m wel
Welterusten (en nu echt!)quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:47 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Oh, dan is het goed!![]()
Ik ga echt aftrappen...ik zit gewoon te knikkenbollen...![]()
Slaap lekker voor zo allemaal en morgen weer frisjes op...
![]()
Ah, dat maakt me bijzonder veel duidelijk nu.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:50 schreef MissyMirjaM het volgende:
ach, mijn werk is niet zozeer het probleem. wel mijn thuissituatie. en alles wat erbij hoort.
en geloof me, uit huis gaan is tegenwoordig echt, echt, echt niet makkelijk. dus zit ik vast.
Had ze ook alle salades etc zelf gemaakt? Doen wij altijd wel voor de eiersalade van mijn vrou is een grote hit.quote:Op zondag 10 juli 2005 01:15 schreef Bluezz het volgende:
We waren op verjaardagspartijtje en zij kunnen zo lekker koken... lekkere dingetjes bij elkaar mieteren verse kruidjes mjammie
Ja of tonijn, krab of waar kun je nog meer salade van maken?quote:Op zondag 10 juli 2005 01:19 schreef MissyMirjaM het volgende:
zelf eiersalade maken..
moet ik ook maar weer eens doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |