quote:
Oh nee, als mijn meneertje al een uitje in zijn eten proeft begint ie al te gillen...quote:Die aten het al toen ze nog vol in de luier zaten...! Ik moest het bakje echt ver weg verstoppen...
Tuurlijk, ik ben een vrouw...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:16 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
O, jee ga je op zijn gevoel spellen?
Nou ja, heeft niks met pikken te maken...quote:Dat wel maar je hoeft niet alles te pikken!
Nee, een neutrale hap is niks voor mij laat me graag verrassen door de smaak en de kruidenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:16 schreef Oblivion het volgende:
Oh nee, als mijn meneertje al een uitje in zijn eten proeft begint ie al te gillen...
Dus ik kook alles neutraal, haal zijn portie eruit, en dan ga ik aan de slag...![]()
Ja vrouwen zijn goed in dat soort dingen!!quote:
Nee, dat soort zaken moet in overleg gaan. Maar er moet natuurlijk geen sprake zijn dat de ene kant alleen geeft en de andere kant alleen neemt.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:18 schreef Oblivion het volgende:
Nou ja, heeft niks met pikken te maken...![]()
Als de een ongelukkig is in een durp, kan de andere kant daar ook rekening mee houden.
Daar kan ik me wat bij voorstellen...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:16 schreef Martijn_77 het volgende:
(...)
Nee, kan toch nog niet slapen na alles wat er vandaag gebeurd is.
zijn twee heftige dagen geweest en over een paar weken begin alles gewoon weer opnieuw......quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:22 schreef dutch-mamma het volgende:
Daar kan ik me wat bij voorstellen...
We (dutch-mama en ik) hadden het over de kids...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:22 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Nee, een neutrale hap is niks voor mij laat me graag verrassen door de smaak en de kruiden![]()
Yep, maar vlak de mannen alsjeblieft niet uit zeg...quote:Ja vrouwen zijn goed in dat soort dingen!!![]()
![]()
Ik zeg net: dat werkt dus ook de andere kant op...quote:Nee, dat soort zaken moet in overleg gaan. Maar er moet natuurlijk geen sprake zijn dat de ene kant alleen geeft en de andere kant alleen neemt.
Maar dán voor de laatste keer... mét goede afloop!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:22 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
zijn twee heftige dagen geweest en over een paar weken begin alles gewoon weer opnieuw......
Mijn oudste ook... Maar met die hete visjes vergeet hij dat opeensquote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:16 schreef Oblivion het volgende:
Oh nee, als mijn meneertje al een uitje in zijn eten proeft begint ie al te gillen...
Dus ik kook alles neutraal, haal zijn portie eruit, en dan ga ik aan de slag...![]()
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:27 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Mijn oudste ook... Maar met die hete visjes vergeet hij dat opeens
Dilemma...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:18 schreef Oblivion het volgende:
Nou ja, heeft niks met pikken te maken...![]()
Als de een ongelukkig is in een durp, kan de andere kant daar ook rekening mee houden.
Neuh, hij is geboren Amsterdammer...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:29 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Dilemma...
Hij ongelukkig in de stad, jij in een dorp... Wat is dan wijsheid (behalve 2 huizen nemen)...![]()
Whehehheeh, wacht maar tot ze beginnen te kloten...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:30 schreef Euc- het volgende:
Ey swa!
We hebben bezoek hier, familie uit denekamp (naja, zus van de vrouw van mijn vader, niet officieel familie van mij dus, of wel, nja), die hebben een koter van erm.. Hij begint net een beetje begrijpend te praten iig. Ik ben Hoop, wouter is wou, Peter is P, Danielle is jel enzo
Echt super gaaf
En morgen komen ook weer de 2 achternichtjes van de vrouw van mn pa, dus helemaal geen familie. Zeer leuke meiden
Maar ken ook mannen die zulke moeilijke eters zijn. Zelfs als ze de 40 al gepasseerd zijn.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:23 schreef Oblivion het volgende:
We (dutch-mama en ik) hadden het over de kids...![]()
O, ja natuurlijk mannen kunnen ook erg zijn.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:23 schreef Oblivion het volgende:
Yep, maar vlak de mannen alsjeblieft niet uit zeg...![]()
Ja, is al goed DM. Maar we balen er nog flink vanquote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:26 schreef dutch-mamma het volgende:
Maar dán voor de laatste keer... mét goede afloop! [afbeelding]
De buurt uit roken? Of echt culiniar BBQ-en?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:38 schreef Euc- het volgende:
Morgen bbq-en. Weer of geen weer, de partytent staat
Lekker he, een party tent?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:38 schreef Euc- het volgende:
Morgen bbq-en. Weer of geen weer, de partytent staat
Ja, ik heb het ultieme recept nog niet gevonden...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:29 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Wat een stinkerd!![]()
Jij koopt ze kant en klaar?
Die zijn trouwens ook errrrug lekker...![]()
Doe het eens met eagle chilli saus en ketjap manis...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:50 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Ja, ik heb het ultieme recept nog niet gevonden...
Leuk! En aan jou de schone taak om de kleine een gedegen culinaire opvoeding te geven, hequote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:30 schreef Euc- het volgende:
Ey swa!
We hebben bezoek hier, familie uit denekamp (naja, zus van de vrouw van mijn vader, niet officieel familie van mij dus, of wel, nja), die hebben een koter van erm.. Hij begint net een beetje begrijpend te praten iig. Ik ben Hoop, wouter is wou, Peter is P, Danielle is jel enzo
Echt super gaaf
En morgen komen ook weer de 2 achternichtjes van de vrouw van mn pa, dus helemaal geen familie. Zeer leuke meiden
Of emigreren...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:30 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Neuh, hij is geboren Amsterdammer...![]()
Ik zou niet in een stad willen wonen, maar wel dichterbij de zee ofzo...![]()
Maar ja, dan moet je wel zeer stevig verdienen...![]()
Oh, do tell...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:53 schreef dutch-mamma het volgende:
En de jongste van 2 1/2 roquefort, maar daar zit een redelijk onsmakelijk verhaal aan vast...![]()
Bedanktquote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:52 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Doe het eens met eagle chilli saus en ketjap manis...![]()
Is heel anders dan de bakje hoor, maar ook erg lekker.
Of mosselen op die manier...![]()
En dan de drab met een wit bolletje uitlepelen....![]()
Hmm, ik moet dat snel weer eens gaan maken...![]()
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:53 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Of emigreren...
mijn droom is een huisje in de Morbihan...
De mijne is op...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:55 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Bedankt![]()
Die chilisaus behoort tot mijn standaarduitrusting
Hoor ik daar Bertje Visscher? ("Oeh Bert vertèèèl vertèèèl!")quote:
Dat is Zuid Bretagne. Relatief zonnig en zacht klimaat, net draaglijkquote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:55 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Maak het nog erger...![]()
![]()
Graag zelfs, daar waar de zon bijna altijd schijnt! Oh ja jajajajaajjajajaa!
![]()
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:01 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Dat is Zuid Bretagne. Relatief zonnig en zacht klimaat, net draaglijkmaar het kan er ook lelijk spoken qua klimaat!
Hij heeft het daarna nog wel gegeten, maar tegenwoordig is hij nogal zeurderig qua eten (is een fase, heeft de oudste ook een tijd gehad).quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:04 schreef Oblivion het volgende:
Oeh, das niet misselijk, wel voor het kleine manneke...![]()
En kids kunnen inderdaad van de een op het andere moment harstikke ziek zijn, spugen en weer
verder lopen.
Daarna nooit meer roquefort geprobeerd bij hem?
Zodat je je moeder kan overtuigen...
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:05 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Hij heeft het daarna nog wel gegeten, maar tegenwoordig is hij nogal zeurderig qua eten (is een fase, heeft de oudste ook een tijd gehad).
En wat doe je dan nog meer bij de chilli saus en die ketjap?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:52 schreef Oblivion het volgende:
Doe het eens met eagle chilli saus en ketjap manis...![]()
Is heel anders dan de bakje hoor, maar ook erg lekker.
Nee, helaas, ook ik zit in dat schuitje...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:05 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Zit toch liever in zuid spanje dan...![]()
HEET HEET HEET!![]()
Maar goed, dat zal er wel niet inzitten en zeker niet de eerste tijd...![]()
Ikan teri. Koop je bij de toko.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:08 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
En wat doe je dan nog meer bij de chilli saus en die ketjap?
* Martijn_77 Martijn moet weer naar de toko zijn flesje eagle chilli is weer op en eagle chilli is toch wel de lekkerste chilli van alle![]()
Was dat ook dat spul wat je bij had toen met fok radio?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:12 schreef dutch-mamma het volgende:
Ikan teri. Koop je bij de toko.
Nee, dat is trassi.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:14 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Was dat ook dat spul wat je bij had toen met fok radio?
Welterusten!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:07 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Klinkt bekend!
Deze mama gaat slapen!![]()
Slaap lekker voor zo!
Nee, trassi ken ik wel ik bedoelde die twee losse bakjes die je los mee bracht omdat ze in de aanbeiding waren.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:16 schreef dutch-mamma het volgende:
Nee, dat is trassi.
Oeps die komen bij ons de keuken dus niet in. Mag die gedroogde visjes voor de katten ook niet kopen omdat ze er zo uitzien.....quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:16 schreef dutch-mamma het volgende:
Ikan Teri zijn kleine visjes (als vrouwtjesguppen), en dan in z'n geheel gedroogd. Je moet er niet te lang naar kijken, want dan staren die oogjes je zo aan
Even nadenken... Was dat geen ebbie? Ik weet wat je bedoeltquote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:18 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Nee, trassi ken ik wel ik bedoelde die twee losse bakjes die je los mee bracht omdat ze in de aanbeiding waren.
Ha, zo eet ik nooit vis in een restaurant...! Daar laten ze de kop er altijd aan zitten en dan heb je van die witgebakken ogen erin zitten... Láát maar, dan heb ik gegeten en gedronken voor de rest van de dag...quote:Oeps die komen bij ons de keuken dus niet in. Mag die gedroogde visjes voor de katten ook niet kopen omdat ze er zo uitzien.....![]()
Ja Ebbie dat was hetquote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:21 schreef dutch-mamma het volgende:
Even nadenken... Was dat geen ebbie? Ik weet wat je bedoeltZal eens proberen te googlen hierop!
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:21 schreef dutch-mamma het volgende:
Die ikan teri (en de kattenvisjes) zijn net the limit, maar ik moet jongste bloedje wel telkens corrigeren want die is gefascineerd door die oogjes: "mamma, kijk, die is zijn oogje kwijt, zijn dat zijn hersenen?"
Trustequote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:30 schreef dutch-mamma het volgende:
Maar ehhh.... ik ga ook slapie doen...! Druk weekend voor de boeg!
Tot morgen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |