Mensje, ik ben zo op...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:36 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
blijf dan
ik kom net uit mijn werk
Daag me niet uit om mijn moddereter-privileges in te zetten!quote:
neen, het gaat ganz slechtquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:44 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Mensje, ik ben zo op...![]()
Gaat het met jou niet zo goed, lees ik?
ik edit de mijne lekker toch niet..quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:44 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Daag me niet uit om mijn moddereter-privileges in te zetten!![]()
Hmmm, die ene man?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:45 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
neen, het gaat ganz slecht
ga lekker slapen..
euhm, ene manquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:46 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Hmmm, die ene man?
Geef 'm een rotschop!
Oh, dan is het goed!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:46 schreef MissyMirjaM het volgende:
mijn man is juist liev
al mis ik m wel
Klinkt ook heel triest...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:46 schreef MissyMirjaM het volgende:
mijn man is juist liev
al mis ik m wel
Welterusten (en nu echt!)quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:47 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Oh, dan is het goed!![]()
Ik ga echt aftrappen...ik zit gewoon te knikkenbollen...![]()
Slaap lekker voor zo allemaal en morgen weer frisjes op...
![]()
Ah, dat maakt me bijzonder veel duidelijk nu.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:50 schreef MissyMirjaM het volgende:
ach, mijn werk is niet zozeer het probleem. wel mijn thuissituatie. en alles wat erbij hoort.
en geloof me, uit huis gaan is tegenwoordig echt, echt, echt niet makkelijk. dus zit ik vast.
Had ze ook alle salades etc zelf gemaakt? Doen wij altijd wel voor de eiersalade van mijn vrou is een grote hit.quote:Op zondag 10 juli 2005 01:15 schreef Bluezz het volgende:
We waren op verjaardagspartijtje en zij kunnen zo lekker koken... lekkere dingetjes bij elkaar mieteren verse kruidjes mjammie
Ja of tonijn, krab of waar kun je nog meer salade van maken?quote:Op zondag 10 juli 2005 01:19 schreef MissyMirjaM het volgende:
zelf eiersalade maken..
moet ik ook maar weer eens doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |