quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
Brood en Fietsenquote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
Ja, met zo'n Pruts OPquote:Op maandag 4 juli 2005 01:17 schreef Zebbie het volgende:
Dat was snel
Geef eens een hele goede reden waarom je m'n kwartet verpestequote:
Goed hersteldquote:
Dat moet jij nodig zeggen.quote:Op maandag 4 juli 2005 01:18 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Geef eens een hele goede reden waarom je m'n kwartet verpeste![]()
Moeten we ze zelf komen afhalen?quote:Op maandag 4 juli 2005 01:18 schreef killswitch het volgende:
oke ik heb nu als bod 1 ik zeg één biertje gehad
kom op dit zijn wel 2 mooie stevige tieten van bijzondere kwaliteit he
Zeur niet, postopkrikkerquote:Op maandag 4 juli 2005 01:18 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Geef eens een hele goede reden waarom je m'n kwartet verpeste![]()
GPDquote:Op maandag 4 juli 2005 01:19 schreef JohnHancock het volgende:
Hoi,
is dit een nieuwe reeks ofzo,
in mijn tijd hadden we Enschde, Eindhoven en Gijsjes
John.
PS we hadden ook nog GDR ofzoiets.
quote:
nee ze worden verstuurd in een onopvallende bruine verpakkingquote:
Misschien kan ie ze in cadeauverpakking opsturen? Verzendkosten delen, uiteraard.quote:
Ja, nou moet ik dadelijk weer moeite gaan doen.quote:
Die verpakkingen scheuren altijd aardig snel, heb je niet iets anders in huis?quote:Op maandag 4 juli 2005 01:20 schreef killswitch het volgende:
[..]
nee ze worden verstuurd in een onopvallende bruine verpakking
zelfde verpakking als waar jij je dildo's in krijgt
Dan moet je ook een dildo van normaal formaat bestellen, die passen wél in de verpakking.quote:Op maandag 4 juli 2005 01:20 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Die verpakkingen scheuren altijd aardig snel, heb je niet iets anders in huis?
Mágquote:Op maandag 4 juli 2005 01:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja, nou moet ik dadelijk weer moeite gaan doen.
eventueel kan ik een flightcase regelen dan komen ze gegarandeert in goede staat aan maar dat kost wel ietsje extraquote:Op maandag 4 juli 2005 01:20 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Die verpakkingen scheuren altijd aardig snel, heb je niet iets anders in huis?
Jawel hoor... vertel nog eens over vroeger... de tijd van users als BrauN... (hint hint)quote:Op maandag 4 juli 2005 01:21 schreef JohnHancock het volgende:
[..]
Dat, dus ja.
John.
PS mag ik meeposten in jullie mooie reeks? (nee hè? dacht ik al)
Mits kwaliteitpostsquote:Op maandag 4 juli 2005 01:21 schreef JohnHancock het volgende:
[..]
Dat, dus ja.
John.
PS mag ik meeposten in jullie mooie reeks? (nee hè? dacht ik al)
Voor een setje mooie borsten wil ie vast wel iets extra's neerleggenquote:Op maandag 4 juli 2005 01:21 schreef killswitch het volgende:
[..]
eventueel kan ik een flightcase regelen dan komen ze gegarandeert in goede staat aan maar dat kost wel ietsje extra
quote:
Over wat voor bedragen spreken we dan?quote:Op maandag 4 juli 2005 01:21 schreef killswitch het volgende:
[..]
eventueel kan ik een flightcase regelen dan komen ze gegarandeert in goede staat aan maar dat kost wel ietsje extra
Die had ik ook in de maak. Maar wel in één keerquote:
shut up..quote:Op maandag 4 juli 2005 01:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die had ik ook in de maak. Maar wel in één keer
Och, ik leef zoals ik leef en zolang ik leef leef ik goedquote:
En mijn TT was beter, maar da's smaak natuurlijk. Een TT over bier doet het altijd goed eigenlijk.quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 01:22 schreef JDude het volgende:
[..]
Jawel hoor... vertel nog eens over vroeger... de tijd van users als BrauN... (hint hint)
Noem je dít een leven?quote:Op maandag 4 juli 2005 01:23 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Och, ik leef zoals ik leef en zolang ik leef leef ik goed![]()
Doe jij de volgende.quote:Op maandag 4 juli 2005 01:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En mijn TT was beter, maar da's smaak natuurlijk. Een TT over bier doet het altijd goed eigenlijk.
mja maar dan moet er wel beter geboden wordenquote:Op maandag 4 juli 2005 01:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Voor een setje mooie borsten wil ie vast wel iets extra's neerleggen
Niet meerquote:Op maandag 4 juli 2005 01:24 schreef JohnHancock het volgende:
[..]Het mag ook nog, ik mocht niet bij de gijsjes, want ik had een spelvout in mijn fotoboek
John.
PS ik drink het liefst Bavaria, en het liefst bestel ik een mexicano.
PSS is braun niet gebanned?
Dit is mijn 2e persoonlijkheidquote:
Okay, daar moet je echt iets aan veranderen.quote:Op maandag 4 juli 2005 01:24 schreef JohnHancock het volgende:
PS ik drink het liefst Bavaria, en het liefst bestel ik een mexicano.
je mag zelf ook mee biedenquote:Op maandag 4 juli 2005 01:25 schreef Janetje het volgende:ok.. mijn tieten worden niet geveild.. en al helemaal niet voor één miezerig biertje..
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | [img]http://imagehost.darkernet.co.uk/i/1120216027_LOGO.jpg[/img] [quote][b]Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:[/b] om het uur wil ik frituur [/quote] [quote][b]Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:[/b] Alle bieren tellen mee. [/quote] [s]Brood en Fietsen Bloemen en Fok!ken[/s] Bier en frituur! Vorige delen: http://forum.fok.nl/topic/720842 http://forum.fok.nl/topic/721065 http://forum.fok.nl/topic/721486 http://forum.fok.nl/topic/721651 http://forum.fok.nl/topic/722141 http://forum.fok.nl/topic/722286 http://forum.fok.nl/topic/722523 http://forum.fok.nl/topic/722573 http://forum.fok.nl/topic/722600/6/50 De OP in de Wiki mag wel eens worden upgedate, voor het de moeite van plaatsing hier waard is. |
Je 1e persoon ligt al verstandig op bed?quote:
Een neger en een oude koppige ezel.quote:Op maandag 4 juli 2005 01:25 schreef killswitch het volgende:
[..]
dit is een openbare veiling dus bied maar
staat genoteerd al vind ik het wel een mager bod....zeker van jouquote:Op maandag 4 juli 2005 01:25 schreef cerror het volgende:
5 halve liters hollandia voor de toeten van janetje.
Onder ctrl-Cquote:Op maandag 4 juli 2005 01:25 schreef Sjoe538 het volgende:
[ code verwijderd ]
Iemand die de OP ergens kan opslaan?
Dan doe ik daar een steen bij, heeft die ezel ook wat te doen.quote:
Ik heb geen idee, ik ga zo wel ff kijkenquote:Op maandag 4 juli 2005 01:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je 1e persoon ligt al verstandig op bed?
Ik moet niet omkomen van de dorst!quote:Op maandag 4 juli 2005 01:26 schreef killswitch het volgende:
[..]
staat genoteerd al vind ik het wel een mager bod....zeker van jou
DON!quote:
Twee bier dan?quote:Op maandag 4 juli 2005 01:25 schreef Janetje het volgende:ok.. mijn tieten worden niet geveild.. en al helemaal niet voor één miezerig biertje..
Dat ga ik overigens ook zo doen ja, tukken. Morgen moet ik wel productief zijn namelijkquote:Op maandag 4 juli 2005 01:27 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik ga zo wel ff kijken.
http://fok.phserver.net/op.htmquote:Op maandag 4 juli 2005 01:25 schreef Sjoe538 het volgende:
[ code verwijderd ]
Iemand die de OP ergens kan opslaan?
Wat wil je er dan voor hebben?quote:Op maandag 4 juli 2005 01:25 schreef Janetje het volgende:ok.. mijn tieten worden niet geveild.. en al helemaal niet voor één miezerig biertje..
Ik ga om 3 uur slapenquote:Op maandag 4 juli 2005 01:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat ga ik overigens ook zo doen ja, tukken. Morgen moet ik wel productief zijn namelijk.
Zij drinkt bier dus alcohol in melk..... denkt..... okay.quote:Op maandag 4 juli 2005 01:27 schreef killswitch het volgende:
[..]
melk klieren mijn waarde melk klieren
tis dit voor n gezellig topic?quote:
Die laatste regel mag wel weg toch? En bij dat laatste topic de /6/50 ookquote:
Dan lig ik echt al op één oor. Ik denk zelfs dat dat een kwestie van minuten is.quote:
Jammerquote:Op maandag 4 juli 2005 01:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan lig ik echt al op één oor. Ik denk zelfs dat dat een kwestie van minuten is.
Slowchatten in Onz. 'Nuff said.quote:Op maandag 4 juli 2005 01:28 schreef mother-mother het volgende:
[..]
tis dit voor n gezellig topic?
nog niet eerder tegengekomen![]()
ff lezen wat psies de bedoeling is
Verpest ik nou weer je kwartet?quote:Op maandag 4 juli 2005 01:29 schreef Mikkie het volgende:
Maar je weet nooit natuurlijk
quote:Op maandag 4 juli 2005 01:27 schreef killswitch het volgende:
[..]
melk klieren mijn waarde melk klieren
Shit, sorry, dit keer was het echt niet expressquote:
Hij vroeg wie em in deze staat wilde opslaan, dat heb ik gedaanquote:Op maandag 4 juli 2005 01:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die laatste regel mag wel weg toch? En bij dat laatste topic de /6/50 ook
Braafquote:Op maandag 4 juli 2005 01:30 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hij vroeg wie em in deze staat wilde opslaan, dat heb ik gedaan![]()
En bier, vooral bier. immer.quote:Op maandag 4 juli 2005 01:30 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ja zag t idd, onder t genot van een biertje en frikandel ofzo he![]()
Waarom houdt iedereen het niet gewoon op bier? Ik krijg elke keer honger als jullie over frikandellen enzo beginnenquote:Op maandag 4 juli 2005 01:30 schreef mother-mother het volgende:
[..]
That's the spiritquote:Op maandag 4 juli 2005 01:30 schreef mother-mother het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 juli 2005 01:28 schreef cerror het volgende:
[..]
Zij drinkt bier dus alcohol in melk..... denkt..... okay.
Krieg!
Zo: http://fok.phserver.net/op.htmquote:Op maandag 4 juli 2005 01:31 schreef JohnHancock het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/Reeksen
BeF staat ertussen, maar hou maak je een nieuwe pagina?
John.
Vlotte leerlingquote:Op maandag 4 juli 2005 01:30 schreef mother-mother het volgende:
[..]
herhaling: mijn tieten worden niet geveildquote:
Dan zal ik je maar niet vertellen wat ik net uit de koelkast heb gehaaltquote:Op maandag 4 juli 2005 01:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waarom houdt iedereen het niet gewoon op bier? Ik krijg elke keer honger als jullie over frikandellen enzo beginnen
Je hoeft ze ook niet te verkopen. Ff uitlenen voor een tentoonstelling volstaatquote:Op maandag 4 juli 2005 01:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
herhaling: mijn tieten worden niet geveild
ok!quote:
Ik het zelfde, heb ook eens een beetje mee gedaan in andere reeksen, maar die waren me niet snel genoeg.quote:Op maandag 4 juli 2005 01:32 schreef Mikkie het volgende:
Ik doe nu gewoon voor het eerst mee in een reeks, en dat al vijf topics
Zeker die shoarma die je niet komt brengenquote:Op maandag 4 juli 2005 01:32 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Dan zal ik je maar niet vertellen wat ik net uit de koelkast heb gehaalt
Slimme, slimme jijquote:Op maandag 4 juli 2005 01:32 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Zo: http://fok.phserver.net/op.htm
Ik geen reeksen-man. Ik heb vanavond toevallig niks te doen, maar over morgenavond kan ik maar weinig zeggenquote:Op maandag 4 juli 2005 01:33 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik het zelfde, heb ook eens een beetje mee gedaan in andere reeksen, maar die waren me niet snel genoeg.
Nee, een halve pizza die nog over was van vandaagquote:Op maandag 4 juli 2005 01:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zeker die shoarma die je niet komt brengen
quote:Op maandag 4 juli 2005 01:33 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik het zelfde, heb ook eens een beetje mee gedaan in andere reeksen, maar die waren me niet snel genoeg.
OOOOOOOOOOHHHHHH.....quote:Op maandag 4 juli 2005 01:34 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Nee, een halve pizza die nog over was van vandaag.
Ik ook niet echt, maar bij die andere reeksen ging ik tussen die reeksen door nog in andere topics posten zodat ik niet echt bij bleefquote:Op maandag 4 juli 2005 01:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik geen reeksen-man. Ik heb vanavond toevallig niks te doen, maar over morgenavond kan ik maar weinig zeggen
quote:Op maandag 4 juli 2005 01:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je hoeft ze ook niet te verkopen. Ff uitlenen voor een tentoonstelling volstaat
Dan heeft het helemaal geen zin. Dat is zo mooi aan deze reeks, d'r is verder toch geen reet te doenquote:Op maandag 4 juli 2005 01:34 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik ook niet echt, maar bij die andere reeksen ging ik tussen die reeksen door nog in andere topics posten zodat ik niet echt bij bleef
quote:Op maandag 4 juli 2005 01:34 schreef mother-mother het volgende:
[..]
gisteren ook he!
t was trouwens gast![]()
Als je wilt is er vast wel een mogelijkheid te vinden tot uitbreiding van het huidige programma, maar dan moet je wel je wensen kenbaar makenquote:
Foei!quote:Op maandag 4 juli 2005 01:33 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ok!
net al bbq gehad en daar al genoeg food naar binnen gewerkt![]()
bier trouwens ook , maar heb me weer nuchter gegeten![]()
Dat plan had ik net ook al opgevat ja. 't Is morgen weer vroeg dagquote:Op maandag 4 juli 2005 01:35 schreef JDude het volgende:
Ik ga zo maar eens slapen...
ahhh, ik heb hier nog kaassoufle's , frikandellen , party mix (mora), pizza's en kruidenstokbroodjes in de vriezerquote:Op maandag 4 juli 2005 01:35 schreef Mikkie het volgende:
Alleen nog friet. Maar voordat die frituur opgewarmd is ben ik een half uur verder, daar ga ik niet op wachten.
Moet je toevallig ook aan het werk morgen?quote:Op maandag 4 juli 2005 01:35 schreef JDude het volgende:
Ik ga zo maar eens slapen...
Gelukkig ben ik morgen vrijquote:Op maandag 4 juli 2005 01:36 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Moet je toevallig ook aan het werk morgen?![]()
Over iemand hongergevoel omhoog krijgen gesprokenquote:Op maandag 4 juli 2005 01:36 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ahhh, ik heb hier nog kaassoufle's , frikandellen , party mix (mora), pizza's en kruidenstokbroodjes in de vriezer![]()
mja geen trek in nu![]()
Hey, je zit me nu dus stikjaloers te makenquote:Op maandag 4 juli 2005 01:36 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ahhh, ik heb hier nog kaassoufle's , frikandellen , party mix (mora), pizza's en kruidenstokbroodjes in de vriezer![]()
mja geen trek in nu![]()
had een leuk topic kunnen worden , vond t ook wel gaaf mjaquote:Op maandag 4 juli 2005 01:35 schreef Zebbie het volgende:
[..]Met het belspelletje, kei jammer dat we daar toen niet mee door konden gaan
Echt hè, da's het topppunt van sadisme gewoon.quote:Op maandag 4 juli 2005 01:37 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Over iemand hongergevoel omhoog krijgen gesproken
Ik ook, dan kan ik rustig tot 3 uur door gaanquote:
Neen. Morgen vrij, dinsdag vrij, woensdag vrij, donderdag naar Coldplay, vrijdag vrijquote:Op maandag 4 juli 2005 01:36 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Verschil moet er wezen hèquote:Op maandag 4 juli 2005 01:36 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Dudequote:Op maandag 4 juli 2005 01:37 schreef JDude het volgende:
[..]
Neen. Morgen vrij, dinsdag vrij, woensdag vrij, donderdag naar Coldplay, vrijdag vrij
quote:Op maandag 4 juli 2005 01:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hey, je zit me nu dus stikjaloers te makenEn dat terwijl je laatst ook al dacht dat ik een vrouw was
quote:
Schultenbrau is goed treinbier.quote:Op maandag 4 juli 2005 01:38 schreef JohnHancock het volgende:
In het zuiden hebben we geen zwervers. Alleen in Eindhoven.
John.
PS vandaar dat wij goedkoop, halve liter blikken bier Polenbier noemen, omdat hier wel veel Polska's zitten, wat jullie?
Was ook niet echt slim aangepakt om ons eerst door te verwijzen naar een ander topic, en daar dan vervolgens verkondigen dat het wel ontopic moet blijvenquote:Op maandag 4 juli 2005 01:37 schreef mother-mother het volgende:
[..]
had een leuk topic kunnen worden , vond t ook wel gaaf mja![]()
Dat had ik ook al bedacht, daarom is het maar goed dat ik ver van de bewoonde-nu-nog-open-zijnde-snackbars-wereld af woonquote:Op maandag 4 juli 2005 01:38 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ja sorry ik dacht echt dat jij degene in je avatar was
![]()
enne snachts eten is slecht voor je![]()
Dan ben ik maar een leugenaar.quote:Op maandag 4 juli 2005 01:38 schreef Janetje het volgende:
[..]
niet echt nee.. en wie anders beweert is een leugenaar!!![]()
![]()
![]()
ehmm.. ok..
Da's tenminste niet zo duur. Tegen de tijd dat ik op kamers zit moet ik het nog ff proberen, en als 't me bevalt, ga ik dat voortaan zuipenquote:
Maandag tot donderdag vrij, dan 2 dagen werkenquote:Op maandag 4 juli 2005 01:37 schreef JDude het volgende:
[..]
Neen. Morgen vrij, dinsdag vrij, woensdag vrij, donderdag naar Coldplay, vrijdag vrij
Zulks weerhoud mij niet van niks!quote:
quote:
ma lerenquote:Op maandag 4 juli 2005 01:39 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Maandag tot donderdag vrij, dan 2 dagen werken
nou dat was idd niet echt clever, hij had m beter open kunnen latenquote:Op maandag 4 juli 2005 01:38 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Was ook niet echt slim aangepakt om ons eerst door te verwijzen naar een ander topic, en daar dan vervolgens verkondigen dat het wel ontopic moet blijven![]()
Ook niet een heel klein beetje bondage? ofzo...quote:Op maandag 4 juli 2005 01:38 schreef Janetje het volgende:
[..]
niet echt nee.. en wie anders beweert is een leugenaar!!![]()
![]()
![]()
ehmm.. ok..
Na die tentamens wel klaar met school of niet?quote:Op maandag 4 juli 2005 01:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
ma leren
di leren + tentamen
woe tentamen
do werken
vrij vrij ()
za werken.
Ga je nou een beetje Engelse woorden tussen je NL-zinnen doorgooien om kwart voor twee in de nacht?quote:Op maandag 4 juli 2005 01:40 schreef mother-mother het volgende:
[..]
nou dat was idd niet echt clever, hij had m beter open kunnen laten![]()
In april gingen we naar een festival in België. Tweedehands kinderwagen gekocht (10 hele euro's), volgepleurd met Schultenbrau en hop de trein inquote:Op maandag 4 juli 2005 01:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's tenminste niet zo duur. Tegen de tijd dat ik op kamers zit moet ik het nog ff proberen, en als 't me bevalt, ga ik dat voortaan zuipen
quote:
Ja, het was niet eens in z'n eigen subforumquote:Op maandag 4 juli 2005 01:40 schreef mother-mother het volgende:
[..]
nou dat was idd niet echt clever, hij had m beter open kunnen laten![]()
Ja, eindelijk. Dan een dikke maand werken, en half augustus alweer leren voor de hertentamens, omdat ik deze week (en vorige week) de helft niet haal ofzoquote:Op maandag 4 juli 2005 01:41 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Na die tentamens wel klaar met school of niet?
herman broodtaal , never been cleverquote:Op maandag 4 juli 2005 01:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ga je nou een beetje Engelse woorden tussen je NL-zinnen doorgooien om kwart voor twee in de nacht?.
Je pakt het ook echt lekker aan hequote:Op maandag 4 juli 2005 01:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja, eindelijk. Dan een dikke maand werken, en half augustus alweer leren voor de hertentamens, omdat ik deze week (en vorige week) de helft niet haal ofzo
Ik ben dan ook de jongste hierquote:Op maandag 4 juli 2005 01:42 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Je pakt het ook echt lekker aan he
Ik ben helemaal vrij![]()
quote:Op maandag 4 juli 2005 01:41 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ook niet een heel klein beetje bondage? ofzo...![]()
En gummiknuppelsquote:Op maandag 4 juli 2005 01:43 schreef Janetje het volgende:
[..]hou eens op..
Straks moet ik politie langssturen..
Die hebben handboeien enzo..
Je brengt herinneringen bovenquote:Op maandag 4 juli 2005 01:41 schreef JDude het volgende:
[..]
In april gingen we naar een festival in België. Tweedehands kinderwagen gekocht (10 hele euro's), volgepleurd met Schultenbrau en hop de trein in
Alleen in Roosendaal was er nergens plaats voor, trein 10 min. vertraging dankzij ons![]()
Jij weet niet waar mijn huis woontquote:Op maandag 4 juli 2005 01:43 schreef Janetje het volgende:
[..]hou eens op..
Straks moet ik politie langssturen..
Die hebben handboeien enzo..
quote:Op maandag 4 juli 2005 01:41 schreef JDude het volgende:
[..]
In april gingen we naar een festival in België. Tweedehands kinderwagen gekocht (10 hele euro's), volgepleurd met Schultenbrau en hop de trein in
Alleen in Roosendaal was er nergens plaats voor, trein 10 min. vertraging dankzij ons![]()
Hey volgens mij dig je sm wel.quote:
Had je moeten verhandelen in de treinquote:Op maandag 4 juli 2005 01:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je brengt herinneringen boven
Ooit eens vanaf een toernooi samen met een teamgenoot eerder met de trein vertrokken. geen zin om van alles te sjouwen. Ergens een verrotte kinderwagen uit de bosjes geplukt, hele berg tassen en rotzooi erop, konden er niet overheen kijken. Met dat ding de trein in op de dag dat Fields of Rock in Nijmegen was. Allemaal rockers in de trein, wij als twee kerels met een volgeladen kinderwagen, al stinkend naar bier die trein in. In Nijmegen uitgestapt, kinderwagen meteen op het perron gedumpt en de bus in gestapt
Maar een kinderwagen met bier klinkt als een geweldig plan voor een volgend uitje
Ja daar kies ik ook niet voor.quote:Op maandag 4 juli 2005 01:42 schreef Zebbie het volgende:
Je pakt het ook echt lekker aan he
Ik ben helemaal vrij![]()
Wat moeten een stel vieze rockers met lange haren met een kinderwagen op Fields of Rock?quote:
Ik zou je er toch maar ff doorheen zettenquote:Op maandag 4 juli 2005 01:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja daar kies ik ook niet voor.
Ik had gepland 2 v/d 3 tentamens te halen. Die ene her was in augustus, maar voor de introweek. Nou kreeg ik vorige week ineens zo'n kuttentamen dat ik die ook moet herren, en da's op de laatste dag van de intro. Ik weet niet hoe ik dat moet gaan leren, aangezien de introweek meestal gewoon ouwehoeren en zuipen is bij mij
oe kent me ni!quote:Op maandag 4 juli 2005 01:44 schreef cerror het volgende:
[..]
Hey volgens mij dig je sm wel.
Vind oe het wel krieg.
Ja, zal wel moeten. Maar eerst de aankomende twee tentamens. Daarna zien we wel weer verder. 't probleem is dat ik het ook niet door kán schuiven naar volgend jaar, ik moet nog 10 punten halen om alleen al toegelaten te wordenquote:Op maandag 4 juli 2005 01:46 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik zou je er toch maar ff doorheen zetten
Dat denk ik niet. Als je nog iets jonger bent dan ik twijfel ik aan je bevoegdheid bier aan te schaffen.quote:
Daar heeft ie ouders/vrienden voor.quote:Op maandag 4 juli 2005 01:47 schreef JohnHancock het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Als je nog iets jonger bent dan ik twijfel ik aan je bevoegdheid bier aan te schaffen.
Hoeveel Peter H(privacy) denk je dat er in stadskanaal wonen?quote:Op maandag 4 juli 2005 01:44 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Jij weet niet waar mijn huis woont![]()
Trustenquote:Op maandag 4 juli 2005 01:47 schreef JDude het volgende:
Joa, ik ben echt weg. Truste mensen.
Heb jij wel eens een telefoonboek gezien met voornamen erin?quote:Op maandag 4 juli 2005 01:48 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hoeveel Peter H(privacy) denk je dat er in stadskanaal wonen?
Dat puntensysteem zegt me verder niet zo veel, zit in 5V enzoquote:Op maandag 4 juli 2005 01:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja, zal wel moeten. Maar eerst de aankomende twee tentamens. Daarna zien we wel weer verder. 't probleem is dat ik het ook niet door kán schuiven naar volgend jaar, ik moet nog 10 punten halen om alleen al toegelaten te worden
Ajuusquote:Op maandag 4 juli 2005 01:47 schreef JDude het volgende:
Joa, ik ben echt weg. Truste mensen.
Maar dat mag ik wélquote:Op maandag 4 juli 2005 01:47 schreef JohnHancock het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Als je nog iets jonger bent dan ik twijfel ik aan je bevoegdheid bier aan te schaffen.
Ouder of jonger dan jij?quote:
Owh geweldig, dan kun je nog lui zijn, het hele jaar geen ene fuck uitvreten, en toch makkelijk je examen halen na 6 jaarquote:Op maandag 4 juli 2005 01:49 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Dat puntensysteem zegt me verder niet zo veel, zit in 5V enzo![]()
Maar je doet het niet. Althans, niet goed genoeg.quote:
Dus inderdaad 2 van de 3 halen, moet te doen zijn tochquote:Op maandag 4 juli 2005 01:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Owh geweldig, dan kun je nog lui zijn, het hele jaar geen ene fuck uitvreten, en toch makkelijk je examen halen na 6 jaar
Ik kan 60 punten halen.
Heb er 45 nodig om toegang te krijgen tot 2e jaar.
Heb er nu 35.
Kan er nog 15 halen, 3×5.
You do the math
quote:Op maandag 4 juli 2005 01:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een telefoonboek gezien met voornamen erin?
De moeder van een jongetje met het syndroom van down om het leven brengen is pas sentimenteel!quote:
Is de 4e trouwens echt moeilijker dan de 5e?quote:
Die Donna. er achter doet het emquote:Op maandag 4 juli 2005 01:52 schreef mother-mother het volgende:
[..]
waarom steeds
John. erachter?
Donna.
Mijn totaalscore is 35 uit 45 (maar wel een hóóp hers gehad). Met die hers haal ik 't vaak wel, alleen jammer dat ze nu in augustus vallenquote:Op maandag 4 juli 2005 01:51 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Dus inderdaad 2 van de 3 halen, moet te doen zijn toch![]()
Gemiddeld haal je er 3/4 dus
Eerst stond daar mijn handtekening, die is me bruut afgenomen door Lucille.quote:Op maandag 4 juli 2005 01:52 schreef mother-mother het volgende:
[..]
waarom steeds
John. erachter?
Donna.
Hoeveel is ietsjes?quote:
Dan ben je lang bezigquote:Op maandag 4 juli 2005 01:51 schreef Janetje het volgende:
[..]touché...
Mwah.. ff in het online telefoonboek kijken..
Nummers met de naam H. bellen..
Uitproberen...
komt helemaal goed hoor
Pfff.....da's lang geleden... euh... kweenie... vond 't allemaal niet zo moeilijkquote:Op maandag 4 juli 2005 01:52 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Is de 4e trouwens echt moeilijker dan de 5e?
ik kan nergens op klikken dan gaat t helemaal fout hierquote:Op maandag 4 juli 2005 01:53 schreef JohnHancock het volgende:
[..]
Eerst stond daar mijn handtekening, die is me bruut afgenomen door Lucille.
John.
PS zie ook mijn wiki.
Een van m'n beste vrienden is naar Amerika verhuisd, dus dat zal m'n cijfers toen goede komenquote:Op maandag 4 juli 2005 01:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Pfff.....da's lang geleden... euh... kweenie... vond 't allemaal niet zo moeilijk.
Vierde was voor mij sowieso anders omdat ik toen op een andere school kwam. Vijfde was niet supermoeilijk, wel belangrijkere toetsen enzo.
Maar mijn ervaring is dat je het met het volgen van 1/3 van de lessen makkelijk haalt.
quote:
Vrouwen en computersquote:Op maandag 4 juli 2005 01:54 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ik kan nergens op klikken dan gaat t helemaal fout hier![]()
Zebbie jij komt toch uit nalek?quote:Op maandag 4 juli 2005 01:52 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Die Donna. er achter doet het em
Zebbie.
Dat is helemaal correct.quote:Op maandag 4 juli 2005 01:55 schreef mother-mother het volgende:
[..]
Zebbie jij komt toch uit nalek?
Donna.
Dus niet gaan slapenquote:Op maandag 4 juli 2005 01:55 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm... de twijfel slaat toe.
Ga ik slapen, waardoor ik misschien het volgende topic mis?
Zit in no-time volquote:Op maandag 4 juli 2005 01:56 schreef Mikkie het volgende:
We moeten nog best veel hier, 75 posts ofzo
Oeh, te pakken nemen. Geil manquote:Op maandag 4 juli 2005 01:55 schreef Janetje het volgende:
[..]ach als ik je echt te pakken wil nemen..
![]()
Ik heb geen idee... je hebt gewoon een rare pcquote:Op maandag 4 juli 2005 01:56 schreef mother-mother het volgende:
[..]
weet jij t dan??![]()
[Slowchat 98] 99 100
Van wie ben jij een kloon?quote:Op maandag 4 juli 2005 01:56 schreef JohnHancock het volgende:
Heb ik een trend gezet?
John.
PS ik hoop het, waarschijnlijk ben ik dan de snelste ooit* JohnHancock is trots
mietje, in mijn tijd kregen we dat binnen 10 minuten vol, met Steve-O, kan ik me nog goed herinnerenquote:Op maandag 4 juli 2005 01:56 schreef Mikkie het volgende:
We moeten nog best veel hier, 75 posts ofzo
wat leuk Zebbie , ik had al s verteld dat ik daar tig jaar heb gewerkt he?quote:
Nee, sorry ik ook nietquote:Op maandag 4 juli 2005 01:56 schreef mother-mother het volgende:
[..]
weet jij t dan??![]()
[Slowchat 98] 99 100
quote:
Ja maar, dan moet ik nóg 10 minuten wakker blijven.quote:Op maandag 4 juli 2005 01:57 schreef JohnHancock het volgende:
[..]
mietje, in mijn tijd kregen we dat binnen 10 minuten vol, met Steve-O, kan ik me nog goed herinneren![]()
John.
En yvonne is 19....quote:
Ik weet niet zeker of je dat verteld hebt, als je naar de tuinen komt wel ff melden dan ga ik je wel spotten natuurlijkquote:Op maandag 4 juli 2005 01:58 schreef mother-mother het volgende:
[..]
wat leuk Zebbie , ik had al s verteld dat ik daar tig jaar heb gewerkt he?![]()
woon ongeveer 9 km bij je vandaan![]()
Donna.
Ps. van de week weer ff naar de Tuinen![]()
quote:Op maandag 4 juli 2005 01:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee... je hebt gewoon een rare pc
Dan hoop ik niet dat je een constant postaantal van 211 per dag aanhoudtquote:
Wat versta jij percies onder kloon? én, yvonne heeft een mooi trucje om kloontjes op te sporenquote:
Een échte vent is altijd alert op mooie vrouwen.quote:Op maandag 4 juli 2005 01:59 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of je dat verteld hebt, als je naar de tuinen komt wel ff melden dan ga ik je wel spotten natuurlijk
Zo gek snel is dat ook niet hoor, elke 8 seconden een bericht.quote:Op maandag 4 juli 2005 01:57 schreef JohnHancock het volgende:
[..]
mietje, in mijn tijd kregen we dat binnen 10 minuten vol, met Steve-O, kan ik me nog goed herinneren![]()
John.
quote:Op maandag 4 juli 2005 01:59 schreef mother-mother het volgende:
[..]
thx he!
Donna.
Ps JH. ik vind t wel stylish eigelijk![]()
ik kom er vaak , en ik zal t wel ff meldenquote:Op maandag 4 juli 2005 01:59 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of je dat verteld hebt, als je naar de tuinen komt wel ff melden dan ga ik je wel spotten natuurlijk
Jij zei Sjon en ík heb er een screenshot vanquote:Op maandag 4 juli 2005 02:00 schreef JohnHancock het volgende:
[..]
Wat versta jij percies onder kloon? én, yvonne heeft een mooi trucje om kloontjes op te sporen
Sjon.
Dat is inderdaad waar. Maar aangezien de meeste mods nu van hun welverdiende (quote:Op maandag 4 juli 2005 02:00 schreef JohnHancock het volgende:
[..]
Wat versta jij percies onder kloon? én, yvonne heeft een mooi trucje om kloontjes op te sporen
Sjon.
Je moet je naam er niet onder zetten zo, ik vind 't maar niksquote:Op maandag 4 juli 2005 02:00 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ik kom er vaak , en ik zal t wel ff melden![]()
ja joh ik heb t wel verteld , want ook dat ik bij r jansen heb gewerkt toch?
Donna.
Jaja, ik begrijp het allemaal nog heel erg goedquote:
Ik ga het volhouden tot het volgende topicquote:
W00t, zet op ebay snel snelquote:Op maandag 4 juli 2005 02:00 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Jij zei Sjon en ík heb er een screenshot van.
Volgens mij niet aan mijquote:Op maandag 4 juli 2005 02:00 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ik kom er vaak , en ik zal t wel ff melden![]()
ja joh ik heb t wel verteld , want ook dat ik bij r jansen heb gewerkt toch?
Donna.
Ik vind het wel iets hebben.quote:Op maandag 4 juli 2005 02:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je moet je naam er niet onder zetten zo, ik vind 't maar niks
Gaarne van uw fotoboek zou ik zeggen DP...quote:Op maandag 4 juli 2005 02:00 schreef JohnHancock het volgende:
[..]
Sjon.
Goed strevenquote:Op maandag 4 juli 2005 02:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ga het volhouden tot het volgende topic
Nu rest de vraag, ging het express of was het een ongeluk?quote:Op maandag 4 juli 2005 02:01 schreef JohnHancock het volgende:
[..]
W00t, zet op ebay snel snel![]()
![]()
![]()
John.
PS ik heb het vandaag al eens eerder gezegd.
Zeker. Ik ga zelfs weer een poging wagen de OP te plaatsenquote:
Het was uiteraard expres.quote:Op maandag 4 juli 2005 02:03 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Nu rest de vraag, ging het express of was het een ongeluk?
Die zijn in het zelfde topic tegelijk gepimpt.quote:Op maandag 4 juli 2005 02:03 schreef JohnHancock het volgende:
He, zebbie,
jou avatar he.. Zijn die stralen niet van Sjoe?
John.
PS de enige fokker van hier uit de buurt is Conflict![]()
sommigen zullen het ook nooit leren...quote:Op maandag 4 juli 2005 02:01 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Jaja, ik begrijp het allemaal nog heel erg goedJe wilt me dus te pakken nemen (en aan sm doen uiteraard)
![]()
Dan is m'n screenshot jammerlijk niets waardquote:
Dat was mijn idee een half uur geleden ook alquote:Op maandag 4 juli 2005 02:03 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar daarna ga ik echt slapen hoor![]()
doe ik t zoquote:Op maandag 4 juli 2005 02:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je moet je naam er niet onder zetten zo, ik vind 't maar niks
Morgen wel weer natuurlijk he?quote:Op maandag 4 juli 2005 02:03 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar daarna ga ik echt slapen hoor![]()
Daar gaat je gat in de markt. Zonde.quote:Op maandag 4 juli 2005 02:04 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Dan is m'n screenshot jammerlijk niets waard
Zebbie.
Ja, en tegen een grapje moet je kunnenquote:Op maandag 4 juli 2005 02:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
sommigen zullen het ook nooit leren...
Dat ligt eraan wat er morgenavond te doen is natuurlijkquote:
Ik heb een ander gat in de markt en daar ga ik later heel rijk mee wordenquote:
Da's aspirant-breezer, dan kun je nog beter je normale naam doenquote:
Fok, immerquote:Op maandag 4 juli 2005 02:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat er morgenavond te doen is natuurlijk
Op die aantijging reageerde ie vanmiddag ook niet.quote:Op maandag 4 juli 2005 02:05 schreef cerror het volgende:
Hoi braun.
Nee, BrauN is inmiddels weer in staat om onder zijn echte naam te posten.quote:Op maandag 4 juli 2005 02:05 schreef cerror het volgende:
Hoi braun.
okquote:Op maandag 4 juli 2005 02:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's aspirant-breezer, dan kun je nog beter je normale naam doen
Welkom.quote:
Puik! open jij het volgende topic?quote:
Alle Arabieren tellen mee.quote:
Hij staat al klaar. Deze moet alleen ff dicht.quote:
Maar waarom niet onder zijn normale usernamequote:
Kwestie van seconden.quote:Op maandag 4 juli 2005 02:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hij staat al klaar. Deze moet alleen ff dicht.
Nèh, het wordt biergerelateerd.quote:
Ben jij echt BrauN?quote:Op maandag 4 juli 2005 02:08 schreef JohnHancock het volgende:
Bier en Frituur, ieder goed, maar geen bier in de frituur.
John.
PS dat is de slechtste TT ooit waarsch.
bier.frituur.quote:Op maandag 4 juli 2005 02:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nèh, het wordt biergerelateerd.
Doch matig denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |