Je moet je naam er niet onder zetten zo, ik vind 't maar niksquote:Op maandag 4 juli 2005 02:00 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ik kom er vaak , en ik zal t wel ff melden![]()
ja joh ik heb t wel verteld , want ook dat ik bij r jansen heb gewerkt toch?
Donna.
Jaja, ik begrijp het allemaal nog heel erg goedquote:
Ik ga het volhouden tot het volgende topicquote:
W00t, zet op ebay snel snelquote:Op maandag 4 juli 2005 02:00 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Jij zei Sjon en ík heb er een screenshot van.
Volgens mij niet aan mijquote:Op maandag 4 juli 2005 02:00 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ik kom er vaak , en ik zal t wel ff melden![]()
ja joh ik heb t wel verteld , want ook dat ik bij r jansen heb gewerkt toch?
Donna.
Ik vind het wel iets hebben.quote:Op maandag 4 juli 2005 02:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je moet je naam er niet onder zetten zo, ik vind 't maar niks
Gaarne van uw fotoboek zou ik zeggen DP...quote:Op maandag 4 juli 2005 02:00 schreef JohnHancock het volgende:
[..]
Wat versta jij percies onder kloon? én, yvonne heeft een mooi trucje om kloontjes op te sporen
Sjon.
Goed strevenquote:Op maandag 4 juli 2005 02:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ga het volhouden tot het volgende topic
Nu rest de vraag, ging het express of was het een ongeluk?quote:Op maandag 4 juli 2005 02:01 schreef JohnHancock het volgende:
[..]
W00t, zet op ebay snel snel![]()
![]()
![]()
John.
PS ik heb het vandaag al eens eerder gezegd.
Zeker. Ik ga zelfs weer een poging wagen de OP te plaatsenquote:
Het was uiteraard expres.quote:Op maandag 4 juli 2005 02:03 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Nu rest de vraag, ging het express of was het een ongeluk?
Die zijn in het zelfde topic tegelijk gepimpt.quote:Op maandag 4 juli 2005 02:03 schreef JohnHancock het volgende:
He, zebbie,
jou avatar he.. Zijn die stralen niet van Sjoe?
John.
PS de enige fokker van hier uit de buurt is Conflict![]()
sommigen zullen het ook nooit leren...quote:Op maandag 4 juli 2005 02:01 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Jaja, ik begrijp het allemaal nog heel erg goedJe wilt me dus te pakken nemen (en aan sm doen uiteraard)
![]()
Dan is m'n screenshot jammerlijk niets waardquote:
Dat was mijn idee een half uur geleden ook alquote:Op maandag 4 juli 2005 02:03 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar daarna ga ik echt slapen hoor![]()
doe ik t zoquote:Op maandag 4 juli 2005 02:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je moet je naam er niet onder zetten zo, ik vind 't maar niks
Morgen wel weer natuurlijk he?quote:Op maandag 4 juli 2005 02:03 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar daarna ga ik echt slapen hoor![]()
Daar gaat je gat in de markt. Zonde.quote:Op maandag 4 juli 2005 02:04 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Dan is m'n screenshot jammerlijk niets waard
Zebbie.
Ja, en tegen een grapje moet je kunnenquote:Op maandag 4 juli 2005 02:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
sommigen zullen het ook nooit leren...
Dat ligt eraan wat er morgenavond te doen is natuurlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |