Is de 4e trouwens echt moeilijker dan de 5e?quote:
Die Donna. er achter doet het emquote:Op maandag 4 juli 2005 01:52 schreef mother-mother het volgende:
[..]
waarom steeds
John. erachter?
Donna.
Mijn totaalscore is 35 uit 45 (maar wel een hóóp hers gehad). Met die hers haal ik 't vaak wel, alleen jammer dat ze nu in augustus vallenquote:Op maandag 4 juli 2005 01:51 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Dus inderdaad 2 van de 3 halen, moet te doen zijn toch![]()
Gemiddeld haal je er 3/4 dus
Eerst stond daar mijn handtekening, die is me bruut afgenomen door Lucille.quote:Op maandag 4 juli 2005 01:52 schreef mother-mother het volgende:
[..]
waarom steeds
John. erachter?
Donna.
Hoeveel is ietsjes?quote:
Dan ben je lang bezigquote:Op maandag 4 juli 2005 01:51 schreef Janetje het volgende:
[..]touché...
Mwah.. ff in het online telefoonboek kijken..
Nummers met de naam H. bellen..
Uitproberen...
komt helemaal goed hoor
Pfff.....da's lang geleden... euh... kweenie... vond 't allemaal niet zo moeilijkquote:Op maandag 4 juli 2005 01:52 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Is de 4e trouwens echt moeilijker dan de 5e?
ik kan nergens op klikken dan gaat t helemaal fout hierquote:Op maandag 4 juli 2005 01:53 schreef JohnHancock het volgende:
[..]
Eerst stond daar mijn handtekening, die is me bruut afgenomen door Lucille.
John.
PS zie ook mijn wiki.
Een van m'n beste vrienden is naar Amerika verhuisd, dus dat zal m'n cijfers toen goede komenquote:Op maandag 4 juli 2005 01:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Pfff.....da's lang geleden... euh... kweenie... vond 't allemaal niet zo moeilijk.
Vierde was voor mij sowieso anders omdat ik toen op een andere school kwam. Vijfde was niet supermoeilijk, wel belangrijkere toetsen enzo.
Maar mijn ervaring is dat je het met het volgen van 1/3 van de lessen makkelijk haalt.
quote:
Vrouwen en computersquote:Op maandag 4 juli 2005 01:54 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ik kan nergens op klikken dan gaat t helemaal fout hier![]()
Zebbie jij komt toch uit nalek?quote:Op maandag 4 juli 2005 01:52 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Die Donna. er achter doet het em
Zebbie.
Dat is helemaal correct.quote:Op maandag 4 juli 2005 01:55 schreef mother-mother het volgende:
[..]
Zebbie jij komt toch uit nalek?
Donna.
Dus niet gaan slapenquote:Op maandag 4 juli 2005 01:55 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm... de twijfel slaat toe.
Ga ik slapen, waardoor ik misschien het volgende topic mis?
Zit in no-time volquote:Op maandag 4 juli 2005 01:56 schreef Mikkie het volgende:
We moeten nog best veel hier, 75 posts ofzo
Oeh, te pakken nemen. Geil manquote:Op maandag 4 juli 2005 01:55 schreef Janetje het volgende:
[..]ach als ik je echt te pakken wil nemen..
![]()
Ik heb geen idee... je hebt gewoon een rare pcquote:Op maandag 4 juli 2005 01:56 schreef mother-mother het volgende:
[..]
weet jij t dan??![]()
[Slowchat 98] 99 100
Van wie ben jij een kloon?quote:Op maandag 4 juli 2005 01:56 schreef JohnHancock het volgende:
Heb ik een trend gezet?
John.
PS ik hoop het, waarschijnlijk ben ik dan de snelste ooit* JohnHancock is trots
mietje, in mijn tijd kregen we dat binnen 10 minuten vol, met Steve-O, kan ik me nog goed herinnerenquote:Op maandag 4 juli 2005 01:56 schreef Mikkie het volgende:
We moeten nog best veel hier, 75 posts ofzo
wat leuk Zebbie , ik had al s verteld dat ik daar tig jaar heb gewerkt he?quote:
Nee, sorry ik ook nietquote:Op maandag 4 juli 2005 01:56 schreef mother-mother het volgende:
[..]
weet jij t dan??![]()
[Slowchat 98] 99 100
quote:
Ja maar, dan moet ik nóg 10 minuten wakker blijven.quote:Op maandag 4 juli 2005 01:57 schreef JohnHancock het volgende:
[..]
mietje, in mijn tijd kregen we dat binnen 10 minuten vol, met Steve-O, kan ik me nog goed herinneren![]()
John.
En yvonne is 19....quote:
Ik weet niet zeker of je dat verteld hebt, als je naar de tuinen komt wel ff melden dan ga ik je wel spotten natuurlijkquote:Op maandag 4 juli 2005 01:58 schreef mother-mother het volgende:
[..]
wat leuk Zebbie , ik had al s verteld dat ik daar tig jaar heb gewerkt he?![]()
woon ongeveer 9 km bij je vandaan![]()
Donna.
Ps. van de week weer ff naar de Tuinen![]()
quote:Op maandag 4 juli 2005 01:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee... je hebt gewoon een rare pc
Dan hoop ik niet dat je een constant postaantal van 211 per dag aanhoudtquote:
Wat versta jij percies onder kloon? én, yvonne heeft een mooi trucje om kloontjes op te sporenquote:
Een échte vent is altijd alert op mooie vrouwen.quote:Op maandag 4 juli 2005 01:59 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of je dat verteld hebt, als je naar de tuinen komt wel ff melden dan ga ik je wel spotten natuurlijk
Zo gek snel is dat ook niet hoor, elke 8 seconden een bericht.quote:Op maandag 4 juli 2005 01:57 schreef JohnHancock het volgende:
[..]
mietje, in mijn tijd kregen we dat binnen 10 minuten vol, met Steve-O, kan ik me nog goed herinneren![]()
John.
quote:Op maandag 4 juli 2005 01:59 schreef mother-mother het volgende:
[..]
thx he!
Donna.
Ps JH. ik vind t wel stylish eigelijk![]()
ik kom er vaak , en ik zal t wel ff meldenquote:Op maandag 4 juli 2005 01:59 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of je dat verteld hebt, als je naar de tuinen komt wel ff melden dan ga ik je wel spotten natuurlijk
Jij zei Sjon en ík heb er een screenshot vanquote:Op maandag 4 juli 2005 02:00 schreef JohnHancock het volgende:
[..]
Wat versta jij percies onder kloon? én, yvonne heeft een mooi trucje om kloontjes op te sporen
Sjon.
Dat is inderdaad waar. Maar aangezien de meeste mods nu van hun welverdiende (quote:Op maandag 4 juli 2005 02:00 schreef JohnHancock het volgende:
[..]
Wat versta jij percies onder kloon? én, yvonne heeft een mooi trucje om kloontjes op te sporen
Sjon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |