Is de 4e trouwens echt moeilijker dan de 5e?quote:
Die Donna. er achter doet het emquote:Op maandag 4 juli 2005 01:52 schreef mother-mother het volgende:
[..]
waarom steeds
John. erachter?
Donna.
Mijn totaalscore is 35 uit 45 (maar wel een hóóp hers gehad). Met die hers haal ik 't vaak wel, alleen jammer dat ze nu in augustus vallenquote:Op maandag 4 juli 2005 01:51 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Dus inderdaad 2 van de 3 halen, moet te doen zijn toch![]()
Gemiddeld haal je er 3/4 dus
Eerst stond daar mijn handtekening, die is me bruut afgenomen door Lucille.quote:Op maandag 4 juli 2005 01:52 schreef mother-mother het volgende:
[..]
waarom steeds
John. erachter?
Donna.
Hoeveel is ietsjes?quote:
Dan ben je lang bezigquote:Op maandag 4 juli 2005 01:51 schreef Janetje het volgende:
[..]touché...
Mwah.. ff in het online telefoonboek kijken..
Nummers met de naam H. bellen..
Uitproberen...
komt helemaal goed hoor
Pfff.....da's lang geleden... euh... kweenie... vond 't allemaal niet zo moeilijkquote:Op maandag 4 juli 2005 01:52 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Is de 4e trouwens echt moeilijker dan de 5e?
ik kan nergens op klikken dan gaat t helemaal fout hierquote:Op maandag 4 juli 2005 01:53 schreef JohnHancock het volgende:
[..]
Eerst stond daar mijn handtekening, die is me bruut afgenomen door Lucille.
John.
PS zie ook mijn wiki.
Een van m'n beste vrienden is naar Amerika verhuisd, dus dat zal m'n cijfers toen goede komenquote:Op maandag 4 juli 2005 01:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Pfff.....da's lang geleden... euh... kweenie... vond 't allemaal niet zo moeilijk.
Vierde was voor mij sowieso anders omdat ik toen op een andere school kwam. Vijfde was niet supermoeilijk, wel belangrijkere toetsen enzo.
Maar mijn ervaring is dat je het met het volgen van 1/3 van de lessen makkelijk haalt.
quote:
Vrouwen en computersquote:Op maandag 4 juli 2005 01:54 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ik kan nergens op klikken dan gaat t helemaal fout hier![]()
Zebbie jij komt toch uit nalek?quote:Op maandag 4 juli 2005 01:52 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Die Donna. er achter doet het em
Zebbie.
Dat is helemaal correct.quote:Op maandag 4 juli 2005 01:55 schreef mother-mother het volgende:
[..]
Zebbie jij komt toch uit nalek?
Donna.
Dus niet gaan slapenquote:Op maandag 4 juli 2005 01:55 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm... de twijfel slaat toe.
Ga ik slapen, waardoor ik misschien het volgende topic mis?
Zit in no-time volquote:Op maandag 4 juli 2005 01:56 schreef Mikkie het volgende:
We moeten nog best veel hier, 75 posts ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |