Das niet echt slim.quote:Op zondag 3 juli 2005 20:34 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
en ik ben vergeten afspraak te maken met vriendinnetje waar we heen zouden kunnen gaan![]()
Ja sorry zit niet op te lettenquote:Op zondag 3 juli 2005 20:50 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
je bent de tweede die het vraagt
Wel lekker ja, zekerste weten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand helpen??![]()
![]()
dat niet wasquote:Op zondag 3 juli 2005 20:19 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
yup.
Lijkt wel of iedereen op vakantie is
heb morgenochtend om 7.45 afspraak bij de fysioquote:Op zondag 3 juli 2005 21:23 schreef mschol het volgende:
[..]
dat niet was
Star Wars Knights of the Old Republic aan het spelen
zo eff Joan of arcadia kijken en daarna maffen
dan kan ik er pas weer zijn vanaf ongv 12 uur
quote:Op zondag 3 juli 2005 23:16 schreef SHERMAN het volgende:
Truste.
Ik ben hier dus alleen.
Gezellig zijn jullie.
Hmm, lijken me twee verschillende dingen. De linkjes openen namelijk in een nieuw venster en het fotoboek en dergelijke niet meer.quote:Op maandag 4 juli 2005 01:22 schreef mother-mother het volgende:
hai ,
ik heb ff een vraag , weet niet waar ik die kan stellen dus doe ik t maar ff hier
als ik op n linkje klik van fotoboek ofzo , of gewoon een linkje in een post van iemand dan reageerd mn pc helemaal niet meer
zal wel aan mn pc liggen en niet aan fok maar nogmaals ik heb geen id wat ik eraan moet doen , steeds als t gebeurd ga ik maar weer opnieuw naar fok forum met nieuwe bladzijde zeg maar en geen linkjes meer klikken
tis best irritant , want als ik pc net aanzet is t nog gewoon normaal
ik snap er geen bal meer van , please help me
Mogguhquote:Op maandag 4 juli 2005 08:00 schreef Troel het volgende:
[..]
Hmm, lijken me twee verschillende dingen. De linkjes openen namelijk in een nieuw venster en het fotoboek en dergelijke niet meer.
Heb je een virusscanner of iets dergelijks?
hai, ja ik zal ff norman eroverheen trekken , maar ik bedoel idd dat er eennieuw venster moet komen , en dan reageerd ie niet meer, dus meer die linkjes bij iedereen in zn sig ofzoquote:Op maandag 4 juli 2005 08:00 schreef Troel het volgende:
[..]
Hmm, lijken me twee verschillende dingen. De linkjes openen namelijk in een nieuw venster en het fotoboek en dergelijke niet meer.
Heb je een virusscanner of iets dergelijks?
quote:Op maandag 4 juli 2005 12:23 schreef JortK het volgende:
[..]
Slarioux hoop ik... die heeft echt van die lompe reakties altijd vind ik
En kent geen genade.quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 12:55 schreef SHERMAN het volgende:
Ik ken geen mod die harder optreedt eerlijk gezegt.
Ik zeg toch ook niet dat ik het fout vind?quote:Op maandag 4 juli 2005 13:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Hij is tenminste redelijk rechtvaardig
En kan het ook onderbouwen
Bij andere is het gewoon vriendjespolitiek
Tss beetje onze slowchat onder spammen.quote:
Inderdaadquote:Op maandag 4 juli 2005 13:42 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Tss beetje onze slowchat onder spammen.![]()
florahollandquote:Op zondag 3 juli 2005 23:26 schreef SHERMAN het volgende:
Want?
spam?? jaquote:
rij er vaak langs als ik naar Leiden centraal gaquote:Op maandag 4 juli 2005 14:25 schreef mschol het volgende:
[..]
spam?? ja
floraholland?? neuh, grootste bloemenveiling ter wereld (2de staat in aalsmeer ofzo, we zijn een echt bloemenland)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |