Die banner is inderdaad behoorlijk kutquote:Op zondag 3 juli 2005 11:19 schreef mschol het volgende:_ een klote banner van the fantastic four op de fp, opzich niet vervelend als mhij in een normale ad zou staan maar hij neemt de helft (als het niet meer is) van me scherm in beslag
het kutte is dat ik em niet zomaar in IE kan blokkeren..quote:Op zondag 3 juli 2005 11:23 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Die banner is inderdaad behoorlijk kut. Gelukkig heb ik Flashblock geïnstalleerd, anders zou die nog irritanter zijn.
Goedesmorgens
We zitten helaas nog wel even vast aan die banner. Al waren ze dacht ik wel bezig om hem eventueel wat kleiner te krijgen.quote:Op zondag 3 juli 2005 11:46 schreef mschol het volgende:
idd zie hier:
Reclames op frontpage
deze is ook leuk:
Mensen die zeiken over jonge kinderen met een mobieltje
ik heb zelf inmiddels wel een mobiel, mede omdat ik dan voor e.v.t. werk bereikbaar kan zijn, het gebeurd me namelijk maar al te vaak dat ik wordt gebeld op momenten dat ik er niet ben en dan bellen ze op me mobielquote:Op zondag 3 juli 2005 12:02 schreef ElmarO het volgende:
[..]
We zitten helaas nog wel even vast aan die banner. Al waren ze dacht ik wel bezig om hem eventueel wat kleiner te krijgen.
Vind ik persoonlijk ook een beetje onnodig om kinderen al zo vroeg een mobiel te geven. Nou zie ik voor mij persoonlijk nog steeds de noodzaak niet om zo'n ding te hebben. Dus ik ben nog steeds mobielloos.
yup.quote:Op zondag 3 juli 2005 20:12 schreef SHERMAN het volgende:
Ja, maar toch is het vrij stil.
Das niet echt slim.quote:Op zondag 3 juli 2005 20:34 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
en ik ben vergeten afspraak te maken met vriendinnetje waar we heen zouden kunnen gaan![]()
Ja sorry zit niet op te lettenquote:Op zondag 3 juli 2005 20:50 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
je bent de tweede die het vraagt
Wel lekker ja, zekerste weten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand helpen??![]()
![]()
dat niet wasquote:Op zondag 3 juli 2005 20:19 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
yup.
Lijkt wel of iedereen op vakantie is
heb morgenochtend om 7.45 afspraak bij de fysioquote:Op zondag 3 juli 2005 21:23 schreef mschol het volgende:
[..]
dat niet was
Star Wars Knights of the Old Republic aan het spelen
zo eff Joan of arcadia kijken en daarna maffen
dan kan ik er pas weer zijn vanaf ongv 12 uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |