Dat denk ik niet. Als je nog iets jonger bent dan ik twijfel ik aan je bevoegdheid bier aan te schaffen.quote:
Daar heeft ie ouders/vrienden voor.quote:Op maandag 4 juli 2005 01:47 schreef JohnHancock het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Als je nog iets jonger bent dan ik twijfel ik aan je bevoegdheid bier aan te schaffen.
Hoeveel Peter H(privacy) denk je dat er in stadskanaal wonen?quote:Op maandag 4 juli 2005 01:44 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Jij weet niet waar mijn huis woont![]()
Trustenquote:Op maandag 4 juli 2005 01:47 schreef JDude het volgende:
Joa, ik ben echt weg. Truste mensen.
Heb jij wel eens een telefoonboek gezien met voornamen erin?quote:Op maandag 4 juli 2005 01:48 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hoeveel Peter H(privacy) denk je dat er in stadskanaal wonen?
Dat puntensysteem zegt me verder niet zo veel, zit in 5V enzoquote:Op maandag 4 juli 2005 01:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja, zal wel moeten. Maar eerst de aankomende twee tentamens. Daarna zien we wel weer verder. 't probleem is dat ik het ook niet door kán schuiven naar volgend jaar, ik moet nog 10 punten halen om alleen al toegelaten te worden
Ajuusquote:Op maandag 4 juli 2005 01:47 schreef JDude het volgende:
Joa, ik ben echt weg. Truste mensen.
Maar dat mag ik wélquote:Op maandag 4 juli 2005 01:47 schreef JohnHancock het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Als je nog iets jonger bent dan ik twijfel ik aan je bevoegdheid bier aan te schaffen.
Ouder of jonger dan jij?quote:
Owh geweldig, dan kun je nog lui zijn, het hele jaar geen ene fuck uitvreten, en toch makkelijk je examen halen na 6 jaarquote:Op maandag 4 juli 2005 01:49 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Dat puntensysteem zegt me verder niet zo veel, zit in 5V enzo![]()
Maar je doet het niet. Althans, niet goed genoeg.quote:
Dus inderdaad 2 van de 3 halen, moet te doen zijn tochquote:Op maandag 4 juli 2005 01:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Owh geweldig, dan kun je nog lui zijn, het hele jaar geen ene fuck uitvreten, en toch makkelijk je examen halen na 6 jaar
Ik kan 60 punten halen.
Heb er 45 nodig om toegang te krijgen tot 2e jaar.
Heb er nu 35.
Kan er nog 15 halen, 3×5.
You do the math
quote:Op maandag 4 juli 2005 01:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een telefoonboek gezien met voornamen erin?
De moeder van een jongetje met het syndroom van down om het leven brengen is pas sentimenteel!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |