Dan moet je ook een dildo van normaal formaat bestellen, die passen wél in de verpakking.quote:Op maandag 4 juli 2005 01:20 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Die verpakkingen scheuren altijd aardig snel, heb je niet iets anders in huis?
Mágquote:Op maandag 4 juli 2005 01:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja, nou moet ik dadelijk weer moeite gaan doen.
eventueel kan ik een flightcase regelen dan komen ze gegarandeert in goede staat aan maar dat kost wel ietsje extraquote:Op maandag 4 juli 2005 01:20 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Die verpakkingen scheuren altijd aardig snel, heb je niet iets anders in huis?
Jawel hoor... vertel nog eens over vroeger... de tijd van users als BrauN... (hint hint)quote:Op maandag 4 juli 2005 01:21 schreef JohnHancock het volgende:
[..]
Dat, dus ja.
John.
PS mag ik meeposten in jullie mooie reeks? (nee hè? dacht ik al)
Mits kwaliteitpostsquote:Op maandag 4 juli 2005 01:21 schreef JohnHancock het volgende:
[..]
Dat, dus ja.
John.
PS mag ik meeposten in jullie mooie reeks? (nee hè? dacht ik al)
Voor een setje mooie borsten wil ie vast wel iets extra's neerleggenquote:Op maandag 4 juli 2005 01:21 schreef killswitch het volgende:
[..]
eventueel kan ik een flightcase regelen dan komen ze gegarandeert in goede staat aan maar dat kost wel ietsje extra
quote:
Over wat voor bedragen spreken we dan?quote:Op maandag 4 juli 2005 01:21 schreef killswitch het volgende:
[..]
eventueel kan ik een flightcase regelen dan komen ze gegarandeert in goede staat aan maar dat kost wel ietsje extra
Die had ik ook in de maak. Maar wel in één keerquote:
shut up..quote:Op maandag 4 juli 2005 01:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die had ik ook in de maak. Maar wel in één keer
Och, ik leef zoals ik leef en zolang ik leef leef ik goedquote:
En mijn TT was beter, maar da's smaak natuurlijk. Een TT over bier doet het altijd goed eigenlijk.quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 01:22 schreef JDude het volgende:
[..]
Jawel hoor... vertel nog eens over vroeger... de tijd van users als BrauN... (hint hint)
Noem je dít een leven?quote:Op maandag 4 juli 2005 01:23 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Och, ik leef zoals ik leef en zolang ik leef leef ik goed![]()
Doe jij de volgende.quote:Op maandag 4 juli 2005 01:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En mijn TT was beter, maar da's smaak natuurlijk. Een TT over bier doet het altijd goed eigenlijk.
mja maar dan moet er wel beter geboden wordenquote:Op maandag 4 juli 2005 01:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Voor een setje mooie borsten wil ie vast wel iets extra's neerleggen
Niet meerquote:Op maandag 4 juli 2005 01:24 schreef JohnHancock het volgende:
[..]Het mag ook nog, ik mocht niet bij de gijsjes, want ik had een spelvout in mijn fotoboek
John.
PS ik drink het liefst Bavaria, en het liefst bestel ik een mexicano.
PSS is braun niet gebanned?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |