quote:Op maandag 4 juli 2005 01:28 schreef cerror het volgende:
[..]
Zij drinkt bier dus alcohol in melk..... denkt..... okay.
Krieg!
Zo: http://fok.phserver.net/op.htmquote:Op maandag 4 juli 2005 01:31 schreef JohnHancock het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/Reeksen
BeF staat ertussen, maar hou maak je een nieuwe pagina?
John.
Vlotte leerlingquote:Op maandag 4 juli 2005 01:30 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ja zag t idd, onder t genot van een biertje en frikandel ofzo he![]()
herhaling: mijn tieten worden niet geveildquote:
Dan zal ik je maar niet vertellen wat ik net uit de koelkast heb gehaaltquote:Op maandag 4 juli 2005 01:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waarom houdt iedereen het niet gewoon op bier? Ik krijg elke keer honger als jullie over frikandellen enzo beginnen
Je hoeft ze ook niet te verkopen. Ff uitlenen voor een tentoonstelling volstaatquote:Op maandag 4 juli 2005 01:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
herhaling: mijn tieten worden niet geveild
ok!quote:
Ik het zelfde, heb ook eens een beetje mee gedaan in andere reeksen, maar die waren me niet snel genoeg.quote:Op maandag 4 juli 2005 01:32 schreef Mikkie het volgende:
Ik doe nu gewoon voor het eerst mee in een reeks, en dat al vijf topics
Zeker die shoarma die je niet komt brengenquote:Op maandag 4 juli 2005 01:32 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Dan zal ik je maar niet vertellen wat ik net uit de koelkast heb gehaalt
Slimme, slimme jijquote:Op maandag 4 juli 2005 01:32 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Zo: http://fok.phserver.net/op.htm
Ik geen reeksen-man. Ik heb vanavond toevallig niks te doen, maar over morgenavond kan ik maar weinig zeggenquote:Op maandag 4 juli 2005 01:33 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik het zelfde, heb ook eens een beetje mee gedaan in andere reeksen, maar die waren me niet snel genoeg.
Nee, een halve pizza die nog over was van vandaagquote:Op maandag 4 juli 2005 01:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zeker die shoarma die je niet komt brengen
quote:Op maandag 4 juli 2005 01:33 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik het zelfde, heb ook eens een beetje mee gedaan in andere reeksen, maar die waren me niet snel genoeg.
OOOOOOOOOOHHHHHH.....quote:Op maandag 4 juli 2005 01:34 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Nee, een halve pizza die nog over was van vandaag.
Ik ook niet echt, maar bij die andere reeksen ging ik tussen die reeksen door nog in andere topics posten zodat ik niet echt bij bleefquote:Op maandag 4 juli 2005 01:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik geen reeksen-man. Ik heb vanavond toevallig niks te doen, maar over morgenavond kan ik maar weinig zeggen
quote:Op maandag 4 juli 2005 01:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je hoeft ze ook niet te verkopen. Ff uitlenen voor een tentoonstelling volstaat
Dan heeft het helemaal geen zin. Dat is zo mooi aan deze reeks, d'r is verder toch geen reet te doenquote:Op maandag 4 juli 2005 01:34 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik ook niet echt, maar bij die andere reeksen ging ik tussen die reeksen door nog in andere topics posten zodat ik niet echt bij bleef
quote:Op maandag 4 juli 2005 01:34 schreef mother-mother het volgende:
[..]
gisteren ook he!
t was trouwens gast![]()
Als je wilt is er vast wel een mogelijkheid te vinden tot uitbreiding van het huidige programma, maar dan moet je wel je wensen kenbaar makenquote:
Foei!quote:Op maandag 4 juli 2005 01:33 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ok!
net al bbq gehad en daar al genoeg food naar binnen gewerkt![]()
bier trouwens ook , maar heb me weer nuchter gegeten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |