nou dat was idd niet echt clever, hij had m beter open kunnen latenquote:Op maandag 4 juli 2005 01:38 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Was ook niet echt slim aangepakt om ons eerst door te verwijzen naar een ander topic, en daar dan vervolgens verkondigen dat het wel ontopic moet blijven![]()
Ook niet een heel klein beetje bondage? ofzo...quote:Op maandag 4 juli 2005 01:38 schreef Janetje het volgende:
[..]
niet echt nee.. en wie anders beweert is een leugenaar!!![]()
![]()
![]()
ehmm.. ok..
Na die tentamens wel klaar met school of niet?quote:Op maandag 4 juli 2005 01:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
ma leren
di leren + tentamen
woe tentamen
do werken
vrij vrij ()
za werken.
Ga je nou een beetje Engelse woorden tussen je NL-zinnen doorgooien om kwart voor twee in de nacht?quote:Op maandag 4 juli 2005 01:40 schreef mother-mother het volgende:
[..]
nou dat was idd niet echt clever, hij had m beter open kunnen laten![]()
In april gingen we naar een festival in België. Tweedehands kinderwagen gekocht (10 hele euro's), volgepleurd met Schultenbrau en hop de trein inquote:Op maandag 4 juli 2005 01:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's tenminste niet zo duur. Tegen de tijd dat ik op kamers zit moet ik het nog ff proberen, en als 't me bevalt, ga ik dat voortaan zuipen
quote:
Ja, het was niet eens in z'n eigen subforumquote:Op maandag 4 juli 2005 01:40 schreef mother-mother het volgende:
[..]
nou dat was idd niet echt clever, hij had m beter open kunnen laten![]()
Ja, eindelijk. Dan een dikke maand werken, en half augustus alweer leren voor de hertentamens, omdat ik deze week (en vorige week) de helft niet haal ofzoquote:Op maandag 4 juli 2005 01:41 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Na die tentamens wel klaar met school of niet?
herman broodtaal , never been cleverquote:Op maandag 4 juli 2005 01:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ga je nou een beetje Engelse woorden tussen je NL-zinnen doorgooien om kwart voor twee in de nacht?.
Je pakt het ook echt lekker aan hequote:Op maandag 4 juli 2005 01:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja, eindelijk. Dan een dikke maand werken, en half augustus alweer leren voor de hertentamens, omdat ik deze week (en vorige week) de helft niet haal ofzo
Ik ben dan ook de jongste hierquote:Op maandag 4 juli 2005 01:42 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Je pakt het ook echt lekker aan he
Ik ben helemaal vrij![]()
quote:Op maandag 4 juli 2005 01:41 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ook niet een heel klein beetje bondage? ofzo...![]()
En gummiknuppelsquote:Op maandag 4 juli 2005 01:43 schreef Janetje het volgende:
[..]hou eens op..
Straks moet ik politie langssturen..
Die hebben handboeien enzo..
Je brengt herinneringen bovenquote:Op maandag 4 juli 2005 01:41 schreef JDude het volgende:
[..]
In april gingen we naar een festival in België. Tweedehands kinderwagen gekocht (10 hele euro's), volgepleurd met Schultenbrau en hop de trein in
Alleen in Roosendaal was er nergens plaats voor, trein 10 min. vertraging dankzij ons![]()
Jij weet niet waar mijn huis woontquote:Op maandag 4 juli 2005 01:43 schreef Janetje het volgende:
[..]hou eens op..
Straks moet ik politie langssturen..
Die hebben handboeien enzo..
quote:Op maandag 4 juli 2005 01:41 schreef JDude het volgende:
[..]
In april gingen we naar een festival in België. Tweedehands kinderwagen gekocht (10 hele euro's), volgepleurd met Schultenbrau en hop de trein in
Alleen in Roosendaal was er nergens plaats voor, trein 10 min. vertraging dankzij ons![]()
Hey volgens mij dig je sm wel.quote:
Had je moeten verhandelen in de treinquote:Op maandag 4 juli 2005 01:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je brengt herinneringen boven
Ooit eens vanaf een toernooi samen met een teamgenoot eerder met de trein vertrokken. geen zin om van alles te sjouwen. Ergens een verrotte kinderwagen uit de bosjes geplukt, hele berg tassen en rotzooi erop, konden er niet overheen kijken. Met dat ding de trein in op de dag dat Fields of Rock in Nijmegen was. Allemaal rockers in de trein, wij als twee kerels met een volgeladen kinderwagen, al stinkend naar bier die trein in. In Nijmegen uitgestapt, kinderwagen meteen op het perron gedumpt en de bus in gestapt
Maar een kinderwagen met bier klinkt als een geweldig plan voor een volgend uitje
Ja daar kies ik ook niet voor.quote:Op maandag 4 juli 2005 01:42 schreef Zebbie het volgende:
Je pakt het ook echt lekker aan he
Ik ben helemaal vrij![]()
Wat moeten een stel vieze rockers met lange haren met een kinderwagen op Fields of Rock?quote:
Ik zou je er toch maar ff doorheen zettenquote:Op maandag 4 juli 2005 01:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja daar kies ik ook niet voor.
Ik had gepland 2 v/d 3 tentamens te halen. Die ene her was in augustus, maar voor de introweek. Nou kreeg ik vorige week ineens zo'n kuttentamen dat ik die ook moet herren, en da's op de laatste dag van de intro. Ik weet niet hoe ik dat moet gaan leren, aangezien de introweek meestal gewoon ouwehoeren en zuipen is bij mij
oe kent me ni!quote:Op maandag 4 juli 2005 01:44 schreef cerror het volgende:
[..]
Hey volgens mij dig je sm wel.
Vind oe het wel krieg.
Ja, zal wel moeten. Maar eerst de aankomende twee tentamens. Daarna zien we wel weer verder. 't probleem is dat ik het ook niet door kán schuiven naar volgend jaar, ik moet nog 10 punten halen om alleen al toegelaten te wordenquote:Op maandag 4 juli 2005 01:46 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik zou je er toch maar ff doorheen zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |