Andere is volquote:Op zondag 3 juli 2005 02:35 schreef melismay het volgende:
Ok, vast een reactie hier... Als ik me dan omdraai is die andere misschien wel vol
Kloptquote:Op zondag 3 juli 2005 02:36 schreef melismay het volgende:
@Godt, je hebt inderdaad gelijk, jij boft, niet je nichtje. Zij is het schattigst van jullie 2
zal ik eens een foto in mn fotoboek zetten van mijn nichtjequote:Op zondag 3 juli 2005 02:36 schreef melismay het volgende:
@Godt, je hebt inderdaad gelijk, jij boft, niet je nichtje. Zij is het schattigst van jullie 2
hoi christinequote:Op zondag 3 juli 2005 03:17 schreef Christine het volgende:
Ik slaap nog niet..... zit nog te chatten met een leuke jongen die net online kwam
Heldere constatering.quote:Op zondag 3 juli 2005 03:23 schreef PPWB84 het volgende:
joh ben je ook nog wakker
Niets verbaast mij meer op dit uur. truste! ik ga ook zelfs...begin te gapen?!quote:Op zondag 3 juli 2005 03:24 schreef broer het volgende:
[..]
Heldere constatering.
En om je in volstrekte verwarring achter te laten: ik ga nu slapen.
Scheveningenquote:Op zondag 3 juli 2005 03:24 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Lekker hoor naar het strand! Welk strand?
nu pasquote:Op zondag 3 juli 2005 03:42 schreef Christine het volgende:
Ik zie het allemaal wel moorgen
Begin nu de alcohol te mekre:')
Dan moet je ook niet in spijkenisse gaan wonen.quote:Op zondag 3 juli 2005 08:24 schreef Metro2005 het volgende:
Morning
Waarom schijnt de zon vandaag nou niet![]()
Ondertussen schijnt de zon hier ookquote:Op zondag 3 juli 2005 09:12 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet in spijkenisse gaan wonen.
Lekker warmquote:
quote:
quote:Op zondag 3 juli 2005 10:31 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Met Fred?
Je badeendje heet Fred toch?
Och hier is de kleine schobbejak:
Zuur man! Je moet wel op zn tijd afmelken hoor, anders krijg je een plofzak.quote:
Ook goedemorgenquote:Op zondag 3 juli 2005 10:37 schreef miss_c het volgende:
Sukkels!
Daarom post jij hier ook.quote:Op zondag 3 juli 2005 10:37 schreef miss_c het volgende:
Sukkels!
Voel je je aangesproken?quote:Op zondag 3 juli 2005 10:41 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Daarom post jij hier ook.![]()
Goedenmorgen, copuleren?
Ik voel me zeer aangesproken ja, aangezien jij hier ook post en net zo'n sukkel bent.quote:
Watskeburtquote:
Als je goed naar die smiley kijkt heeft het nul effect dat aaitje over de bol. Na 2 seconde is de situatie weer opnieuw in gang gezet.quote:
quote:Op zondag 3 juli 2005 10:49 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Als je goed naar die smiley kijkt heeft het nul effect dat aaitje over de bol. Na 2 seconde is de situatie weer opnieuw in gang gezet.![]()
Heb ik gezegd dat hier iemand sukkels zijn? Misschien heb ik het wel over de gekken die nu hun auto's aan het wassen zijn, een spijker in de muur slaan of aanhet hardlopen zijn...quote:Op zondag 3 juli 2005 10:48 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik voel me zeer aangesproken ja, aangezien jij hier ook post en net zo'n sukkel bent.
Pot verwijt ketel, toch handiger als we ook gaan neuken lijkt me.
Vanavond is ook goed
Mooi mooi?? geen 1 ochtend is mooi!quote:Op zondag 3 juli 2005 10:48 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Watskeburt [afbeelding]
Niet zo sago en aggresief hoor op deze mooie zondagochtend
Het is te vroeg voor pogingen je ergens uit te lullen, wat niet meer lukt.quote:Op zondag 3 juli 2005 10:50 schreef miss_c het volgende:
Jij maakt het ervan dat ik bedoel: dat de mensen die hier posten sukkels zijn...
Ja.... heb ik je even mooi tuk
Misschien ben jij aan de beurt vanavond...
Fred in betere tijdenquote:Op zondag 3 juli 2005 10:50 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat had Fred nooit toegestaan. Fred is een japanse vechtvis in zijn vorige leven geweest.![]()
Met een ochtendhumeur niet neequote:
Dus jij wilt zeggen dat je altijd gelijk hebt en precies weet wat ik denk???quote:Op zondag 3 juli 2005 10:52 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Het is te vroeg voor pogingen je ergens uit te lullen dat niet meer lukt.![]()
Ik ga toch echt geen nummertje trekken hoor.![]()
God is hier, rustig maar.quote:Op zondag 3 juli 2005 10:53 schreef miss_c het volgende:
[..]
Dus jij wilt zeggen dat je altijd gelijk hebt en precies weet wat ik denk???
GOD waar was je al die tijd...
Ach alle mannen zijn sukkels en alle vrouwen zijn... KUTHOEREN
Dat verklaart een boel. Hij had blijkbaar honger.quote:Op zondag 3 juli 2005 10:50 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat had Fred nooit toegestaan. Fred is een japanse vechtvis in zijn vorige leven geweest.![]()
Het is slikken of stikken in deze hond-eet-hond-wereld.quote:Op zondag 3 juli 2005 10:56 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dat verklaart een boel. Hij had blijkbaar honger.
Kop koffie heeft niet geholpen, raam open ook niet.. Spelende kinderen zijn neergeschotenquote:Op zondag 3 juli 2005 10:54 schreef Metro2005 het volgende:
Miss_C relax, neem een kop koffie en doe je raam open, kijk naar de spelende kinderen buiten en voel je goed
quote:Op zondag 3 juli 2005 10:59 schreef miss_c het volgende:
[..]
Kop koffie heeft niet geholpen, raam open ook niet.. Spelende kinderen zijn neergeschoten
Zou het niet handiger zijn als je daar iedere keer mee begint?quote:Op zondag 3 juli 2005 10:41 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Daarom post jij hier ook.![]()
Goedenmorgen, copuleren?
Bedankt voor de suggestie.quote:Op zondag 3 juli 2005 11:02 schreef Mukie het volgende:
[..]
Zou het niet handiger zijn als je daar iedere keer me begint?
Ipv vrouwen?
het ochtendhumeurtjequote:Op zondag 3 juli 2005 10:59 schreef miss_c het volgende:
[..]
Kop koffie heeft niet geholpen, raam open ook niet.. Spelende kinderen zijn neergeschoten
Mannen die alle vrouwenquote:Op zondag 3 juli 2005 10:59 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Vrouwen die alle mannen sukkels vinden
en hij wilde nog wel copulerenquote:Op zondag 3 juli 2005 11:03 schreef miss_c het volgende:
[..]
Mannen die alle vrouwenvinden --> sukkels
Ik vind niet alle vrouwenquote:Op zondag 3 juli 2005 11:03 schreef miss_c het volgende:
[..]
Mannen die alle vrouwenvinden --> sukkels
Jij bent snel veranderlijk... slijmbalquote:Op zondag 3 juli 2005 11:03 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik vind niet alle vrouwen. Integendeel
![]()
De meeste vrouwen zijn![]()
ach joh, nog een uurtje en dan is het weer overquote:
Ik ben helemaal niet veranderlijk.quote:
Correctquote:Op zondag 3 juli 2005 11:06 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
ach joh, nog een uurtje en dan is het weer over
quote:Op zondag 3 juli 2005 11:07 schreef B.A.Trix het volgende:
Goede morgen allemaal!![]()
Wat zijn we weer vrolijk / vriendelijk op de vropege morgen.........![]()
Een heel uur nog?quote:Op zondag 3 juli 2005 11:06 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
ach joh, nog een uurtje en dan is het weer over
Ik heb niets tegen mannen die doen wat ze moeten doen en het goed doenquote:Op zondag 3 juli 2005 11:06 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet veranderlijk.![]()
Met ''vrouwen'' gebruik ik alleen de standaarduitdrukking van één van de users hier.
![]()
Ik heb niets tegen vrouwen die het huishouden doen.![]()
![]()
* Tranceptor stuitert hier weg op Pendulum - Girl in the Fire
Dan vind je mij vast heel erg leuk.quote:Op zondag 3 juli 2005 11:09 schreef miss_c het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen mannen die doen wat ze moeten doen en het goed doen
* Metro2005 moest even glimlachenquote:
quote:Op zondag 3 juli 2005 11:11 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Er is niets mooier dan de glimlach van een kind, toch Metro?![]()
quote:Op zondag 3 juli 2005 11:08 schreef Tranceptor het volgende:
[..]nog voor B.A.Trix
![]()
Sorry dat ik je vergeten was.![]()
* Tranceptor denkt aan goedmaaksex
Anders een lekker vers broodje hebben?quote:
wakkermaaksexquote:
Zullen we de afkortingen voortaan in de openingspost zettenquote:
Nee, RTFMquote:Op zondag 3 juli 2005 11:17 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Zullen we de afkortingen voortaan in de openingspost zetten![]()
quote:Op zondag 3 juli 2005 11:17 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Zullen we de afkortingen voortaan in de openingspost zetten![]()
There is no manual yetquote:
Het is graag of niet.quote:Op zondag 3 juli 2005 11:18 schreef B.A.Trix het volgende:
@tranceptor tegen de tijd dat je hier bent is t al avondsex.. hahaha
Middagsex ook goed?quote:
* Mukie maakt verse broodjes voor miss_cquote:
Je weet hoe ze dat soort mensen noemen hequote:Op zondag 3 juli 2005 11:24 schreef Tranceptor het volgende:
En toch zou ik er geld toe voor moeten krijgen.![]()
Alle vrouwen + Tranc zijn kuthoerenquote:Op zondag 3 juli 2005 11:24 schreef Tranceptor het volgende:
En toch zou ik er geld toe voor moeten krijgen.![]()
Het is ook veel te mooi weer om shaggo rond te lopenquote:
Ach door je broodje is mijn ochtendhumeur nu al aan het weggaan....quote:Op zondag 3 juli 2005 11:27 schreef Mukie het volgende:
[..]
Het is ook veel te mooi weer om shaggo rond te lopen
Al hoef je nog maar een half uurtje
Plus je hebt Gwen in je ava, pluspunten
Zo wilde ik het niet noemen. Ik vind dat ik hen een plezier doe en dat daar best wat waardering in financiele vorm tegenover mag staan. Ik doe ook mijn moeite en mijn zaad is goud waard.quote:Op zondag 3 juli 2005 11:25 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Je weet hoe ze dat soort mensen noemen he
HOEREN
On a Sundaymorning...quote:Op zondag 3 juli 2005 11:30 schreef miss_c het volgende:
[..]
Ach door je broodje is mijn ochtendhumeur nu al aan het weggaan....
en ik scoor nog punten ook vandaag!! The shit is banana's!!
Dus betalen we voor je zaad....quote:Op zondag 3 juli 2005 11:30 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Zo wilde ik het niet noemen. Ik vind dat ik hen een plezier doe en dat daar best wat waardering in financiele vorm tegenover mag staan. Ik doe ook mijn moeite en mijn zaad is goud waard.![]()
ow wat ben ik toch lekker serieus
Zal dan een zware zak zijnquote:Op zondag 3 juli 2005 11:30 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Zo wilde ik het niet noemen. Ik vind dat ik hen een plezier doe en dat daar best wat waardering in financiele vorm tegenover mag staan. Ik doe ook mijn moeite en mijn zaad is goud waard.![]()
ow wat ben ik toch lekker serieus
Goud is erg zwaar, schatje... mannen moet je ook alles uitleggen...quote:
Goud is helemaal niet zwaar, hoe beter het goud hoe lichter het is zelfs.quote:Op zondag 3 juli 2005 11:35 schreef miss_c het volgende:
[..]
Goud is erg zwaar, schatje... mannen moet je ook alles uitleggen...
in je hoofd jaquote:Op zondag 3 juli 2005 11:36 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Goud is helemaal niet zwaar, hoe beter het goud hoe lichter het is zelfs.![]()
Goud is harstikke zwaar mênquote:Op zondag 3 juli 2005 11:36 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Goud is helemaal niet zwaar, hoe beter het goud hoe lichter het is zelfs.![]()
Zijn er nu echt hier mensen aanwezig die niet weten dat goud in principe vloeibaar is van origine?quote:
ben je dan zo heet?quote:Op zondag 3 juli 2005 11:38 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Zijn er nu echt hier mensen aanwezig die niet weten dat goud in principe vloeibaar is van origine.![]()
![]()
Iehhhh ik zou jou zaad niet willen meemaken...quote:Op zondag 3 juli 2005 11:38 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Zijn er nu echt hier mensen aanwezig die niet weten dat goud in principe vloeibaar is van origine?![]()
![]()
Er is niks mis met een golden shower.quote:Op zondag 3 juli 2005 11:39 schreef miss_c het volgende:
[..]
Iehhhh ik zou jou zaad niet willen meemaken...
ah jakkesquote:Op zondag 3 juli 2005 11:40 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Er is niks mis met een golden shower.![]()
Ja ik moest zelf ook even slikken.quote:
Dat stopt de eerste komende twee jaar nietquote:Op zondag 3 juli 2005 11:45 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
En nog verliefd of ben je verlost van die waandenkbeelden?![]()
Word jij nu ook al zo'n teefje?quote:Op zondag 3 juli 2005 11:47 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat stopt de eerste komende twee jaar niet
Onvoorwaardelijke liefde![]()
fokquote:Op zondag 3 juli 2005 11:47 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat stopt de eerste komende twee jaar niet
Onvoorwaardelijke liefde![]()
Het is familie zo hoord het te zijnquote:Op zondag 3 juli 2005 11:48 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Word jij nu ook al zo'n teefje?![]()
![]()
Onvoorwaardelijke liefde, wat schattig die naieviteit.![]()
Ik heb ook liever dat ze 4 blijftquote:Op zondag 3 juli 2005 11:53 schreef Mukie het volgende:
[..]
fok
Dan is ze 6, mijn dromen wat doe je? ;')
Straks allemaal die mannen van dr afslaanquote:
quote:Op zondag 3 juli 2005 11:54 schreef paarse_paashaas het volgende:
hoi!
Geen mannen voor haarquote:Op zondag 3 juli 2005 11:56 schreef Mukie het volgende:
[..]
Straks allemaal die mannen van dr afslaan
Egoistquote:Op zondag 3 juli 2005 11:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Geen mannen voor haar![]()
Ga misschien volgende week met dr zwemmen als het weer mee zit
mogguhquote:Op zondag 3 juli 2005 11:54 schreef paarse_paashaas het volgende:
hoi!
Ze heeft Hansjequote:Op zondag 3 juli 2005 11:58 schreef Mukie het volgende:
[..]
Egoist
Misschien zit er wel een leuke van 5 jaar bij
Schattig als ze jong zijn, eng als ze ouder worden.quote:Op zondag 3 juli 2005 11:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ze heeft Hansje
Maar Hansje is een beetje verlegen
Hansje vraagt alleen maar om zn moeder![]()
Ik was ook schattig vroegerquote:Op zondag 3 juli 2005 12:00 schreef Mukie het volgende:
[..]
Schattig als ze jong zijn, eng als ze ouder worden.
Papa's kindje?quote:Op zondag 3 juli 2005 12:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik was ook schattig vroeger
Maar vroeg niet naar mama
Er bestaat een oudere variant van jou?quote:Op zondag 3 juli 2005 12:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ook al niet![]()
Liep wel achter mn grote broer aan
Tis middag hequote:
oooooo leer je het dan nooitquote:Op zondag 3 juli 2005 12:08 schreef JoeyT het volgende:
Jajajaja... Joey is weer goed bezig geweest... Vannacht kon ik triotje hebben... Nog nooit gedaan, maar ik sliep al en wilde er niet voor mn bed uit komen...Bezopen wijven die uit the challenge komen... (kennen we wel he GODLIKE)...
Verder werd ik ook om 05.15 door 17 jarige meisje gebeld en daar ga ik vanaaf mee wegGeile donder dat t is...
Het keyword hier is konquote:Op zondag 3 juli 2005 12:08 schreef JoeyT het volgende:
Jajajaja... Joey is weer goed bezig geweest... Vannacht kon ik triotje hebben... Nog nooit gedaan, maar ik sliep al en wilde er niet voor mn bed uit komen...Bezopen wijven die uit the challenge komen... (kennen we wel he GODLIKE)...
Verder werd ik ook om 05.15 door 17 jarige meisje gebeld en daar ga ik vanaaf mee wegGeile donder dat t is...
Boeiuh... Mag best wel wat gaan drinken... Vorige keer ook netjes gebleven... Jij nog dates metro?quote:Op zondag 3 juli 2005 12:09 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
oooooo leer je het dan nooit
Je hebt toch een vriendin, hou je dan ook eens een keer in
Dan blijf k bij de orginele versiequote:
Ach komt tijd komt trio zeg ik maar... Bovendien ga ik niet mn bed uit komen om te neuken... Joey haat nachtelijke sexquote:
Tuurlijk mag dat wel maar je zegt er al weer gelijk bij geile donder. Dan denk ik dat je er meer mee wilt.quote:Op zondag 3 juli 2005 12:11 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Boeiuh... Mag best wel wat gaan drinken... Vorige keer ook netjes gebleven... Jij nog dates metro?
Ik stuur je zo wel ff foto op msnquote:
Je ging toch wat met die 'slet' doen?quote:Op zondag 3 juli 2005 12:12 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat wel maar je zegt er al weer gelijk bij geile donder. Dan denk ik dat je er meer mee wilt.
En nee heb geen dates meer voorlopig.
Dus wacht, even wakker worden. Je kon een triootje hebben met twee sloeries (anders komen er niet in de Challengequote:Op zondag 3 juli 2005 12:08 schreef JoeyT het volgende:
Nachtelijke seks isquote:Op zondag 3 juli 2005 12:12 schreef JoeyT het volgende:
Bovendien ga ik niet mn bed uit komen om te neuken... Joey haat nachtelijke sex![]()
die 'slet ' is nog altijd niet onlinequote:Op zondag 3 juli 2005 12:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je ging toch wat met die 'slet' doen?
En ik heb wel meerdere gewone vriendinnen die geile donders zijn... Trouwens ik had vannacht gedroom dat ik naar bed ging met mn beste vriendin, die een relatie heeft met een goede vriend...Vaag
Het waren idd 2 sloeries... 1 Daarvan was ik toen mee vreemdgegaan... Ander is oud klasgenootje van me (heeft al 3 jaar relatie dus dat zijn bonuspuntenquote:Op zondag 3 juli 2005 12:16 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dus wacht, even wakker worden. Je kon een triootje hebben met twee sloeries (anders komen er niet in de Challenge) en je doet het niet omdat je te lui bent je bed uit te komen?
![]()
17-jarige geile donder.![]()
De helft wordt hier langzaam een teefje en anderen verenigen zich tot 1 user. Joey en Metro.![]()
Nah...quote:Op zondag 3 juli 2005 12:13 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik stuur je zo wel ff foto op msn
Begin maar vast met praten terwijl ik koffie aan het zetten ben
Ja het spijt me... Maar als ik moe ben ben ik moe...quote:
Misschien moet je even een fotootje mailen dan.quote:Op zondag 3 juli 2005 12:20 schreef JoeyT het volgende:
En ik weet zeker dat jij maar al te graag een testritje zou willen maken op die 17 jqarige geile donder
Ik ben stoer.quote:Op zondag 3 juli 2005 12:20 schreef B.A.Trix het volgende:
Wat doen julliem opeens stoer?? hahhah valt meteen op..![]()
Hey skatje wat dacht je ervan... Jij ik en je zus in t bubbelbad...quote:Op zondag 3 juli 2005 12:20 schreef B.A.Trix het volgende:
Wat doen julliem opeens stoer?? hahhah valt meteen op..![]()
Nachtelijke sex is niet iets om je bed voor uit te komen, je duikt er dan juist inquote:Op zondag 3 juli 2005 12:12 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ach komt tijd komt trio zeg ik maar... Bovendien ga ik niet mn bed uit komen om te neuken... Joey haat nachtelijke sex![]()
hehehe Joey haal morgen datakabeltje voor zn tel en zal wel ff wat fotos postenquote:Op zondag 3 juli 2005 12:21 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Misschien moet je even een fotootje mailen dan.![]()
Ho, eerst een paar testrittenquote:
Ik lag er al in, en moest er dus wel uitkomenquote:Op zondag 3 juli 2005 12:22 schreef Mukie het volgende:
[..]
Nachtelijke sex is niet iets om je bed voor uit te komen, je duikt er dan juist in![]()
Daar hou ik je aan!quote:Op zondag 3 juli 2005 12:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
hehehe Joey haal morgen datakabeltje voor zn tel en zal wel ff wat fotos posten
Ah je ging je bed niet uit omdat ie al rauw was van het rukken?quote:Op zondag 3 juli 2005 12:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik lag er al in, en moest er dus wel uitkomen![]()
al aan gedacht dat hun ook jouw bed in kunnen komenquote:Op zondag 3 juli 2005 12:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik lag er al in, en moest er dus wel uitkomen![]()
lamaquote:
Jij sliep toch naast hemquote:Op zondag 3 juli 2005 12:24 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
al aan gedacht dat hun ook jouw bed in kunnen komen
Ze waren immers zat genoeg bdoelde je?quote:Op zondag 3 juli 2005 12:24 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 juli 2005 12:24 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
al aan gedacht dat hun zij ook jouw bed in kunnen komen
duidelijk tijd voor koffiequote:
Zatte vrouwen zijn wel altijd geil en kunnen ineens wel deeptroatenquote:
Dat is waar, maar ze maken ook onverwachte, ongecontroleerde bewegingen en als je mazzel hebt liggen ze helemaal zat op je bed zonder ene fuck te doen.quote:Op zondag 3 juli 2005 12:28 schreef Mukie het volgende:
[..]
Zatte vrouwen zijn wel altijd geil en kunnen ineens wel deeptroaten
Ik moet mn mond houden op de vroege ochtend middag
Die van 17 jaquote:Op zondag 3 juli 2005 12:31 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ze maken ook onverwachte, ongecontroleerde bewegingen en als je mazzel hebt liggen ze helemaal zat onder je zonder ene fuck te doen.![]()
Goeiemorgenquote:Op zondag 3 juli 2005 12:34 schreef melismay het volgende:
Middag mensen!!
PP hoe was het gisteren?????
Neej Joey heeft toch een nieuw huis, dus slaapt deze week bij papa en mama totdat t klussen af isquote:Op zondag 3 juli 2005 12:24 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat ging niet over een 17 jarig meisje... Ik zeg toch oud klasgenoot van me... Dus minstens 24quote:
Zeg jij dat maar eens tegen je oom en tante...quote:Op zondag 3 juli 2005 12:38 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Die oudjes van je moeten eens met hun tijd mee.![]()
Ik ga het proberen, maar ik zie ze zelden dus het kan even duren.quote:Op zondag 3 juli 2005 12:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zeg jij dat maar eens tegen je oom en tante...
28quote:
Hij sliep op mequote:
euh.. daar moet ik nog even over nadenken. (wakker worden)quote:Op zondag 3 juli 2005 12:37 schreef Tranceptor het volgende:
Hey jammeke Twisted Sok
Goedemorgen, humeur beter dan gister?
Ik ben dan ook erg aantrekkelijk hier op fokquote:
quote:Op zondag 3 juli 2005 12:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat ging niet over een 17 jarig meisje... Ik zeg toch oud klasgenoot van me... Dus minstens 24![]()
quote:Op zondag 3 juli 2005 12:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het waren idd 2 sloeries... 1 Daarvan was ik toen mee vreemdgegaan... Ander is oud klasgenootje van me (heeft al 3 jaar relatie dus dat zijn bonuspunten). En Het was iets van half 5... WTF dan kom ik echt niet mn nest uit... Ik ben dan veels te lui voor sex...
En ik weet zeker dat jij maar al te graag een testritje zou willen maken op die 17 jqarige geile donder
je bent het nog nietquote:Op zondag 3 juli 2005 12:40 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ontken het met alle stelligheid.![]()
[..]
Dat neukt niet anders.![]()
Idd Mukie... Zeker blond?????\quote:Op zondag 3 juli 2005 12:42 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Die 17-jarige is een andere meid, daar had ie het van de week al over.![]()
Omschrijf haar eens, ik ben nieuwsgierig.quote:Op zondag 3 juli 2005 12:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Idd Mukie... Zeker blond?????\
Let eens op!!!!!!!!!![]()
Ik zit hier net vanaf gisteravondquote:Op zondag 3 juli 2005 12:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Idd Mukie... Zeker blond?????\
Let eens op!!!!!!!!!![]()
Ik ontken het al een tijdje...quote:
anders ik welquote:Op zondag 3 juli 2005 12:43 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Omschrijf haar eens, ik ben nieuwsgierig.![]()
Mukie heeft een fotoboek hoorquote:Op zondag 3 juli 2005 12:43 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Omschrijf haar eens, ik ben nieuwsgierig.![]()
Mukie is geen 17 meer, dat schip is allang vertrokken.quote:
Lame excuse... Ok ff om je bij te brengen:quote:
Ik ken het gevoel, ik ben al weggerend voor het kan gebeuren.quote:Op zondag 3 juli 2005 12:44 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik ontken het al een tijdje...
Maar nu wil ik hem eigenlijk niet zien..... doodeng, verliefd worden...
psst je imagoquote:Op zondag 3 juli 2005 12:44 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Vind het fijn dat je hier bent, ik werd de slappe hap een beetje zat.![]()
11 jaar geleden alquote:Op zondag 3 juli 2005 12:45 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Mukie is geen 17 meer, dat schip is allang vertrokken.![]()
Ik bedoel die 17-jarige en je weet het.![]()
Thx, ben al helemaal bij nuquote:Op zondag 3 juli 2005 12:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Lame excuse... Ok ff om je bij te brengen:
Joey heeft al relatie en gaat NIET vreemd
Tis ook doodengquote:Op zondag 3 juli 2005 12:44 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik ontken het al een tijdje...
Maar nu wil ik hem eigenlijk niet zien..... doodeng, verliefd worden...
Ik heb al een huwelijksaanzoek gehadquote:Op zondag 3 juli 2005 12:48 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk de boot gemist, misschien moet je ook niet de hele tijd de boot afhouden.![]()
6 jaar was het toch?quote:
Hehehe ok...quote:Op zondag 3 juli 2005 12:45 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Mukie is geen 17 meer, dat schip is allang vertrokken.![]()
Ik bedoel die 17-jarige en je weet het.![]()
Mja, het is een beetje dubbel he....quote:Op zondag 3 juli 2005 12:46 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel, ik ben al weggerend voor het kan gebeuren.
Alhoeweleuhm...
En jij stinkt er dan maar mooi in.quote:Op zondag 3 juli 2005 12:49 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik heb al een huwelijksaanzoek gehad![]()
Nu gaat ie trouwen met een vriendin van me
De moeite waard.... aan de ene kant trekt het wel... hij is zo leuk... maar aan de andere kant.... brrr, doodeng... rot opquote:Op zondag 3 juli 2005 12:48 schreef Mukie het volgende:
[..]
Tis ook doodeng
Maar soms zeer zeker de moeite waard
quote:
Sounds nice.quote:Op zondag 3 juli 2005 12:50 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hehehe ok...
17 jarige:
-56 KG
- 171m Jajaja eigenlijk veels te lang voor me maar ze is lekker...
- Onwijs lekker lichaam, zal te maken hebben met dr jonge leeftijd maar t is lang geleden dat ik zoiets straks heb gezien.
- Super geile kont.
- Mooie kleine ronde borstjes
- Onwijs goeie kleertjes, zo'n vette broek had ze aan
- Ze lult als brugman... Ze is 17 maar babbelt lekker met me mee, totaal niet verlegen
- Werkt in de horeca en weet zeker dat ze mij onder de tafel kan drinken![]()
Je bent niet de enige.quote:Op zondag 3 juli 2005 12:50 schreef Christine het volgende:
Volop omgaan en daten met mannen die ik toch niet ziet zitten, maar zodra er eentje voorbij komt die écht leuk is, dan klap ik dicht....
Dan doen meerder vrouwen hoor.quote:Op zondag 3 juli 2005 12:50 schreef Christine het volgende:
[..]
Mja, het is een beetje dubbel he....
Volop omgaan en daten met mannen die ik toch niet ziet zitten, maar zodra er eentje voorbij komt die écht leuk is, dan klap ik dicht....
Inderdaad, die tip heb ik ooit nog eens van jou gehadquote:Op zondag 3 juli 2005 12:50 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
En jij stinkt er dan maar mooi in.![]()
![]()
![]()
Nooit gehoord van de tactiek van mannen om eerst de lelijke vriendin aan te spreken om de leuke vriendin te krijgen?![]()
zeer tof!quote:Op zondag 3 juli 2005 12:34 schreef melismay het volgende:
Middag mensen!!
PP hoe was het gisteren?????
Hij noemde dr altijd de lelijke melkkoe met hangtietenquote:Op zondag 3 juli 2005 12:50 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
En jij stinkt er dan maar mooi in.![]()
![]()
![]()
Nooit gehoord van de tactiek van mannen om eerst de lelijke vriendin aan te spreken om de leuke vriendin te krijgen?![]()
Dat klinkt mooi, maar je trots is ongetwijfeld gekrenkt dat hij een Bertha kiest.quote:Op zondag 3 juli 2005 12:53 schreef Mukie het volgende:
[..]
Hij noemde dr altijd de lelijke melkkoe met hangtieten
Ik vinnut prima zo. Ik heb hem gehad in zn goeie jaren.
Zij mag de uitgezakte kalende versie hebben
Ach.. dat komt wel wanneer je het juist niet verwacht en is het geweldig.quote:Op zondag 3 juli 2005 12:51 schreef Christine het volgende:
[..]
De moeite waard.... aan de ene kant trekt het wel... hij is zo leuk... maar aan de andere kant.... brrr, doodeng... rot op.... verliefd zijn... straks vindt hij mij ook leuk, en dan...?
![]()
Een relatie... brrrr... dit zuigt
Toen wel, nu nietquote:Op zondag 3 juli 2005 12:54 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat klinkt mooi, maar je trots is ongetwijfeld gekrenkt dat hij een Bertha kiest.![]()
Het is niet leuk, vooral als het je in je rug aanvalt.quote:Op zondag 3 juli 2005 12:54 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ach.. dat komt wel wanneer je het juist niet verwacht en is het geweldig.
Althans dat hou ik mezelf voor
Dat is het..... volgens mij kan het wel wat worden....quote:Op zondag 3 juli 2005 12:52 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dan doen meerder vrouwen hoor.
Afweermechanisme. Dan weet je van te voren dat het toch niets wordt en blijft je hartje heel.
Ain't love great?
Dat is waar.quote:Op zondag 3 juli 2005 12:55 schreef Mukie het volgende:
[..]
Toen wel, nu niet
Anders had ik al 2 koters en een minder bruisend leven
Je kent het dusquote:Op zondag 3 juli 2005 12:56 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat is waar.![]()
Hmm sja als ik bij mijn laatste meisje was had ik alleen maar shit aan mijn hoofd gehad. Nu heb ik alleen maar leuke dingen aan mijn hoofd.![]()
![]()
![]()
Rustig aan en niets overhaastenquote:Op zondag 3 juli 2005 12:56 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat is het..... volgens mij kan het wel wat worden....
quote:Op zondag 3 juli 2005 12:58 schreef Christine het volgende:
Als ik bij m'n ex was gebleven, waren we deze zomer misschien getrouwd.....
(Eind juli was het idee)
Doooooodeng zeg ik je.... dooooodeng....quote:Op zondag 3 juli 2005 12:58 schreef Mukie het volgende:
[..]
Rustig aan en niets overhaasten
Komt wel goed
Ik mis ook allesquote:Op zondag 3 juli 2005 13:03 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Wij gingen toch ook trouwen deze zomer?![]()
En spannend tegelijkquote:Op zondag 3 juli 2005 13:04 schreef Christine het volgende:
[..]
Doooooodeng zeg ik je.... dooooodeng....
Ik probeerde Dawg te lokken, maar hij zit waarschijnlijk bij PL op schoot.quote:Op zondag 3 juli 2005 13:07 schreef JoeyT het volgende:
Ok watjes... Gaan we t nog over leuke dingen hebben of alleen maar sentimentele shit?
Vertel dan over je bijna trioquote:Op zondag 3 juli 2005 13:07 schreef JoeyT het volgende:
Ok watjes... Gaan we t nog over leuke dingen hebben of alleen maar sentimentele shit?
quote:
Dawg durft niet meer... Die zit in de SC van R&Pquote:Op zondag 3 juli 2005 13:09 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik probeerde Dawg te lokken, maar hij zit waarschijnlijk bij PL op schoot.![]()
quote:Op zondag 3 juli 2005 13:13 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dawg durft niet meer... Die zit in de SC van R&P
Niet altijd, soms moet je dat idd gewoon doenquote:Op zondag 3 juli 2005 13:11 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Het moet bij jou ook altijd over seks gaan.![]()
maar met mij doen ho maar!
toch maar niet naar t strand christine?quote:Op zondag 3 juli 2005 13:04 schreef Christine het volgende:
[..]
Doooooodeng zeg ik je.... dooooodeng....
Flauwe matige film.quote:
Misschien omdat ze het graag willen. Misschien omdat ze te weinig te doen hebben, misschien omdatz e te weinig contact hebben met andere mensen van t andere geslacht, msischien omdat ze liefde missen, misschien omdat ze gevoelig zijn, misschien omdat ze de hele boel bij elkaar romantiseren zodat het beeld voldoet aan wat ze missen. enne msischien ook wel omdat die persoon waar ze op vallen mooi is.quote:Op zondag 3 juli 2005 13:27 schreef dawg het volgende:
Ik snap nooit hoe mensen zo snel verliefd kunnen worden.
Liefde missen, a.k.a. niet alleen kunnen zijn.quote:Op zondag 3 juli 2005 13:32 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Misschien omdat ze het graag willen. Misschien omdat ze te weinig te doen hebben, misschien omdatz e te weinig contact hebben met andere mensen van t andere geslacht, msischien omdat ze liefde missen, misschien omdat ze gevoelig zijn, misschien omdat ze de hele boel bij elkaar romantiseren zodat het beeld voldoet aan wat ze missen. enne msischien ook wel omdat die persoon waar ze op vallen mooi is.
Het kan toch dat je het mist. het is toch leuk als er iemand van jou houdt en jij van haar. dat betekent neit dat je je niet alleen kan redden.quote:Op zondag 3 juli 2005 13:36 schreef dawg het volgende:
[..]
Liefde missen, a.k.a. niet alleen kunnen zijn.
Dan vind ik dat je iets niet helemaal goed doet, als je niet alleen kunt zijn. Met zo iemand zou ik echt niets willen.
Ik was van de week zo kwaad op de kapster... Normaal heb ik een eigen maar die is wat duurder, dus ik d8 laat ik eens naar een goedkopere gaan... Goedkoop is blijkbaar echt duurkoop... Fokkin kort haar... Echt slechte kapster zeg... Maja 2 weekjes en dan is t weer goed...quote:Op zondag 3 juli 2005 13:41 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik kreeg gister wel veel positieve berichten over mn haarIk lijk alleen (nog) jonger, maar goed...niet minder lekker.
Over 2 weken al? Als ik naar mn oude kapsel terug wil...moet ik mn haar nog ff anderhalf jaar laten groeienquote:Op zondag 3 juli 2005 13:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik was van de week zo kwaad op de kapster... Normaal heb ik een eigen maar die is wat duurder, dus ik d8 laat ik eens naar een goedkopere gaan... Goedkoop is blijkbaar echt duurkoop... Fokkin kort haar... Echt slechte kapster zeg... Maja 2 weekjes en dan is t weer goed...
Dat ben ik ook met je eens. Maar ik bedoel meer die mensen die niet eens 2 of 3 maanden alleen kunnen zijn. Die om de haverklap verliefd (denken te) zijn. Die een relatie missen om de relatie (al wordt dat altijd ontkent, ook omdat dat misschien wel onbewust is). Vind ik niet goed, en ik zou met zo iemand ook nooit een relatie kunnen hebben.quote:Op zondag 3 juli 2005 13:41 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Het kan toch dat je het mist. het is toch leuk als er iemand van jou houdt en jij van haar. dat betekent neit dat je je niet alleen kan redden.
Dat klinkt als moiquote:Op zondag 3 juli 2005 13:32 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Misschien omdat ze het graag willen. Misschien omdat ze te weinig te doen hebben, misschien omdatz e te weinig contact hebben met andere mensen van t andere geslacht, msischien omdat ze liefde missen, misschien omdat ze gevoelig zijn, misschien omdat ze de hele boel bij elkaar romantiseren zodat het beeld voldoet aan wat ze missen. enne msischien ook wel omdat die persoon waar ze op vallen mooi is.
Ik denk dat je je helemaal niet hoeft af te vragen of jij gek zou worden van zo iemand.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:07 schreef dawg het volgende:
Zijn vaak ook mensen die zich helemaal afhankelijk opstellen, hun geluk van die relatie af laten hangen (ook vaak onbewust). Ik vind dat niet normaal, niet goed. Ik zou gek worden als ik met zo iemand iets zou hebben.Zou ook nooit lang duren.
Hij was onderhoudendquote:Op zondag 3 juli 2005 13:25 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Flauwe matige film.![]()
De humor is hier af en toe nog beter vertegenwoordigt
behalve als ik weg ben dan
Jammergenoeg zijn er teveel van dit soort mensen.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:07 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat ben ik ook met je eens. Maar ik bedoel meer die mensen die niet eens 2 of 3 maanden alleen kunnen zijn. Die om de haverklap verliefd (denken te) zijn. Die een relatie missen om de relatie (al wordt dat altijd ontkent, ook omdat dat misschien wel onbewust is). Vind ik niet goed, en ik zou met zo iemand ook nooit een relatie kunnen hebben.
Zijn vaak ook mensen die zich helemaal afhankelijk opstellen, hun geluk van die relatie af laten hangen (ook vaak onbewust). Ik vind dat niet normaal, niet goed. Ik zou gek worden als ik met zo iemand iets zou hebben.Zou ook nooit lang duren.
Nou, vaak merk je dat al als je met zo iemand een gesprek hebt. Hell, je merkt het al aan mensen hier op het forum (ik weet zo al een paar voorbeelden, welke ik niet ga noemen). Daar zou ik dus ook niet verliefd op kunnen worden, dus kan ik er ook niet gek van worden.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:09 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik denk dat je je helemaal niet hoeft af te vragen of jij gek zou worden van zo iemand.![]()
Misschien is dat bij mij ergens wel het geval, maar dat is niet zo zeer omdat ik een "afhankelijk type" ben als wel omdat het er nooi geweest is.quote:
Dat bedoelde ik inderdaad niet.quote:
Samen zijn als twee ongelukkige zielen, dat vergroot alleen maar de ongelukkigheid. I want all or nothing.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:13 schreef Mukie het volgende:
[..]
Jammergenoeg zijn er teveel van dit soort mensen.
Die zelfs een slechte relatie verkiezen boven het alleen zijn.
Ik ben liever alleen en gelukkig, dan samen ongelukkig
wbquote:
Jup. Maar ik denk dat de partner van dat soort mensen dan gewoon heel onzeker of wellicht wanhopig is.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:13 schreef Mukie het volgende:
[..]
Jammergenoeg zijn er teveel van dit soort mensen.
Die zelfs een slechte relatie verkiezen boven het alleen zijn.
Ik ben liever alleen en gelukkig, dan samen ongelukkig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |