Straks allemaal die mannen van dr afslaanquote:
quote:Op zondag 3 juli 2005 11:54 schreef paarse_paashaas het volgende:
hoi!
Geen mannen voor haarquote:Op zondag 3 juli 2005 11:56 schreef Mukie het volgende:
[..]
Straks allemaal die mannen van dr afslaan
Egoistquote:Op zondag 3 juli 2005 11:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Geen mannen voor haar![]()
Ga misschien volgende week met dr zwemmen als het weer mee zit
mogguhquote:Op zondag 3 juli 2005 11:54 schreef paarse_paashaas het volgende:
hoi!
Ze heeft Hansjequote:Op zondag 3 juli 2005 11:58 schreef Mukie het volgende:
[..]
Egoist
Misschien zit er wel een leuke van 5 jaar bij
Schattig als ze jong zijn, eng als ze ouder worden.quote:Op zondag 3 juli 2005 11:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ze heeft Hansje
Maar Hansje is een beetje verlegen
Hansje vraagt alleen maar om zn moeder![]()
Ik was ook schattig vroegerquote:Op zondag 3 juli 2005 12:00 schreef Mukie het volgende:
[..]
Schattig als ze jong zijn, eng als ze ouder worden.
Papa's kindje?quote:Op zondag 3 juli 2005 12:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik was ook schattig vroeger
Maar vroeg niet naar mama
Er bestaat een oudere variant van jou?quote:Op zondag 3 juli 2005 12:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ook al niet![]()
Liep wel achter mn grote broer aan
Tis middag hequote:
oooooo leer je het dan nooitquote:Op zondag 3 juli 2005 12:08 schreef JoeyT het volgende:
Jajajaja... Joey is weer goed bezig geweest... Vannacht kon ik triotje hebben... Nog nooit gedaan, maar ik sliep al en wilde er niet voor mn bed uit komen...Bezopen wijven die uit the challenge komen... (kennen we wel he GODLIKE)...
Verder werd ik ook om 05.15 door 17 jarige meisje gebeld en daar ga ik vanaaf mee wegGeile donder dat t is...
Het keyword hier is konquote:Op zondag 3 juli 2005 12:08 schreef JoeyT het volgende:
Jajajaja... Joey is weer goed bezig geweest... Vannacht kon ik triotje hebben... Nog nooit gedaan, maar ik sliep al en wilde er niet voor mn bed uit komen...Bezopen wijven die uit the challenge komen... (kennen we wel he GODLIKE)...
Verder werd ik ook om 05.15 door 17 jarige meisje gebeld en daar ga ik vanaaf mee wegGeile donder dat t is...
Boeiuh... Mag best wel wat gaan drinken... Vorige keer ook netjes gebleven... Jij nog dates metro?quote:Op zondag 3 juli 2005 12:09 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
oooooo leer je het dan nooit
Je hebt toch een vriendin, hou je dan ook eens een keer in
Dan blijf k bij de orginele versiequote:
Ach komt tijd komt trio zeg ik maar... Bovendien ga ik niet mn bed uit komen om te neuken... Joey haat nachtelijke sexquote:
Tuurlijk mag dat wel maar je zegt er al weer gelijk bij geile donder. Dan denk ik dat je er meer mee wilt.quote:Op zondag 3 juli 2005 12:11 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Boeiuh... Mag best wel wat gaan drinken... Vorige keer ook netjes gebleven... Jij nog dates metro?
Ik stuur je zo wel ff foto op msnquote:
Je ging toch wat met die 'slet' doen?quote:Op zondag 3 juli 2005 12:12 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat wel maar je zegt er al weer gelijk bij geile donder. Dan denk ik dat je er meer mee wilt.
En nee heb geen dates meer voorlopig.
Dus wacht, even wakker worden. Je kon een triootje hebben met twee sloeries (anders komen er niet in de Challengequote:Op zondag 3 juli 2005 12:08 schreef JoeyT het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |