Nachtelijke seks isquote:Op zondag 3 juli 2005 12:12 schreef JoeyT het volgende:
Bovendien ga ik niet mn bed uit komen om te neuken... Joey haat nachtelijke sex![]()
die 'slet ' is nog altijd niet onlinequote:Op zondag 3 juli 2005 12:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je ging toch wat met die 'slet' doen?
En ik heb wel meerdere gewone vriendinnen die geile donders zijn... Trouwens ik had vannacht gedroom dat ik naar bed ging met mn beste vriendin, die een relatie heeft met een goede vriend...Vaag
Het waren idd 2 sloeries... 1 Daarvan was ik toen mee vreemdgegaan... Ander is oud klasgenootje van me (heeft al 3 jaar relatie dus dat zijn bonuspuntenquote:Op zondag 3 juli 2005 12:16 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dus wacht, even wakker worden. Je kon een triootje hebben met twee sloeries (anders komen er niet in de Challenge) en je doet het niet omdat je te lui bent je bed uit te komen?
![]()
17-jarige geile donder.![]()
De helft wordt hier langzaam een teefje en anderen verenigen zich tot 1 user. Joey en Metro.![]()
Nah...quote:Op zondag 3 juli 2005 12:13 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik stuur je zo wel ff foto op msn
Begin maar vast met praten terwijl ik koffie aan het zetten ben
Ja het spijt me... Maar als ik moe ben ben ik moe...quote:
Misschien moet je even een fotootje mailen dan.quote:Op zondag 3 juli 2005 12:20 schreef JoeyT het volgende:
En ik weet zeker dat jij maar al te graag een testritje zou willen maken op die 17 jqarige geile donder
Ik ben stoer.quote:Op zondag 3 juli 2005 12:20 schreef B.A.Trix het volgende:
Wat doen julliem opeens stoer?? hahhah valt meteen op..![]()
Hey skatje wat dacht je ervan... Jij ik en je zus in t bubbelbad...quote:Op zondag 3 juli 2005 12:20 schreef B.A.Trix het volgende:
Wat doen julliem opeens stoer?? hahhah valt meteen op..![]()
Nachtelijke sex is niet iets om je bed voor uit te komen, je duikt er dan juist inquote:Op zondag 3 juli 2005 12:12 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ach komt tijd komt trio zeg ik maar... Bovendien ga ik niet mn bed uit komen om te neuken... Joey haat nachtelijke sex![]()
hehehe Joey haal morgen datakabeltje voor zn tel en zal wel ff wat fotos postenquote:Op zondag 3 juli 2005 12:21 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Misschien moet je even een fotootje mailen dan.![]()
Ho, eerst een paar testrittenquote:
Ik lag er al in, en moest er dus wel uitkomenquote:Op zondag 3 juli 2005 12:22 schreef Mukie het volgende:
[..]
Nachtelijke sex is niet iets om je bed voor uit te komen, je duikt er dan juist in![]()
Daar hou ik je aan!quote:Op zondag 3 juli 2005 12:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
hehehe Joey haal morgen datakabeltje voor zn tel en zal wel ff wat fotos posten
Ah je ging je bed niet uit omdat ie al rauw was van het rukken?quote:Op zondag 3 juli 2005 12:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik lag er al in, en moest er dus wel uitkomen![]()
al aan gedacht dat hun ook jouw bed in kunnen komenquote:Op zondag 3 juli 2005 12:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik lag er al in, en moest er dus wel uitkomen![]()
lamaquote:
Jij sliep toch naast hemquote:Op zondag 3 juli 2005 12:24 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
al aan gedacht dat hun ook jouw bed in kunnen komen
Ze waren immers zat genoeg bdoelde je?quote:Op zondag 3 juli 2005 12:24 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
al aan gedacht dat hun ook jouw bed in kunnen komen
quote:Op zondag 3 juli 2005 12:24 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
al aan gedacht dat hun zij ook jouw bed in kunnen komen
duidelijk tijd voor koffiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |