zeer tof!quote:Op zondag 3 juli 2005 12:34 schreef melismay het volgende:
Middag mensen!!
PP hoe was het gisteren?????
Hij noemde dr altijd de lelijke melkkoe met hangtietenquote:Op zondag 3 juli 2005 12:50 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
En jij stinkt er dan maar mooi in.![]()
![]()
![]()
Nooit gehoord van de tactiek van mannen om eerst de lelijke vriendin aan te spreken om de leuke vriendin te krijgen?![]()
Dat klinkt mooi, maar je trots is ongetwijfeld gekrenkt dat hij een Bertha kiest.quote:Op zondag 3 juli 2005 12:53 schreef Mukie het volgende:
[..]
Hij noemde dr altijd de lelijke melkkoe met hangtieten
Ik vinnut prima zo. Ik heb hem gehad in zn goeie jaren.
Zij mag de uitgezakte kalende versie hebben
Ach.. dat komt wel wanneer je het juist niet verwacht en is het geweldig.quote:Op zondag 3 juli 2005 12:51 schreef Christine het volgende:
[..]
De moeite waard.... aan de ene kant trekt het wel... hij is zo leuk... maar aan de andere kant.... brrr, doodeng... rot op.... verliefd zijn... straks vindt hij mij ook leuk, en dan...?
![]()
Een relatie... brrrr... dit zuigt
Toen wel, nu nietquote:Op zondag 3 juli 2005 12:54 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat klinkt mooi, maar je trots is ongetwijfeld gekrenkt dat hij een Bertha kiest.![]()
Het is niet leuk, vooral als het je in je rug aanvalt.quote:Op zondag 3 juli 2005 12:54 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ach.. dat komt wel wanneer je het juist niet verwacht en is het geweldig.
Althans dat hou ik mezelf voor
Dat is het..... volgens mij kan het wel wat worden....quote:Op zondag 3 juli 2005 12:52 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dan doen meerder vrouwen hoor.
Afweermechanisme. Dan weet je van te voren dat het toch niets wordt en blijft je hartje heel.
Ain't love great?
Dat is waar.quote:Op zondag 3 juli 2005 12:55 schreef Mukie het volgende:
[..]
Toen wel, nu niet
Anders had ik al 2 koters en een minder bruisend leven
Je kent het dusquote:Op zondag 3 juli 2005 12:56 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat is waar.![]()
Hmm sja als ik bij mijn laatste meisje was had ik alleen maar shit aan mijn hoofd gehad. Nu heb ik alleen maar leuke dingen aan mijn hoofd.![]()
![]()
![]()
Rustig aan en niets overhaastenquote:Op zondag 3 juli 2005 12:56 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat is het..... volgens mij kan het wel wat worden....
quote:Op zondag 3 juli 2005 12:58 schreef Christine het volgende:
Als ik bij m'n ex was gebleven, waren we deze zomer misschien getrouwd.....
(Eind juli was het idee)
Doooooodeng zeg ik je.... dooooodeng....quote:Op zondag 3 juli 2005 12:58 schreef Mukie het volgende:
[..]
Rustig aan en niets overhaasten
Komt wel goed
Ik mis ook allesquote:Op zondag 3 juli 2005 13:03 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Wij gingen toch ook trouwen deze zomer?![]()
En spannend tegelijkquote:Op zondag 3 juli 2005 13:04 schreef Christine het volgende:
[..]
Doooooodeng zeg ik je.... dooooodeng....
Ik probeerde Dawg te lokken, maar hij zit waarschijnlijk bij PL op schoot.quote:Op zondag 3 juli 2005 13:07 schreef JoeyT het volgende:
Ok watjes... Gaan we t nog over leuke dingen hebben of alleen maar sentimentele shit?
Vertel dan over je bijna trioquote:Op zondag 3 juli 2005 13:07 schreef JoeyT het volgende:
Ok watjes... Gaan we t nog over leuke dingen hebben of alleen maar sentimentele shit?
quote:
Dawg durft niet meer... Die zit in de SC van R&Pquote:Op zondag 3 juli 2005 13:09 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik probeerde Dawg te lokken, maar hij zit waarschijnlijk bij PL op schoot.![]()
quote:Op zondag 3 juli 2005 13:13 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dawg durft niet meer... Die zit in de SC van R&P
Niet altijd, soms moet je dat idd gewoon doenquote:Op zondag 3 juli 2005 13:11 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Het moet bij jou ook altijd over seks gaan.![]()
maar met mij doen ho maar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |