abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 juli 2005 @ 13:22:37 #276
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_28442034
nog wat gebeurd hier? nee? okee, dan ga ik gamen
mzls
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_28442086
goedemiddag
  zondag 3 juli 2005 @ 13:24:23 #278
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_28442089
Madagascar verder gaat kijken
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
pi_28442111
quote:
Op zondag 3 juli 2005 13:04 schreef Christine het volgende:

[..]

Doooooodeng zeg ik je.... dooooodeng....
toch maar niet naar t strand christine?
pi_28442122
de dag valt tegen
pi_28442125
quote:
Op zondag 3 juli 2005 13:24 schreef Mukie het volgende:
Madagascar verder gaat kijken
Flauwe matige film.

De humor is hier af en toe nog beter vertegenwoordigt

behalve als ik weg ben dan
pi_28442180
Ok ik ga wat samples verknippen en proberen een geniale solo te schrijven.

pi_28442206
Ik snap nooit hoe mensen zo snel verliefd kunnen worden.

En Tranceptor, jammer maar helaas.
pi_28442333
quote:
Op zondag 3 juli 2005 13:27 schreef dawg het volgende:
Ik snap nooit hoe mensen zo snel verliefd kunnen worden.
Misschien omdat ze het graag willen. Misschien omdat ze te weinig te doen hebben, misschien omdatz e te weinig contact hebben met andere mensen van t andere geslacht, msischien omdat ze liefde missen, misschien omdat ze gevoelig zijn, misschien omdat ze de hele boel bij elkaar romantiseren zodat het beeld voldoet aan wat ze missen. enne msischien ook wel omdat die persoon waar ze op vallen mooi is.
pi_28442443
quote:
Op zondag 3 juli 2005 13:32 schreef PPWB84 het volgende:

[..]

Misschien omdat ze het graag willen. Misschien omdat ze te weinig te doen hebben, misschien omdatz e te weinig contact hebben met andere mensen van t andere geslacht, msischien omdat ze liefde missen, misschien omdat ze gevoelig zijn, misschien omdat ze de hele boel bij elkaar romantiseren zodat het beeld voldoet aan wat ze missen. enne msischien ook wel omdat die persoon waar ze op vallen mooi is.
Liefde missen, a.k.a. niet alleen kunnen zijn.
Dan vind ik dat je iets niet helemaal goed doet, als je niet alleen kunt zijn. Met zo iemand zou ik echt niets willen.
pi_28442570
Ik kreeg gister wel veel positieve berichten over mn haar Ik lijk alleen (nog) jonger, maar goed...niet minder lekker.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_28442580
quote:
Op zondag 3 juli 2005 13:36 schreef dawg het volgende:

[..]

Liefde missen, a.k.a. niet alleen kunnen zijn.
Dan vind ik dat je iets niet helemaal goed doet, als je niet alleen kunt zijn. Met zo iemand zou ik echt niets willen.
Het kan toch dat je het mist. het is toch leuk als er iemand van jou houdt en jij van haar. dat betekent neit dat je je niet alleen kan redden.
  zondag 3 juli 2005 @ 13:48:04 #288
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_28442766
quote:
Op zondag 3 juli 2005 13:41 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik kreeg gister wel veel positieve berichten over mn haar Ik lijk alleen (nog) jonger, maar goed...niet minder lekker.
Ik was van de week zo kwaad op de kapster... Normaal heb ik een eigen maar die is wat duurder, dus ik d8 laat ik eens naar een goedkopere gaan... Goedkoop is blijkbaar echt duurkoop... Fokkin kort haar... Echt slechte kapster zeg... Maja 2 weekjes en dan is t weer goed...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_28443103
quote:
Op zondag 3 juli 2005 13:48 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ik was van de week zo kwaad op de kapster... Normaal heb ik een eigen maar die is wat duurder, dus ik d8 laat ik eens naar een goedkopere gaan... Goedkoop is blijkbaar echt duurkoop... Fokkin kort haar... Echt slechte kapster zeg... Maja 2 weekjes en dan is t weer goed...
Over 2 weken al? Als ik naar mn oude kapsel terug wil...moet ik mn haar nog ff anderhalf jaar laten groeien
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_28443243
Ik heb een leuke en een goede kapster altijd.
pi_28443281
quote:
Op zondag 3 juli 2005 13:41 schreef PPWB84 het volgende:

[..]

Het kan toch dat je het mist. het is toch leuk als er iemand van jou houdt en jij van haar. dat betekent neit dat je je niet alleen kan redden.
Dat ben ik ook met je eens. Maar ik bedoel meer die mensen die niet eens 2 of 3 maanden alleen kunnen zijn. Die om de haverklap verliefd (denken te) zijn. Die een relatie missen om de relatie (al wordt dat altijd ontkent, ook omdat dat misschien wel onbewust is). Vind ik niet goed, en ik zou met zo iemand ook nooit een relatie kunnen hebben.

Zijn vaak ook mensen die zich helemaal afhankelijk opstellen, hun geluk van die relatie af laten hangen (ook vaak onbewust). Ik vind dat niet normaal, niet goed. Ik zou gek worden als ik met zo iemand iets zou hebben. Zou ook nooit lang duren.
  zondag 3 juli 2005 @ 14:09:23 #292
62419 CherryLips
chocoholic
pi_28443322
quote:
Op zondag 3 juli 2005 13:32 schreef PPWB84 het volgende:

[..]

Dat klinkt als moi
Maar ik ben bijna nooit verliefd
Tap tap tap
pi_28443328
quote:
Op zondag 3 juli 2005 14:07 schreef dawg het volgende:

Zijn vaak ook mensen die zich helemaal afhankelijk opstellen, hun geluk van die relatie af laten hangen (ook vaak onbewust). Ik vind dat niet normaal, niet goed. Ik zou gek worden als ik met zo iemand iets zou hebben. Zou ook nooit lang duren.
Ik denk dat je je helemaal niet hoeft af te vragen of jij gek zou worden van zo iemand.
  zondag 3 juli 2005 @ 14:12:08 #294
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_28443391
quote:
Op zondag 3 juli 2005 13:25 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Flauwe matige film.

De humor is hier af en toe nog beter vertegenwoordigt

behalve als ik weg ben dan
Hij was onderhoudend
Maar niets in vergelijking met shrek natuurlijk
  zondag 3 juli 2005 @ 14:13:43 #295
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_28443431
quote:

[..]

Dat ben ik ook met je eens. Maar ik bedoel meer die mensen die niet eens 2 of 3 maanden alleen kunnen zijn. Die om de haverklap verliefd (denken te) zijn. Die een relatie missen om de relatie (al wordt dat altijd ontkent, ook omdat dat misschien wel onbewust is). Vind ik niet goed, en ik zou met zo iemand ook nooit een relatie kunnen hebben.

Jammergenoeg zijn er teveel van dit soort mensen.
Die zelfs een slechte relatie verkiezen boven het alleen zijn.
Ik ben liever alleen en gelukkig, dan samen ongelukkig
pi_28443440
quote:
Op zondag 3 juli 2005 14:09 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ik denk dat je je helemaal niet hoeft af te vragen of jij gek zou worden van zo iemand.
Nou, vaak merk je dat al als je met zo iemand een gesprek hebt. Hell, je merkt het al aan mensen hier op het forum (ik weet zo al een paar voorbeelden, welke ik niet ga noemen). Daar zou ik dus ook niet verliefd op kunnen worden, dus kan ik er ook niet gek van worden.

maar volgens mij bedoelde je dat niet
pi_28443456
Zo ben dr weer beetje
en eventjes
  zondag 3 juli 2005 @ 14:15:23 #298
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_28443489
quote:

[..] Die een relatie missen om de relatie .
Misschien is dat bij mij ergens wel het geval, maar dat is niet zo zeer omdat ik een "afhankelijk type" ben als wel omdat het er nooi geweest is.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_28443497
quote:
Op zondag 3 juli 2005 14:13 schreef dawg het volgende:

maar volgens mij bedoelde je dat niet
Dat bedoelde ik inderdaad niet.
quote:
Op zondag 3 juli 2005 14:13 schreef Mukie het volgende:

[..]

Jammergenoeg zijn er teveel van dit soort mensen.
Die zelfs een slechte relatie verkiezen boven het alleen zijn.
Ik ben liever alleen en gelukkig, dan samen ongelukkig
Samen zijn als twee ongelukkige zielen, dat vergroot alleen maar de ongelukkigheid. I want all or nothing.
  zondag 3 juli 2005 @ 14:16:18 #300
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_28443510
quote:
Op zondag 3 juli 2005 14:14 schreef Godlike02 het volgende:
Zo ben dr weer beetje
en eventjes
wb
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')