Kop koffie heeft niet geholpen, raam open ook niet.. Spelende kinderen zijn neergeschotenquote:Op zondag 3 juli 2005 10:54 schreef Metro2005 het volgende:
Miss_C relax, neem een kop koffie en doe je raam open, kijk naar de spelende kinderen buiten en voel je goed
quote:Op zondag 3 juli 2005 10:59 schreef miss_c het volgende:
[..]
Kop koffie heeft niet geholpen, raam open ook niet.. Spelende kinderen zijn neergeschoten
Zou het niet handiger zijn als je daar iedere keer mee begint?quote:Op zondag 3 juli 2005 10:41 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Daarom post jij hier ook.![]()
Goedenmorgen, copuleren?
Bedankt voor de suggestie.quote:Op zondag 3 juli 2005 11:02 schreef Mukie het volgende:
[..]
Zou het niet handiger zijn als je daar iedere keer me begint?
Ipv vrouwen?
het ochtendhumeurtjequote:Op zondag 3 juli 2005 10:59 schreef miss_c het volgende:
[..]
Kop koffie heeft niet geholpen, raam open ook niet.. Spelende kinderen zijn neergeschoten
Mannen die alle vrouwenquote:Op zondag 3 juli 2005 10:59 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Vrouwen die alle mannen sukkels vinden
en hij wilde nog wel copulerenquote:Op zondag 3 juli 2005 11:03 schreef miss_c het volgende:
[..]
Mannen die alle vrouwenvinden --> sukkels
Ik vind niet alle vrouwenquote:Op zondag 3 juli 2005 11:03 schreef miss_c het volgende:
[..]
Mannen die alle vrouwenvinden --> sukkels
Jij bent snel veranderlijk... slijmbalquote:Op zondag 3 juli 2005 11:03 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik vind niet alle vrouwen. Integendeel
![]()
De meeste vrouwen zijn![]()
ach joh, nog een uurtje en dan is het weer overquote:
Ik ben helemaal niet veranderlijk.quote:
Correctquote:Op zondag 3 juli 2005 11:06 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
ach joh, nog een uurtje en dan is het weer over
quote:Op zondag 3 juli 2005 11:07 schreef B.A.Trix het volgende:
Goede morgen allemaal!![]()
Wat zijn we weer vrolijk / vriendelijk op de vropege morgen.........![]()
Een heel uur nog?quote:Op zondag 3 juli 2005 11:06 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
ach joh, nog een uurtje en dan is het weer over
Ik heb niets tegen mannen die doen wat ze moeten doen en het goed doenquote:Op zondag 3 juli 2005 11:06 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet veranderlijk.![]()
Met ''vrouwen'' gebruik ik alleen de standaarduitdrukking van één van de users hier.
![]()
Ik heb niets tegen vrouwen die het huishouden doen.![]()
![]()
* Tranceptor stuitert hier weg op Pendulum - Girl in the Fire
Dan vind je mij vast heel erg leuk.quote:Op zondag 3 juli 2005 11:09 schreef miss_c het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen mannen die doen wat ze moeten doen en het goed doen
* Metro2005 moest even glimlachenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |