quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:18 schreef Twisted_fok het volgende:
net geen naam-topic
godlike-date-topic
Iedereen is gelijk weg gevluchtquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:18 schreef Twisted_fok het volgende:
net geen naam-topic
godlike-date-topic
Ja: ik ben nog steeds single.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:22 schreef nozem het volgende:
Hey. Nog nieuwtjes?
Nieuwtjes bedoelde ik. Deze mededeling is me net wat te vertrouwd.quote:
Die wil ik ook nog, heb nu alleen live at Royal Albert....quote:
Book was goeie marketingquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:24 schreef melismay het volgende:
[..]
Die wil ik ook nog, heb nu alleen live at Royal Albert....
Hij heeft zo'n lekker bekkieEn na het lezen van zijn boek ben ik fan geworden
Houd je mondquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:24 schreef PPWB84 het volgende:
Hoe lang gaat het nu al niet over neuken
Ik zeur niet op hemquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:26 schreef melismay het volgende:
Pfff, jullie zeuren maar op Robbie.... Ik vind m leuk!
Ik ben nu in een andere stad vrijgezel. Een minder kansloze stad.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:23 schreef nozem het volgende:
[..]
Nieuwtjes bedoelde ik. Deze mededeling is me net wat te vertrouwd.![]()
Wat? Wie houdt er van anale seks?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:24 schreef PPWB84 het volgende:
Hoe lang gaat het nu al niet over neuken
Mensen die echt kansloos zijn, zijn dat overal.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:26 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik ben nu in een andere stad vrijgezel. Een minder kansloze stad.
Ik ben gelukkig niet kansloos.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:27 schreef nozem het volgende:
[..]
Mensen die echt kansloos zijn, zijn dat overal.![]()
Hij neukt alles wat los en vast zit, ergo jij maakt zeker kans. Succes meidquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:26 schreef melismay het volgende:
Pfff, jullie zeuren maar op Robbie.... Ik vind m leuk!
Ja thanxquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:29 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Hij neukt alles wat los en vast zit, ergo jij maakt zeker kans. Succes meid![]()
'quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:31 schreef Tranceptor het volgende:voor Sabrina
voor PPWB84
voor Godlike
voor Qyroz
voor Godlike02
voor Twisted_Fok
voor Melismay
Heb ik iemand vergeten?
Nee hoor.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:31 schreef Tranceptor het volgende:voor Sabrina
voor PPWB84
voor Godlike
voor Qyroz
voor Godlike02
voor Twisted_Fok
voor Melismay
Heb ik iemand vergeten?
Mijquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:31 schreef Tranceptor het volgende:voor Sabrina
voor PPWB84
voor Godlike
voor Qyroz
voor Godlike02
voor Twisted_Fok
voor Melismay
voor Christine
voor Nozem
voor Blessed19
Heb ik iemand vergeten?
heb of ben?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:31 schreef Tranceptor het volgende:voor Sabrina
voor PPWB84
voor Godlike
voor Qyroz
voor Godlike02
voor Twisted_Fok
voor Melismay
voor Christine
voor Nozem
voor Blessed19
Heb ik iemand vergeten?
Dan hoef je dat nog niet te herhalen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:30 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
heb geen inspiratie voor wat beters
Volgens mij zei iedereen hoiquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:36 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik zwaai iedereen gedag, was jij ook van plan weg te gaan dan?![]()
We hopen het nog steedsquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:36 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik zwaai iedereen gedag, was jij ook van plan weg te gaan dan?![]()
Al die woorden heb jij ook al is uitgesproken in dit topicquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:37 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dan hoef je dat nog niet te herhalen.![]()
oh sorry hoorquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:37 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dan hoef je dat nog niet te herhalen.![]()
Benquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
heb of ben?
Ik ben zelf waardeloos in NL
Dus ik vraag het naar
OKquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:43 schreef Tranceptor het volgende:
Heb is ook goed. De betekenis van de zin verandert enigzins, maar laten we daar nu niet op ingaan.
Niet zo vaak in die volgorde. 1 keer is ook wel genoegquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Al die woorden heb jij ook al is uitgesproken in dit topic![]()
Oh nu gaat het op eens om de volgorde?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:45 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Niet zo vaak in die volgorde. 1 keer is ook wel genoeg![]()
Ik heb even een emotioneel rustpunt waarin ik tot een symbiose kom van geestelijke inhoud en vorm en die verenig tot een plek waar ik mijn ware aard kan laten zien.quote:
ik nog niet hoor lief. ik was er pas om 2 uur uit vandaag.quote:Op zondag 3 juli 2005 00:05 schreef melismay het volgende:
Nou das leuk, kan ik eens opblijven gaat iedereen slapen
nee hoorquote:Op zondag 3 juli 2005 00:05 schreef melismay het volgende:
Nou das leuk, kan ik eens opblijven gaat iedereen slapen
Jaquote:Op zondag 3 juli 2005 00:05 schreef PPWB84 het volgende:
godlike had jij nou ook niet iets met een meisje vandaag
Fokquote:
Cute Pic he!quote:Op zondag 3 juli 2005 00:10 schreef Mukie het volgende:
[..]
Fok
Daar kan k idd niet tegenop.
Een schat van een meid wel
Om op te etenquote:
Dat is niet waar.quote:Op zondag 3 juli 2005 00:13 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nu op eens wel?![]()
Eerst moest je er nisk van weten![]()
Ik wil foto's zien van dat lieve meisje met chips, cola en een ijsjequote:
LOL heeft ie dat hier ook gedaan?quote:Op zondag 3 juli 2005 00:19 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat is niet waar.![]()
Ik werd je opmerkingen over dat verliefd zijn zat zonder bewijsmateriaal.![]()
Je bewijsquote:Op zondag 3 juli 2005 00:19 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat is niet waar.![]()
Ik werd je opmerkingen over dat verliefd zijn zat zonder bewijsmateriaal.![]()
Ow dan komt het voor mij ook wel goed... Doe maar Godtquote:
Jij wil altijd alleen maar neukenquote:Op zondag 3 juli 2005 00:20 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Tot in den treure.
Ik ga toch ook niet lopen roepen dat ik verliefd ben?
hoezo nietquote:Op zondag 3 juli 2005 00:20 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Tot in den treure.
Ze staat hier alquote:Op zondag 3 juli 2005 00:20 schreef melismay het volgende:
[..]
Ow dan komt het voor mij ook wel goed... Doe maar Godt
Wat een schatje!quote:Op zondag 3 juli 2005 00:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je bewijs
Mn date van vandaag
[afbeelding]
Rightquote:Op zondag 3 juli 2005 00:20 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Tot in den treure.
Jij was echt een lief baby'tjequote:Op zondag 3 juli 2005 00:22 schreef Mukie het volgende:
[..]
Right
Jij hebt toendertijd de hele tijd in HVJJN dat lopen roepen
Ik kan me niet heugen dat ik verliefd was anders. Of heet dat labiele figuren uit je verleden verdringen?quote:Op zondag 3 juli 2005 00:22 schreef Mukie het volgende:
[..]
Right
Jij hebt toendertijd de hele tijd in HVJJN dat lopen roepen
fok mn fotoboekquote:
Doet mij eraan denken dat ik ook snel maar eens moet daten met mijn kleine achternichtjequote:
Dat doet die van mij nietquote:Op zondag 3 juli 2005 00:28 schreef melismay het volgende:
[..]
Doet mij eraan denken dat ik ook snel maar eens moet daten met mijn kleine achternichtjeMaar misschien slaat ze me dan ook wel een gat in mijn kop met een honkbalknuppel, net als dat ze bij d'r zusje heeft gedaan
Die ene die een vork in je rug stak?quote:Op zondag 3 juli 2005 00:28 schreef melismay het volgende:
[..]
Doet mij eraan denken dat ik ook snel maar eens moet daten met mijn kleine achternichtjeMaar misschien slaat ze me dan ook wel een gat in mijn kop met een honkbalknuppel, net als dat ze bij d'r zusje heeft gedaan
Dat wilde ik niet zeggenquote:
erm jaquote:Op zondag 3 juli 2005 00:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Oh je dacht in singles te kunnen komen zonder dat ze daar keken?![]()
Ja die!quote:Op zondag 3 juli 2005 00:30 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Die ene die een vork in je rug stak?
en jij, meer dan eensquote:
Nou goed daar gaat ie dan maar weer.quote:Op zondag 3 juli 2005 00:30 schreef Mukie het volgende:
[..]
erm ja
als k geen sinlge was was ik hier toch niet?
Ja maar ik zie dat zelf nooitquote:Op zondag 3 juli 2005 00:33 schreef Mukie het volgende:
[..]
en jij, meer dan eens
Zou dat ook hebben met zo'n cutie
* Godlike02 Slaat TCquote:Op zondag 3 juli 2005 00:33 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nou goed daar gaat ie dan maar weer.![]()
Goedenavond, copuleren?![]()
Neej, pas 3 keer geweest.quote:Op zondag 3 juli 2005 00:33 schreef PPWB84 het volgende:
worden jullie snel verliefd
vanavond doe ik aan geheelonthoudingquote:Op zondag 3 juli 2005 00:33 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nou goed daar gaat ie dan maar weer.![]()
Goedenavond, copuleren?![]()
Ow ik dacht dat die geheelonthouding alleen voor mij gold. Zo kom ik langzaam toch dichterbij mijn doel.quote:
Meestal welquote:Op zondag 3 juli 2005 00:33 schreef PPWB84 het volgende:
Ik zou TC iets langer onthouden als ik jou was.quote:
Het eeuwige broertje verandert in meneer Casanova. De profiteur!quote:Op zondag 3 juli 2005 00:37 schreef broer het volgende:
[..]
Ik zou TC iets langer onthouden als ik jou was.
Kon je nog wel eens héél goed uitkomen op een later tijdstip.
Heel verschillendquote:Op zondag 3 juli 2005 00:33 schreef PPWB84 het volgende:
Men zegt het, maar ik ben me serieus van geen kwaad bewust.quote:Op zondag 3 juli 2005 00:38 schreef Mukie het volgende:
Dus als ik het goed begrijp is tc hier de "slet" ?
Daar had je al een tijdje op zitten broeden, of niet?quote:Op zondag 3 juli 2005 00:39 schreef Tranceptor het volgende:
Het eeuwige broertje verandert in meneer Casanova. De profiteur!![]()
Samen met Joeyquote:Op zondag 3 juli 2005 00:38 schreef Mukie het volgende:
Dus als ik het goed begrijp is tc hier de "slet" ?
Ik hoef nooit te broeden op opmerkingen, die komen vanzelf.quote:Op zondag 3 juli 2005 00:40 schreef broer het volgende:
[..]
Daar had je al een tijdje op zitten broeden, of niet?
Leestekens mannetje leestekens!quote:Op zondag 3 juli 2005 00:33 schreef PPWB84 het volgende:
Das langquote:Op zondag 3 juli 2005 00:40 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Men zegt het, maar ik ben me serieus van geen kwaad bewust.![]()
Zover als dat ik het beste neuk wil ik nog wel gaan, maar ik heb al 4 weken niet geneukt dus 'slet' ?
Ik doe er helemaal niet actief aan mee.quote:Op zondag 3 juli 2005 00:41 schreef Mukie het volgende:
[..]
Das lang
Het matchmaking hier werkt dus niet goed?
Dat is waarquote:Op zondag 3 juli 2005 00:41 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Dan zou het snel afgelopen zijn met het topic
Aha, de eeuwige vrijgezel dusquote:Op zondag 3 juli 2005 00:42 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik doe er helemaal niet actief aan mee.![]()
Het enige dat ik doe is dubbelzinnige opmerkingen en toespelingen maken, verder doe ik er nix mee. Ik ken zat mensen die wel driftig achter de schermen bezig zijn en ik ben er niet één van.![]()
Maar ze zijn niet voor niks uitgevondenquote:Op zondag 3 juli 2005 00:44 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
okee ik zal t otnhouden..maar zo is t toch ook te snappen
En jij dan?quote:Op zondag 3 juli 2005 00:44 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
okee ik zal t otnhouden..maar zo is t toch ook te snappen
Enlighten me plsquote:
meisje he?quote:Op zondag 3 juli 2005 00:47 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Als ik in een kwetsbare periode zit wel...dan wil ik me weleens te snel openstellen.
Nou ik ben niet veel single geweest de afgelopen zes jaar, laat ik het daar op houden. Dus eeuwige vrijgezel ben ik absoluut niet. Verder ben ik liever in real life op dat vlak actiever dan hier.quote:
Duidelijkquote:Op zondag 3 juli 2005 00:49 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nou ik ben niet veel single geweest de afgelopen zes jaar, laat ik het daar op houden. Dus eeuwige vrijgezel ben ik absoluut niet. Verder ben ik liever in real life op dat vlak actief.![]()
haha ik ben gewoon eerlijk en absoluut geen meisje.quote:Op zondag 3 juli 2005 00:48 schreef Mukie het volgende:
[..]
meisje he?
Profiel checkte...
Praten mannen tegenwoordig zo
Waar zijn die mannen gebleven die geen greintje gevoel in hun lijf hebben behalve op die ene plek?quote:Op zondag 3 juli 2005 00:51 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
haha ik ben gewoon eerlijk en absoluut geen meisje.
Sommige wel, jammer genoegquote:Op zondag 3 juli 2005 00:48 schreef Mukie het volgende:
[..]
meisje he?
Profiel checkte...
Praten mannen tegenwoordig zo
* Tranceptor meldt zichquote:Op zondag 3 juli 2005 00:52 schreef Mukie het volgende:
[..]
Waar zijn die mannen gebleven die geen greintje gevoel in hun lijf hebben behalve op die ene plek?
quote:Op zondag 3 juli 2005 00:52 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nee sorry, ik wil niet met je neuken! Wij lijken teveel op elkaar!![]()
dat was het toch?
Die zijn er heus nog wel denk..quote:Op zondag 3 juli 2005 00:52 schreef Mukie het volgende:
[..]
Waar zijn die mannen gebleven die geen greintje gevoel in hun lijf hebben behalve op die ene plek?
Ik onthou altijd nutteloze dingen, dan kon ik jou natuurlijk niet vergeten.quote:Op zondag 3 juli 2005 00:53 schreef Mukie het volgende:
[..]
Je weet het nog
Ben ik toch nog in je koppie gebleven, voel me vereerd![]()
Ik kom alleen nog van die huillies tegen, die willen "praten"...quote:
Ik wil best wat vieze woordjes praten hoor tijdens de seks, maar als je neukt dan neuk je. Het is geen therapiegroepje of kasplantjesafdeling.quote:Op zondag 3 juli 2005 00:55 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik kom alleen nog van die huillies tegen, die willen "praten"...
Bah, dan weet je dat er een goeie vrijpartij niet eens meer inzit![]()
als jij zegt ik wil neuken, dan moet ik de eerste jongen nog tegenkomen die wil pratenquote:Op zondag 3 juli 2005 00:55 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik kom alleen nog van die huillies tegen, die willen "praten"...
Bah, dan weet je dat er een goeie vrijpartij niet eens meer inzit![]()
En toch blijf je nog steeds happenquote:Op zondag 3 juli 2005 00:54 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik onthou altijd nutteloze dingen, dan kon ik jou natuurlijk niet vergeten.![]()
Ik denk dat het je zou verbazen hoeveel jongens dan nog een lulgesprek willen over de nog te ondernemen seks.quote:Op zondag 3 juli 2005 00:56 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
als jij zegt ik wil neuken, dan moet ik de eerste jongen nog tegenkomen die wil praten
Dat is makkelijk om te zeggen als je net weer op je plekje wordt teruggezet.quote:
Ahslee Simpson - Lalaquote:Op zondag 3 juli 2005 00:58 schreef PPWB84 het volgende:
dan hoef je neit meer te praten..maar vrouwen zijn toch juist zo dol op praten?! als ze nou gelijk willen neuken dan zou t veel makkelijker zijn.
geloof me, ze bestaanquote:Op zondag 3 juli 2005 00:56 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
als jij zegt ik wil neuken, dan moet ik de eerste jongen nog tegenkomen die wil praten
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:31 schreef Tranceptor het volgende:voor Sabrina
voor PPWB84
voor Godlike
voor Qyroz
voor Godlike02
voor Twisted_Fok
voor Melismay
voor Christine
voor Nozem
voor Blessed19
Heb ik iemand vergeten?
Gelukkig klinkt het bij jou wél als iets waar je schrammen aan overhoudt.quote:Op zondag 3 juli 2005 00:55 schreef Mukie het volgende:
goeie vrijpartij
Geloof me, er zijn mannen die nog niet dood naast je gevonden willen worden en echt liever gewoon een kort praatje maken, omdat ze je wel gewoon aardig vinden.quote:
Klopt, maar sommige vrouwenquote:Op zondag 3 juli 2005 00:58 schreef PPWB84 het volgende:
dan hoef je neit meer te praten..maar vrouwen zijn toch juist zo dol op praten?! als ze nou gelijk willen neuken dan zou t veel makkelijker zijn.
Morgenquote:Op zondag 3 juli 2005 00:58 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat is makkelijk om te zeggen als je net weer op je plekje wordt teruggezet.![]()
Zwaktebod! Probeer het nog eens.![]()
Tsss...quote:
Jij lulde zelfs tijdens de seks vrolijk doorquote:Op zondag 3 juli 2005 00:57 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik denk dat het je zou verbazen hoeveel jongens dan nog een lulgesprek willen over de nog te ondernemen seks.![]()
quote:Op zondag 3 juli 2005 01:01 schreef broer het volgende:
[..]
Gelukkig klinkt het bij jou wél als iets waar je schrammen aan overhoudt.
Het verschil herken ik wel:quote:Op zondag 3 juli 2005 01:01 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Geloof me, er zijn mannen die nog niet dood naast je gevonden willen worden en echt liever gewoon een kort praatje maken, omdat ze je wel gewoon aardig vinden.![]()
Vrouwelijke overschatting is schattig
Hey Christine!quote:Op zondag 3 juli 2005 01:05 schreef Christine het volgende:
[..]
Jij lulde zelfs tijdens de seks vrolijk door
quote:Op zondag 3 juli 2005 01:10 schreef PPWB84 het volgende:
christine is helemaal geobsedeerd door sex geloof ik
Ach het is gezond, lekker en een leuke bezigheid bovendien.quote:Op zondag 3 juli 2005 01:10 schreef PPWB84 het volgende:
nog zo een..hoeveel vrouwen zijn eigenlijk zo. ik onderschat dat drastisch geloof ik.quote:Op zondag 3 juli 2005 01:13 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ach het is gezond, lekker en een leuke bezigheid bovendien.
Can you blame her?
Valt wel mee hoor....... het is gewoon lekker, en ik ben een van de weinigen hier die regelmatig neukt geloof ikquote:Op zondag 3 juli 2005 01:10 schreef PPWB84 het volgende:
De meeste die ik kenquote:Op zondag 3 juli 2005 01:13 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
nog zo een..hoeveel vrouwen zijn eigenlijk zo. ik onderschat dat drastisch geloof ik.
4587.quote:Op zondag 3 juli 2005 01:13 schreef PPWB84 het volgende:
hoeveel vrouwen zijn eigenlijk zo.
stel jij veel eisen aan je sexpartners christinequote:Op zondag 3 juli 2005 01:14 schreef Christine het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor....... het is gewoon lekker, en ik ben een van de weinigen hier die regelmatig neukt geloof ik
ja tuurlijk.... ik duik niet met iedereen het bed in .... er moet een bepaalde klik zijnquote:Op zondag 3 juli 2005 01:19 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
stel jij veel eisen aan je sexpartners christine
Wat heb je daar te eisen?quote:Op zondag 3 juli 2005 01:19 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
stel jij veel eisen aan je sexpartners christine
Wat zij zegtquote:Op zondag 3 juli 2005 01:26 schreef Mukie het volgende:
[..]
Wat heb je daar te eisen?
Een goed lijf, een leuke kop, hygienisch en een uithoudingsvermogen
Ow en naderhand niet miepen dat ie naar huis moet
De klik, dat was ik vergeten
Wie moet er niet miepen? Jij of hij?quote:Op zondag 3 juli 2005 01:26 schreef Mukie het volgende:
Ow en naderhand niet miepen dat ie naar huis moet
ja dat bedoelt ze ookquote:Op zondag 3 juli 2005 01:35 schreef broer het volgende:
[..]
Wie moet er niet miepen? Jij of hij?
Ik zou denken dat je blij bent dat-ie meteen weer weg is.
quote:
quote:Op zondag 3 juli 2005 01:38 schreef Christine het volgende:
Ik zit thuis achter de pc.
Dan had er 'als' moeten staan en niet 'dat'. Vandaar de verwarring.quote:Op zondag 3 juli 2005 01:36 schreef PPWB84 het volgende:
ja dat bedoelt ze ook
slaap lekker!quote:Op zondag 3 juli 2005 01:47 schreef Mukie het volgende:
mensjes fijne avond nog, het was me een genoegen
Slaap lekker
Dat bedoel ikquote:
Hmmm... * melismay bezoekt PPWB84's fotoboekquote:Op zondag 3 juli 2005 01:47 schreef PPWB84 het volgende:
ik ken dr van t fotoboek..en die andere gozer ook..en ik wilde m een stap voor zijn door haar eerder te zien in t echt dan hem..maar dat is niet gelukt..ik probeer dr nu te zien voordatz e op vakantie gaat maarz e heeft weinig tijd. ze kent hem al een stuk langer, dus ik benaardig kansloos..maarz e hebben (nog) geen relatie..
Dan doen ze het wel voor jequote:Op zondag 3 juli 2005 01:50 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
Daarom plaats ik al mijn affaires en verwikkelingen met fok!kers niet meer op het forum.
ah jij hebt al de ervaring die ik nog misquote:Op zondag 3 juli 2005 01:50 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
Daarom plaats ik al mijn affaires en verwikkelingen met fok!kers niet meer op het forum.
och daar vind je niet zoveel in denk. ik heb meer contact met dr via msn.quote:Op zondag 3 juli 2005 01:51 schreef melismay het volgende:
[..]
Hmmm... * melismay bezoekt PPWB84's fotoboek
Nou volgens mij staat die kerel veel vaker in haar fotoboek dan jij, dus je doet iets niet goedquote:Op zondag 3 juli 2005 01:47 schreef PPWB84 het volgende:
ik ken dr van t fotoboek..en die andere gozer ook..en ik wilde m een stap voor zijn door haar eerder te zien in t echt dan hem..maar dat is niet gelukt..ik probeer dr nu te zien voordatz e op vakantie gaat maarz e heeft weinig tijd. ze kent hem al een stuk langer, dus ik benaardig kansloos..maarz e hebben (nog) geen relatie..
iets meer maarquote:Op zondag 3 juli 2005 01:54 schreef melismay het volgende:
[..]
Nou volgens mij staat die kerel veel vaker in haar fotoboek dan jij, dus je doet iets niet goed
Deze??quote:Op zondag 3 juli 2005 01:54 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
och daar vind je niet zoveel in denk. ik heb meer contact met dr via msn.
Groeide je neus niet bij die uitspraak?quote:Op zondag 3 juli 2005 01:55 schreef Christine het volgende:
[..]
Precies
Oja, daarom doe ik ook niks met fokkers
Nog verstandigerquote:Op zondag 3 juli 2005 01:55 schreef Christine het volgende:
[..]
Precies
Oja, daarom doe ik ook niks met fokkers
Tuurlijk, dat werkt ook echt als je dan maar lang genoeg volhoudt dat je d'r eigenlijk helemaal niet leuk vindtquote:Op zondag 3 juli 2005 01:58 schreef PPWB84 het volgende:
ssssssstik wil dr nog zien ja, als ze weet dat ik dr leuk vind kan ik dat ook wel schudden en hangt er een spanning die totaal onnodig is, want ik ben juist al aan t afstand nemen
Daarom post je het hier 100 keer per topicquote:Op zondag 3 juli 2005 01:58 schreef PPWB84 het volgende:
ssssssstik wil dr nog zien ja, als ze weet dat ik dr leuk vind kan ik dat ook wel schudden en hangt er een spanning die totaal onnodig is, want ik ben juist al aan t afstand nemen
Ik denk dat ik t weetquote:
Nee hoor, ben ik pinoccio???quote:Op zondag 3 juli 2005 01:56 schreef melismay het volgende:
[..]
Groeide je neus niet bij die uitspraak?
Wat heeft mijn moeder ermee te makenquote:Op zondag 3 juli 2005 02:04 schreef melismay het volgende:
Owkee ik weet het niet
@Christine, mag jij wel liegen van je moeder?
Ik geef niks op, ik wacht tot jij antwoord gaat geven. Dus Godt's plan uitvoertquote:
Zoals we al zeiden, gewoon erneer zetten en 2 minuten later editten, zo moeilijk is het niet ....quote:Op zondag 3 juli 2005 02:12 schreef PPWB84 het volgende:
Ik vind het prachtig om openhartig te zijn, maar soms is het gewoon niet slim denk ik.
Dat zeg ikquote:Op zondag 3 juli 2005 02:12 schreef PPWB84 het volgende:
Ik vind het prachtig om openhartig te zijn, maar soms is het gewoon niet slim denk ik.
ik edit zelden. ik denk liever na voordat ik type en soms gaat dat mis.quote:Op zondag 3 juli 2005 02:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat zeg ik
Dan edit je het gelijk were weg (na een minuut)
Boe's lijstje bevat feiten uit het verleden, schat.....quote:Op zondag 3 juli 2005 02:10 schreef melismay het volgende:
@Christine, boe's lijstje bewijst toch dat jij niet niks doet met Fok!kers?
Gezeik nu ben ik nieuwsgierigquote:Op zondag 3 juli 2005 02:15 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
ik edit zelden. ik denk liever na voordat ik type en soms gaat dat mis.
ja maar dan weten jullie het tochquote:Op zondag 3 juli 2005 02:13 schreef melismay het volgende:
[..]
Zoals we al zeiden, gewoon erneer zetten en 2 minuten later editten, zo moeilijk is het niet ....
Die smiley doet andere zaken vermoeden, maar je hebt gelijk. Zulke dingen kun je beter niet op fok! neer zetten.... Veel plezier met wat het dan ook isquote:Op zondag 3 juli 2005 02:16 schreef Christine het volgende:
[..]
Boe's lijstje bevat feiten uit het verleden, schat.....
Het heden is een heel ander verhaal....
Nou jij zegt ook niet op wie! Ja op de postbodequote:Op zondag 3 juli 2005 02:17 schreef melismay het volgende:
Zucht.. dit heeft geen zin, dan blijf je lekker eigenwijs doen... ik ga maar eens mijn bed opzoeken, hier is nog weinig te beleven.....
Ik ben wel verliefd en ik ben niet bang het toe te geven![]()
Truste allemaal
Niet!quote:Op zondag 3 juli 2005 02:17 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Nou jij zegt ook niet op wie! Ja op de postbode
Ik op mn nichtjequote:Op zondag 3 juli 2005 02:17 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Nou jij zegt ook niet op wie! Ja op de postbode
Score...quote:Op zondag 3 juli 2005 02:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan kan Chris je nog wel wat tips geven![]()
Helaas, voor jou is het inteelt...quote:
Nou dan heb ik bij voorbaat al een achterstand, dan begin ik er maar gewoon niet aanquote:
Nou dat is echt zo weg als je tempo er in houdquote:Op zondag 3 juli 2005 02:25 schreef melismay het volgende:
Ik dacht ik maak dit topic nog even vol, maar het ziet er naar uit dat ik dat teveel werk ga vinden
Zullen we het niet over bij voorbate achterstanden hebbenquote:Op zondag 3 juli 2005 02:26 schreef melismay het volgende:
[..]
Nou dan heb ik bij voorbaat al een achterstand, dan begin ik er maar gewoon niet aan
Wat geef jij makkelijk opquote:Op zondag 3 juli 2005 02:26 schreef melismay het volgende:
[..]
Nou dan heb ik bij voorbaat al een achterstand, dan begin ik er maar gewoon niet aan
Why not? Blijkbaar zit ik er met 1 opgescheeptquote:Op zondag 3 juli 2005 02:28 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Zullen we het niet over bij voorbate achterstanden hebben![]()
Zout en wonden?quote:Op zondag 3 juli 2005 02:28 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Zullen we het niet over bij voorbate achterstanden hebben![]()
Ik ben nogal onzeker enzo, ik kan nooit op tegen iemand andersquote:
Dus inteelt is niet eens het ergste...quote:
Ik zit niet achter hem aanquote:Op zondag 3 juli 2005 02:29 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik ben nogal onzeker enzo, ik kan nooit op tegen iemand anders
Lees je in of ga slapenquote:Op zondag 3 juli 2005 02:30 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Dus inteelt is niet eens het ergste...
De wedstrijd stakenquote:Op zondag 3 juli 2005 02:30 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
ik sta ook op achterstand. en wat doe je eraan. ik stond 5-0 achter en nu 8-0 denk ik.
Ah, dat maakt de druk een stuk minder, maar nog niet weinig genoegquote:
Dan was je zeker kansloosquote:Op zondag 3 juli 2005 02:32 schreef melismay het volgende:
[..]
Ah, dat maakt de druk een stuk minder, maar nog niet weinig genoeg
Ja dat bedoel ik.... Je ncihtje boft maarquote:
Die twee postsquote:Op zondag 3 juli 2005 02:33 schreef melismay het volgende:
Deze is nog heul niet vol!
hoe verlies ik als een manquote:Op zondag 3 juli 2005 02:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
De wedstrijd staken
Of als een man verliezen
Of bof ik danquote:Op zondag 3 juli 2005 02:34 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik.... Je ncihtje boft maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |