Nee hoor, ben ik pinoccio???quote:Op zondag 3 juli 2005 01:56 schreef melismay het volgende:
[..]
Groeide je neus niet bij die uitspraak?
Wat heeft mijn moeder ermee te makenquote:Op zondag 3 juli 2005 02:04 schreef melismay het volgende:
Owkee ik weet het niet
@Christine, mag jij wel liegen van je moeder?
Ik geef niks op, ik wacht tot jij antwoord gaat geven. Dus Godt's plan uitvoertquote:
Zoals we al zeiden, gewoon erneer zetten en 2 minuten later editten, zo moeilijk is het niet ....quote:Op zondag 3 juli 2005 02:12 schreef PPWB84 het volgende:
Ik vind het prachtig om openhartig te zijn, maar soms is het gewoon niet slim denk ik.
Dat zeg ikquote:Op zondag 3 juli 2005 02:12 schreef PPWB84 het volgende:
Ik vind het prachtig om openhartig te zijn, maar soms is het gewoon niet slim denk ik.
ik edit zelden. ik denk liever na voordat ik type en soms gaat dat mis.quote:Op zondag 3 juli 2005 02:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat zeg ik
Dan edit je het gelijk were weg (na een minuut)
Boe's lijstje bevat feiten uit het verleden, schat.....quote:Op zondag 3 juli 2005 02:10 schreef melismay het volgende:
@Christine, boe's lijstje bewijst toch dat jij niet niks doet met Fok!kers?
Gezeik nu ben ik nieuwsgierigquote:Op zondag 3 juli 2005 02:15 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
ik edit zelden. ik denk liever na voordat ik type en soms gaat dat mis.
ja maar dan weten jullie het tochquote:Op zondag 3 juli 2005 02:13 schreef melismay het volgende:
[..]
Zoals we al zeiden, gewoon erneer zetten en 2 minuten later editten, zo moeilijk is het niet ....
Die smiley doet andere zaken vermoeden, maar je hebt gelijk. Zulke dingen kun je beter niet op fok! neer zetten.... Veel plezier met wat het dan ook isquote:Op zondag 3 juli 2005 02:16 schreef Christine het volgende:
[..]
Boe's lijstje bevat feiten uit het verleden, schat.....
Het heden is een heel ander verhaal....
Nou jij zegt ook niet op wie! Ja op de postbodequote:Op zondag 3 juli 2005 02:17 schreef melismay het volgende:
Zucht.. dit heeft geen zin, dan blijf je lekker eigenwijs doen... ik ga maar eens mijn bed opzoeken, hier is nog weinig te beleven.....
Ik ben wel verliefd en ik ben niet bang het toe te geven![]()
Truste allemaal
Niet!quote:Op zondag 3 juli 2005 02:17 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Nou jij zegt ook niet op wie! Ja op de postbode
Ik op mn nichtjequote:Op zondag 3 juli 2005 02:17 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Nou jij zegt ook niet op wie! Ja op de postbode
Score...quote:Op zondag 3 juli 2005 02:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan kan Chris je nog wel wat tips geven![]()
Helaas, voor jou is het inteelt...quote:
Nou dan heb ik bij voorbaat al een achterstand, dan begin ik er maar gewoon niet aanquote:
Nou dat is echt zo weg als je tempo er in houdquote:Op zondag 3 juli 2005 02:25 schreef melismay het volgende:
Ik dacht ik maak dit topic nog even vol, maar het ziet er naar uit dat ik dat teveel werk ga vinden
Zullen we het niet over bij voorbate achterstanden hebbenquote:Op zondag 3 juli 2005 02:26 schreef melismay het volgende:
[..]
Nou dan heb ik bij voorbaat al een achterstand, dan begin ik er maar gewoon niet aan
Wat geef jij makkelijk opquote:Op zondag 3 juli 2005 02:26 schreef melismay het volgende:
[..]
Nou dan heb ik bij voorbaat al een achterstand, dan begin ik er maar gewoon niet aan
Why not? Blijkbaar zit ik er met 1 opgescheeptquote:Op zondag 3 juli 2005 02:28 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Zullen we het niet over bij voorbate achterstanden hebben![]()
Zout en wonden?quote:Op zondag 3 juli 2005 02:28 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Zullen we het niet over bij voorbate achterstanden hebben![]()
Ik ben nogal onzeker enzo, ik kan nooit op tegen iemand andersquote:
Dus inteelt is niet eens het ergste...quote:
Ik zit niet achter hem aanquote:Op zondag 3 juli 2005 02:29 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik ben nogal onzeker enzo, ik kan nooit op tegen iemand anders
Lees je in of ga slapenquote:Op zondag 3 juli 2005 02:30 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Dus inteelt is niet eens het ergste...
De wedstrijd stakenquote:Op zondag 3 juli 2005 02:30 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
ik sta ook op achterstand. en wat doe je eraan. ik stond 5-0 achter en nu 8-0 denk ik.
Ah, dat maakt de druk een stuk minder, maar nog niet weinig genoegquote:
Dan was je zeker kansloosquote:Op zondag 3 juli 2005 02:32 schreef melismay het volgende:
[..]
Ah, dat maakt de druk een stuk minder, maar nog niet weinig genoeg
Ja dat bedoel ik.... Je ncihtje boft maarquote:
Die twee postsquote:Op zondag 3 juli 2005 02:33 schreef melismay het volgende:
Deze is nog heul niet vol!
hoe verlies ik als een manquote:Op zondag 3 juli 2005 02:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
De wedstrijd staken
Of als een man verliezen
Of bof ik danquote:Op zondag 3 juli 2005 02:34 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik.... Je ncihtje boft maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |