Wat zij zegtquote:Op zondag 3 juli 2005 01:26 schreef Mukie het volgende:
[..]
Wat heb je daar te eisen?
Een goed lijf, een leuke kop, hygienisch en een uithoudingsvermogen
Ow en naderhand niet miepen dat ie naar huis moet
De klik, dat was ik vergeten
Wie moet er niet miepen? Jij of hij?quote:Op zondag 3 juli 2005 01:26 schreef Mukie het volgende:
Ow en naderhand niet miepen dat ie naar huis moet
ja dat bedoelt ze ookquote:Op zondag 3 juli 2005 01:35 schreef broer het volgende:
[..]
Wie moet er niet miepen? Jij of hij?
Ik zou denken dat je blij bent dat-ie meteen weer weg is.
quote:
quote:Op zondag 3 juli 2005 01:38 schreef Christine het volgende:
Ik zit thuis achter de pc.
Dan had er 'als' moeten staan en niet 'dat'. Vandaar de verwarring.quote:Op zondag 3 juli 2005 01:36 schreef PPWB84 het volgende:
ja dat bedoelt ze ook
slaap lekker!quote:Op zondag 3 juli 2005 01:47 schreef Mukie het volgende:
mensjes fijne avond nog, het was me een genoegen
Slaap lekker
Dat bedoel ikquote:
Hmmm... * melismay bezoekt PPWB84's fotoboekquote:Op zondag 3 juli 2005 01:47 schreef PPWB84 het volgende:
ik ken dr van t fotoboek..en die andere gozer ook..en ik wilde m een stap voor zijn door haar eerder te zien in t echt dan hem..maar dat is niet gelukt..ik probeer dr nu te zien voordatz e op vakantie gaat maarz e heeft weinig tijd. ze kent hem al een stuk langer, dus ik benaardig kansloos..maarz e hebben (nog) geen relatie..
Dan doen ze het wel voor jequote:Op zondag 3 juli 2005 01:50 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
Daarom plaats ik al mijn affaires en verwikkelingen met fok!kers niet meer op het forum.
ah jij hebt al de ervaring die ik nog misquote:Op zondag 3 juli 2005 01:50 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
Daarom plaats ik al mijn affaires en verwikkelingen met fok!kers niet meer op het forum.
och daar vind je niet zoveel in denk. ik heb meer contact met dr via msn.quote:Op zondag 3 juli 2005 01:51 schreef melismay het volgende:
[..]
Hmmm... * melismay bezoekt PPWB84's fotoboek
Nou volgens mij staat die kerel veel vaker in haar fotoboek dan jij, dus je doet iets niet goedquote:Op zondag 3 juli 2005 01:47 schreef PPWB84 het volgende:
ik ken dr van t fotoboek..en die andere gozer ook..en ik wilde m een stap voor zijn door haar eerder te zien in t echt dan hem..maar dat is niet gelukt..ik probeer dr nu te zien voordatz e op vakantie gaat maarz e heeft weinig tijd. ze kent hem al een stuk langer, dus ik benaardig kansloos..maarz e hebben (nog) geen relatie..
iets meer maarquote:Op zondag 3 juli 2005 01:54 schreef melismay het volgende:
[..]
Nou volgens mij staat die kerel veel vaker in haar fotoboek dan jij, dus je doet iets niet goed
Deze??quote:Op zondag 3 juli 2005 01:54 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
och daar vind je niet zoveel in denk. ik heb meer contact met dr via msn.
Groeide je neus niet bij die uitspraak?quote:Op zondag 3 juli 2005 01:55 schreef Christine het volgende:
[..]
Precies
Oja, daarom doe ik ook niks met fokkers
Nog verstandigerquote:Op zondag 3 juli 2005 01:55 schreef Christine het volgende:
[..]
Precies
Oja, daarom doe ik ook niks met fokkers
Tuurlijk, dat werkt ook echt als je dan maar lang genoeg volhoudt dat je d'r eigenlijk helemaal niet leuk vindtquote:Op zondag 3 juli 2005 01:58 schreef PPWB84 het volgende:
ssssssstik wil dr nog zien ja, als ze weet dat ik dr leuk vind kan ik dat ook wel schudden en hangt er een spanning die totaal onnodig is, want ik ben juist al aan t afstand nemen
Daarom post je het hier 100 keer per topicquote:Op zondag 3 juli 2005 01:58 schreef PPWB84 het volgende:
ssssssstik wil dr nog zien ja, als ze weet dat ik dr leuk vind kan ik dat ook wel schudden en hangt er een spanning die totaal onnodig is, want ik ben juist al aan t afstand nemen
Ik denk dat ik t weetquote:
Nee hoor, ben ik pinoccio???quote:Op zondag 3 juli 2005 01:56 schreef melismay het volgende:
[..]
Groeide je neus niet bij die uitspraak?
Wat heeft mijn moeder ermee te makenquote:Op zondag 3 juli 2005 02:04 schreef melismay het volgende:
Owkee ik weet het niet
@Christine, mag jij wel liegen van je moeder?
Ik geef niks op, ik wacht tot jij antwoord gaat geven. Dus Godt's plan uitvoertquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |