Ik wil best wat vieze woordjes praten hoor tijdens de seks, maar als je neukt dan neuk je. Het is geen therapiegroepje of kasplantjesafdeling.quote:Op zondag 3 juli 2005 00:55 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik kom alleen nog van die huillies tegen, die willen "praten"...
Bah, dan weet je dat er een goeie vrijpartij niet eens meer inzit![]()
als jij zegt ik wil neuken, dan moet ik de eerste jongen nog tegenkomen die wil pratenquote:Op zondag 3 juli 2005 00:55 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik kom alleen nog van die huillies tegen, die willen "praten"...
Bah, dan weet je dat er een goeie vrijpartij niet eens meer inzit![]()
En toch blijf je nog steeds happenquote:Op zondag 3 juli 2005 00:54 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik onthou altijd nutteloze dingen, dan kon ik jou natuurlijk niet vergeten.![]()
Ik denk dat het je zou verbazen hoeveel jongens dan nog een lulgesprek willen over de nog te ondernemen seks.quote:Op zondag 3 juli 2005 00:56 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
als jij zegt ik wil neuken, dan moet ik de eerste jongen nog tegenkomen die wil praten
Dat is makkelijk om te zeggen als je net weer op je plekje wordt teruggezet.quote:
Ahslee Simpson - Lalaquote:Op zondag 3 juli 2005 00:58 schreef PPWB84 het volgende:
dan hoef je neit meer te praten..maar vrouwen zijn toch juist zo dol op praten?! als ze nou gelijk willen neuken dan zou t veel makkelijker zijn.
geloof me, ze bestaanquote:Op zondag 3 juli 2005 00:56 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
als jij zegt ik wil neuken, dan moet ik de eerste jongen nog tegenkomen die wil praten
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:31 schreef Tranceptor het volgende:voor Sabrina
voor PPWB84
voor Godlike
voor Qyroz
voor Godlike02
voor Twisted_Fok
voor Melismay
voor Christine
voor Nozem
voor Blessed19
Heb ik iemand vergeten?
Gelukkig klinkt het bij jou wél als iets waar je schrammen aan overhoudt.quote:Op zondag 3 juli 2005 00:55 schreef Mukie het volgende:
goeie vrijpartij
Geloof me, er zijn mannen die nog niet dood naast je gevonden willen worden en echt liever gewoon een kort praatje maken, omdat ze je wel gewoon aardig vinden.quote:
Klopt, maar sommige vrouwenquote:Op zondag 3 juli 2005 00:58 schreef PPWB84 het volgende:
dan hoef je neit meer te praten..maar vrouwen zijn toch juist zo dol op praten?! als ze nou gelijk willen neuken dan zou t veel makkelijker zijn.
Morgenquote:Op zondag 3 juli 2005 00:58 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat is makkelijk om te zeggen als je net weer op je plekje wordt teruggezet.![]()
Zwaktebod! Probeer het nog eens.![]()
Tsss...quote:
Jij lulde zelfs tijdens de seks vrolijk doorquote:Op zondag 3 juli 2005 00:57 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik denk dat het je zou verbazen hoeveel jongens dan nog een lulgesprek willen over de nog te ondernemen seks.![]()
quote:Op zondag 3 juli 2005 01:01 schreef broer het volgende:
[..]
Gelukkig klinkt het bij jou wél als iets waar je schrammen aan overhoudt.
Het verschil herken ik wel:quote:Op zondag 3 juli 2005 01:01 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Geloof me, er zijn mannen die nog niet dood naast je gevonden willen worden en echt liever gewoon een kort praatje maken, omdat ze je wel gewoon aardig vinden.![]()
Vrouwelijke overschatting is schattig
Hey Christine!quote:Op zondag 3 juli 2005 01:05 schreef Christine het volgende:
[..]
Jij lulde zelfs tijdens de seks vrolijk door
quote:Op zondag 3 juli 2005 01:10 schreef PPWB84 het volgende:
christine is helemaal geobsedeerd door sex geloof ik
Ach het is gezond, lekker en een leuke bezigheid bovendien.quote:Op zondag 3 juli 2005 01:10 schreef PPWB84 het volgende:
nog zo een..hoeveel vrouwen zijn eigenlijk zo. ik onderschat dat drastisch geloof ik.quote:Op zondag 3 juli 2005 01:13 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ach het is gezond, lekker en een leuke bezigheid bovendien.
Can you blame her?
Valt wel mee hoor....... het is gewoon lekker, en ik ben een van de weinigen hier die regelmatig neukt geloof ikquote:Op zondag 3 juli 2005 01:10 schreef PPWB84 het volgende:
De meeste die ik kenquote:Op zondag 3 juli 2005 01:13 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
nog zo een..hoeveel vrouwen zijn eigenlijk zo. ik onderschat dat drastisch geloof ik.
4587.quote:Op zondag 3 juli 2005 01:13 schreef PPWB84 het volgende:
hoeveel vrouwen zijn eigenlijk zo.
stel jij veel eisen aan je sexpartners christinequote:Op zondag 3 juli 2005 01:14 schreef Christine het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor....... het is gewoon lekker, en ik ben een van de weinigen hier die regelmatig neukt geloof ik
ja tuurlijk.... ik duik niet met iedereen het bed in .... er moet een bepaalde klik zijnquote:Op zondag 3 juli 2005 01:19 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
stel jij veel eisen aan je sexpartners christine
Wat heb je daar te eisen?quote:Op zondag 3 juli 2005 01:19 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
stel jij veel eisen aan je sexpartners christine
Wat zij zegtquote:Op zondag 3 juli 2005 01:26 schreef Mukie het volgende:
[..]
Wat heb je daar te eisen?
Een goed lijf, een leuke kop, hygienisch en een uithoudingsvermogen
Ow en naderhand niet miepen dat ie naar huis moet
De klik, dat was ik vergeten
Wie moet er niet miepen? Jij of hij?quote:Op zondag 3 juli 2005 01:26 schreef Mukie het volgende:
Ow en naderhand niet miepen dat ie naar huis moet
ja dat bedoelt ze ookquote:Op zondag 3 juli 2005 01:35 schreef broer het volgende:
[..]
Wie moet er niet miepen? Jij of hij?
Ik zou denken dat je blij bent dat-ie meteen weer weg is.
quote:
quote:Op zondag 3 juli 2005 01:38 schreef Christine het volgende:
Ik zit thuis achter de pc.
Dan had er 'als' moeten staan en niet 'dat'. Vandaar de verwarring.quote:Op zondag 3 juli 2005 01:36 schreef PPWB84 het volgende:
ja dat bedoelt ze ook
slaap lekker!quote:Op zondag 3 juli 2005 01:47 schreef Mukie het volgende:
mensjes fijne avond nog, het was me een genoegen
Slaap lekker
Dat bedoel ikquote:
Hmmm... * melismay bezoekt PPWB84's fotoboekquote:Op zondag 3 juli 2005 01:47 schreef PPWB84 het volgende:
ik ken dr van t fotoboek..en die andere gozer ook..en ik wilde m een stap voor zijn door haar eerder te zien in t echt dan hem..maar dat is niet gelukt..ik probeer dr nu te zien voordatz e op vakantie gaat maarz e heeft weinig tijd. ze kent hem al een stuk langer, dus ik benaardig kansloos..maarz e hebben (nog) geen relatie..
Dan doen ze het wel voor jequote:Op zondag 3 juli 2005 01:50 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
Daarom plaats ik al mijn affaires en verwikkelingen met fok!kers niet meer op het forum.
ah jij hebt al de ervaring die ik nog misquote:Op zondag 3 juli 2005 01:50 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
Daarom plaats ik al mijn affaires en verwikkelingen met fok!kers niet meer op het forum.
och daar vind je niet zoveel in denk. ik heb meer contact met dr via msn.quote:Op zondag 3 juli 2005 01:51 schreef melismay het volgende:
[..]
Hmmm... * melismay bezoekt PPWB84's fotoboek
Nou volgens mij staat die kerel veel vaker in haar fotoboek dan jij, dus je doet iets niet goedquote:Op zondag 3 juli 2005 01:47 schreef PPWB84 het volgende:
ik ken dr van t fotoboek..en die andere gozer ook..en ik wilde m een stap voor zijn door haar eerder te zien in t echt dan hem..maar dat is niet gelukt..ik probeer dr nu te zien voordatz e op vakantie gaat maarz e heeft weinig tijd. ze kent hem al een stuk langer, dus ik benaardig kansloos..maarz e hebben (nog) geen relatie..
iets meer maarquote:Op zondag 3 juli 2005 01:54 schreef melismay het volgende:
[..]
Nou volgens mij staat die kerel veel vaker in haar fotoboek dan jij, dus je doet iets niet goed
Deze??quote:Op zondag 3 juli 2005 01:54 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
och daar vind je niet zoveel in denk. ik heb meer contact met dr via msn.
Groeide je neus niet bij die uitspraak?quote:Op zondag 3 juli 2005 01:55 schreef Christine het volgende:
[..]
Precies
Oja, daarom doe ik ook niks met fokkers
Nog verstandigerquote:Op zondag 3 juli 2005 01:55 schreef Christine het volgende:
[..]
Precies
Oja, daarom doe ik ook niks met fokkers
Tuurlijk, dat werkt ook echt als je dan maar lang genoeg volhoudt dat je d'r eigenlijk helemaal niet leuk vindtquote:Op zondag 3 juli 2005 01:58 schreef PPWB84 het volgende:
ssssssstik wil dr nog zien ja, als ze weet dat ik dr leuk vind kan ik dat ook wel schudden en hangt er een spanning die totaal onnodig is, want ik ben juist al aan t afstand nemen
Daarom post je het hier 100 keer per topicquote:Op zondag 3 juli 2005 01:58 schreef PPWB84 het volgende:
ssssssstik wil dr nog zien ja, als ze weet dat ik dr leuk vind kan ik dat ook wel schudden en hangt er een spanning die totaal onnodig is, want ik ben juist al aan t afstand nemen
Ik denk dat ik t weetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |