Klopt, maar sommige vrouwenquote:Op zondag 3 juli 2005 00:58 schreef PPWB84 het volgende:
dan hoef je neit meer te praten..maar vrouwen zijn toch juist zo dol op praten?! als ze nou gelijk willen neuken dan zou t veel makkelijker zijn.
Morgenquote:Op zondag 3 juli 2005 00:58 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat is makkelijk om te zeggen als je net weer op je plekje wordt teruggezet.![]()
Zwaktebod! Probeer het nog eens.![]()
Tsss...quote:
Jij lulde zelfs tijdens de seks vrolijk doorquote:Op zondag 3 juli 2005 00:57 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik denk dat het je zou verbazen hoeveel jongens dan nog een lulgesprek willen over de nog te ondernemen seks.![]()
quote:Op zondag 3 juli 2005 01:01 schreef broer het volgende:
[..]
Gelukkig klinkt het bij jou wél als iets waar je schrammen aan overhoudt.
Het verschil herken ik wel:quote:Op zondag 3 juli 2005 01:01 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Geloof me, er zijn mannen die nog niet dood naast je gevonden willen worden en echt liever gewoon een kort praatje maken, omdat ze je wel gewoon aardig vinden.![]()
Vrouwelijke overschatting is schattig
Hey Christine!quote:Op zondag 3 juli 2005 01:05 schreef Christine het volgende:
[..]
Jij lulde zelfs tijdens de seks vrolijk door
quote:Op zondag 3 juli 2005 01:10 schreef PPWB84 het volgende:
christine is helemaal geobsedeerd door sex geloof ik
Ach het is gezond, lekker en een leuke bezigheid bovendien.quote:Op zondag 3 juli 2005 01:10 schreef PPWB84 het volgende:
nog zo een..hoeveel vrouwen zijn eigenlijk zo. ik onderschat dat drastisch geloof ik.quote:Op zondag 3 juli 2005 01:13 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ach het is gezond, lekker en een leuke bezigheid bovendien.
Can you blame her?
Valt wel mee hoor....... het is gewoon lekker, en ik ben een van de weinigen hier die regelmatig neukt geloof ikquote:Op zondag 3 juli 2005 01:10 schreef PPWB84 het volgende:
De meeste die ik kenquote:Op zondag 3 juli 2005 01:13 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
nog zo een..hoeveel vrouwen zijn eigenlijk zo. ik onderschat dat drastisch geloof ik.
4587.quote:Op zondag 3 juli 2005 01:13 schreef PPWB84 het volgende:
hoeveel vrouwen zijn eigenlijk zo.
stel jij veel eisen aan je sexpartners christinequote:Op zondag 3 juli 2005 01:14 schreef Christine het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor....... het is gewoon lekker, en ik ben een van de weinigen hier die regelmatig neukt geloof ik
ja tuurlijk.... ik duik niet met iedereen het bed in .... er moet een bepaalde klik zijnquote:Op zondag 3 juli 2005 01:19 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
stel jij veel eisen aan je sexpartners christine
Wat heb je daar te eisen?quote:Op zondag 3 juli 2005 01:19 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
stel jij veel eisen aan je sexpartners christine
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |