Het eeuwige broertje verandert in meneer Casanova. De profiteur!quote:Op zondag 3 juli 2005 00:37 schreef broer het volgende:
[..]
Ik zou TC iets langer onthouden als ik jou was.
Kon je nog wel eens héél goed uitkomen op een later tijdstip.
Heel verschillendquote:Op zondag 3 juli 2005 00:33 schreef PPWB84 het volgende:
worden jullie snel verliefd
Men zegt het, maar ik ben me serieus van geen kwaad bewust.quote:Op zondag 3 juli 2005 00:38 schreef Mukie het volgende:
Dus als ik het goed begrijp is tc hier de "slet" ?
Daar had je al een tijdje op zitten broeden, of niet?quote:Op zondag 3 juli 2005 00:39 schreef Tranceptor het volgende:
Het eeuwige broertje verandert in meneer Casanova. De profiteur!![]()
Samen met Joeyquote:Op zondag 3 juli 2005 00:38 schreef Mukie het volgende:
Dus als ik het goed begrijp is tc hier de "slet" ?
Ik hoef nooit te broeden op opmerkingen, die komen vanzelf.quote:Op zondag 3 juli 2005 00:40 schreef broer het volgende:
[..]
Daar had je al een tijdje op zitten broeden, of niet?
Leestekens mannetje leestekens!quote:Op zondag 3 juli 2005 00:33 schreef PPWB84 het volgende:
worden jullie snel verliefd
Das langquote:Op zondag 3 juli 2005 00:40 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Men zegt het, maar ik ben me serieus van geen kwaad bewust.![]()
Zover als dat ik het beste neuk wil ik nog wel gaan, maar ik heb al 4 weken niet geneukt dus 'slet' ?
Ik doe er helemaal niet actief aan mee.quote:Op zondag 3 juli 2005 00:41 schreef Mukie het volgende:
[..]
Das lang
Het matchmaking hier werkt dus niet goed?
Dat is waarquote:Op zondag 3 juli 2005 00:41 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Dan zou het snel afgelopen zijn met het topic
Aha, de eeuwige vrijgezel dusquote:Op zondag 3 juli 2005 00:42 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik doe er helemaal niet actief aan mee.![]()
Het enige dat ik doe is dubbelzinnige opmerkingen en toespelingen maken, verder doe ik er nix mee. Ik ken zat mensen die wel driftig achter de schermen bezig zijn en ik ben er niet één van.![]()
Maar ze zijn niet voor niks uitgevondenquote:Op zondag 3 juli 2005 00:44 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
okee ik zal t otnhouden..maar zo is t toch ook te snappen
En jij dan?quote:Op zondag 3 juli 2005 00:44 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
okee ik zal t otnhouden..maar zo is t toch ook te snappen
Enlighten me plsquote:
meisje he?quote:Op zondag 3 juli 2005 00:47 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Als ik in een kwetsbare periode zit wel...dan wil ik me weleens te snel openstellen.
Nou ik ben niet veel single geweest de afgelopen zes jaar, laat ik het daar op houden. Dus eeuwige vrijgezel ben ik absoluut niet. Verder ben ik liever in real life op dat vlak actiever dan hier.quote:
Duidelijkquote:Op zondag 3 juli 2005 00:49 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nou ik ben niet veel single geweest de afgelopen zes jaar, laat ik het daar op houden. Dus eeuwige vrijgezel ben ik absoluut niet. Verder ben ik liever in real life op dat vlak actief.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |