Jij was echt een lief baby'tjequote:Op zondag 3 juli 2005 00:22 schreef Mukie het volgende:
[..]
Right
Jij hebt toendertijd de hele tijd in HVJJN dat lopen roepen
Ik kan me niet heugen dat ik verliefd was anders. Of heet dat labiele figuren uit je verleden verdringen?quote:Op zondag 3 juli 2005 00:22 schreef Mukie het volgende:
[..]
Right
Jij hebt toendertijd de hele tijd in HVJJN dat lopen roepen
fok mn fotoboekquote:
Doet mij eraan denken dat ik ook snel maar eens moet daten met mijn kleine achternichtjequote:
Dat doet die van mij nietquote:Op zondag 3 juli 2005 00:28 schreef melismay het volgende:
[..]
Doet mij eraan denken dat ik ook snel maar eens moet daten met mijn kleine achternichtjeMaar misschien slaat ze me dan ook wel een gat in mijn kop met een honkbalknuppel, net als dat ze bij d'r zusje heeft gedaan
Die ene die een vork in je rug stak?quote:Op zondag 3 juli 2005 00:28 schreef melismay het volgende:
[..]
Doet mij eraan denken dat ik ook snel maar eens moet daten met mijn kleine achternichtjeMaar misschien slaat ze me dan ook wel een gat in mijn kop met een honkbalknuppel, net als dat ze bij d'r zusje heeft gedaan
Dat wilde ik niet zeggenquote:
erm jaquote:Op zondag 3 juli 2005 00:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Oh je dacht in singles te kunnen komen zonder dat ze daar keken?![]()
Ja die!quote:Op zondag 3 juli 2005 00:30 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Die ene die een vork in je rug stak?
en jij, meer dan eensquote:
Nou goed daar gaat ie dan maar weer.quote:Op zondag 3 juli 2005 00:30 schreef Mukie het volgende:
[..]
erm ja
als k geen sinlge was was ik hier toch niet?
Ja maar ik zie dat zelf nooitquote:Op zondag 3 juli 2005 00:33 schreef Mukie het volgende:
[..]
en jij, meer dan eens
Zou dat ook hebben met zo'n cutie
* Godlike02 Slaat TCquote:Op zondag 3 juli 2005 00:33 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nou goed daar gaat ie dan maar weer.![]()
Goedenavond, copuleren?![]()
Neej, pas 3 keer geweest.quote:Op zondag 3 juli 2005 00:33 schreef PPWB84 het volgende:
worden jullie snel verliefd
vanavond doe ik aan geheelonthoudingquote:Op zondag 3 juli 2005 00:33 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nou goed daar gaat ie dan maar weer.![]()
Goedenavond, copuleren?![]()
Ow ik dacht dat die geheelonthouding alleen voor mij gold. Zo kom ik langzaam toch dichterbij mijn doel.quote:
Meestal welquote:Op zondag 3 juli 2005 00:33 schreef PPWB84 het volgende:
worden jullie snel verliefd
Ik zou TC iets langer onthouden als ik jou was.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |