Andere is volquote:Op zondag 3 juli 2005 02:35 schreef melismay het volgende:
Ok, vast een reactie hier... Als ik me dan omdraai is die andere misschien wel vol
Kloptquote:Op zondag 3 juli 2005 02:36 schreef melismay het volgende:
@Godt, je hebt inderdaad gelijk, jij boft, niet je nichtje. Zij is het schattigst van jullie 2
zal ik eens een foto in mn fotoboek zetten van mijn nichtjequote:Op zondag 3 juli 2005 02:36 schreef melismay het volgende:
@Godt, je hebt inderdaad gelijk, jij boft, niet je nichtje. Zij is het schattigst van jullie 2
hoi christinequote:Op zondag 3 juli 2005 03:17 schreef Christine het volgende:
Ik slaap nog niet..... zit nog te chatten met een leuke jongen die net online kwam
Heldere constatering.quote:Op zondag 3 juli 2005 03:23 schreef PPWB84 het volgende:
joh ben je ook nog wakker
Niets verbaast mij meer op dit uur. truste! ik ga ook zelfs...begin te gapen?!quote:Op zondag 3 juli 2005 03:24 schreef broer het volgende:
[..]
Heldere constatering.
En om je in volstrekte verwarring achter te laten: ik ga nu slapen.
Scheveningenquote:Op zondag 3 juli 2005 03:24 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Lekker hoor naar het strand! Welk strand?
nu pasquote:Op zondag 3 juli 2005 03:42 schreef Christine het volgende:
Ik zie het allemaal wel moorgen
Begin nu de alcohol te mekre:')
Dan moet je ook niet in spijkenisse gaan wonen.quote:Op zondag 3 juli 2005 08:24 schreef Metro2005 het volgende:
Morning
Waarom schijnt de zon vandaag nou niet![]()
Ondertussen schijnt de zon hier ookquote:Op zondag 3 juli 2005 09:12 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet in spijkenisse gaan wonen.
Lekker warmquote:
quote:
quote:Op zondag 3 juli 2005 10:31 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Met Fred?
Je badeendje heet Fred toch?
Och hier is de kleine schobbejak:
Zuur man! Je moet wel op zn tijd afmelken hoor, anders krijg je een plofzak.quote:
Ook goedemorgenquote:Op zondag 3 juli 2005 10:37 schreef miss_c het volgende:
Sukkels!
Daarom post jij hier ook.quote:Op zondag 3 juli 2005 10:37 schreef miss_c het volgende:
Sukkels!
Voel je je aangesproken?quote:Op zondag 3 juli 2005 10:41 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Daarom post jij hier ook.![]()
Goedenmorgen, copuleren?
Ik voel me zeer aangesproken ja, aangezien jij hier ook post en net zo'n sukkel bent.quote:
Watskeburtquote:
Als je goed naar die smiley kijkt heeft het nul effect dat aaitje over de bol. Na 2 seconde is de situatie weer opnieuw in gang gezet.quote:
quote:Op zondag 3 juli 2005 10:49 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Als je goed naar die smiley kijkt heeft het nul effect dat aaitje over de bol. Na 2 seconde is de situatie weer opnieuw in gang gezet.![]()
Heb ik gezegd dat hier iemand sukkels zijn? Misschien heb ik het wel over de gekken die nu hun auto's aan het wassen zijn, een spijker in de muur slaan of aanhet hardlopen zijn...quote:Op zondag 3 juli 2005 10:48 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik voel me zeer aangesproken ja, aangezien jij hier ook post en net zo'n sukkel bent.
Pot verwijt ketel, toch handiger als we ook gaan neuken lijkt me.
Vanavond is ook goed
Mooi mooi?? geen 1 ochtend is mooi!quote:Op zondag 3 juli 2005 10:48 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Watskeburt [afbeelding]
Niet zo sago en aggresief hoor op deze mooie zondagochtend
Het is te vroeg voor pogingen je ergens uit te lullen, wat niet meer lukt.quote:Op zondag 3 juli 2005 10:50 schreef miss_c het volgende:
Jij maakt het ervan dat ik bedoel: dat de mensen die hier posten sukkels zijn...
Ja.... heb ik je even mooi tuk
Misschien ben jij aan de beurt vanavond...
Fred in betere tijdenquote:Op zondag 3 juli 2005 10:50 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat had Fred nooit toegestaan. Fred is een japanse vechtvis in zijn vorige leven geweest.![]()
Met een ochtendhumeur niet neequote:
Dus jij wilt zeggen dat je altijd gelijk hebt en precies weet wat ik denk???quote:Op zondag 3 juli 2005 10:52 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Het is te vroeg voor pogingen je ergens uit te lullen dat niet meer lukt.![]()
Ik ga toch echt geen nummertje trekken hoor.![]()
God is hier, rustig maar.quote:Op zondag 3 juli 2005 10:53 schreef miss_c het volgende:
[..]
Dus jij wilt zeggen dat je altijd gelijk hebt en precies weet wat ik denk???
GOD waar was je al die tijd...
Ach alle mannen zijn sukkels en alle vrouwen zijn... KUTHOEREN
Dat verklaart een boel. Hij had blijkbaar honger.quote:Op zondag 3 juli 2005 10:50 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat had Fred nooit toegestaan. Fred is een japanse vechtvis in zijn vorige leven geweest.![]()
Het is slikken of stikken in deze hond-eet-hond-wereld.quote:Op zondag 3 juli 2005 10:56 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dat verklaart een boel. Hij had blijkbaar honger.
Kop koffie heeft niet geholpen, raam open ook niet.. Spelende kinderen zijn neergeschotenquote:Op zondag 3 juli 2005 10:54 schreef Metro2005 het volgende:
Miss_C relax, neem een kop koffie en doe je raam open, kijk naar de spelende kinderen buiten en voel je goed
quote:Op zondag 3 juli 2005 10:59 schreef miss_c het volgende:
[..]
Kop koffie heeft niet geholpen, raam open ook niet.. Spelende kinderen zijn neergeschoten
Zou het niet handiger zijn als je daar iedere keer mee begint?quote:Op zondag 3 juli 2005 10:41 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Daarom post jij hier ook.![]()
Goedenmorgen, copuleren?
Bedankt voor de suggestie.quote:Op zondag 3 juli 2005 11:02 schreef Mukie het volgende:
[..]
Zou het niet handiger zijn als je daar iedere keer me begint?
Ipv vrouwen?
het ochtendhumeurtjequote:Op zondag 3 juli 2005 10:59 schreef miss_c het volgende:
[..]
Kop koffie heeft niet geholpen, raam open ook niet.. Spelende kinderen zijn neergeschoten
Mannen die alle vrouwenquote:Op zondag 3 juli 2005 10:59 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Vrouwen die alle mannen sukkels vinden
en hij wilde nog wel copulerenquote:Op zondag 3 juli 2005 11:03 schreef miss_c het volgende:
[..]
Mannen die alle vrouwenvinden --> sukkels
Ik vind niet alle vrouwenquote:Op zondag 3 juli 2005 11:03 schreef miss_c het volgende:
[..]
Mannen die alle vrouwenvinden --> sukkels
Jij bent snel veranderlijk... slijmbalquote:Op zondag 3 juli 2005 11:03 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik vind niet alle vrouwen. Integendeel
![]()
De meeste vrouwen zijn![]()
ach joh, nog een uurtje en dan is het weer overquote:
Ik ben helemaal niet veranderlijk.quote:
Correctquote:Op zondag 3 juli 2005 11:06 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
ach joh, nog een uurtje en dan is het weer over
quote:Op zondag 3 juli 2005 11:07 schreef B.A.Trix het volgende:
Goede morgen allemaal!![]()
Wat zijn we weer vrolijk / vriendelijk op de vropege morgen.........![]()
Een heel uur nog?quote:Op zondag 3 juli 2005 11:06 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
ach joh, nog een uurtje en dan is het weer over
Ik heb niets tegen mannen die doen wat ze moeten doen en het goed doenquote:Op zondag 3 juli 2005 11:06 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet veranderlijk.![]()
Met ''vrouwen'' gebruik ik alleen de standaarduitdrukking van één van de users hier.
![]()
Ik heb niets tegen vrouwen die het huishouden doen.![]()
![]()
* Tranceptor stuitert hier weg op Pendulum - Girl in the Fire
Dan vind je mij vast heel erg leuk.quote:Op zondag 3 juli 2005 11:09 schreef miss_c het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen mannen die doen wat ze moeten doen en het goed doen
* Metro2005 moest even glimlachenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |