Zatte vrouwen zijn wel altijd geil en kunnen ineens wel deeptroatenquote:
Dat is waar, maar ze maken ook onverwachte, ongecontroleerde bewegingen en als je mazzel hebt liggen ze helemaal zat op je bed zonder ene fuck te doen.quote:Op zondag 3 juli 2005 12:28 schreef Mukie het volgende:
[..]
Zatte vrouwen zijn wel altijd geil en kunnen ineens wel deeptroaten
Ik moet mn mond houden op de vroege ochtend middag
Die van 17 jaquote:Op zondag 3 juli 2005 12:31 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ze maken ook onverwachte, ongecontroleerde bewegingen en als je mazzel hebt liggen ze helemaal zat onder je zonder ene fuck te doen.![]()
Goeiemorgenquote:Op zondag 3 juli 2005 12:34 schreef melismay het volgende:
Middag mensen!!
PP hoe was het gisteren?????
Neej Joey heeft toch een nieuw huis, dus slaapt deze week bij papa en mama totdat t klussen af isquote:Op zondag 3 juli 2005 12:24 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
al aan gedacht dat hun ook jouw bed in kunnen komen
Dat ging niet over een 17 jarig meisje... Ik zeg toch oud klasgenoot van me... Dus minstens 24quote:
Zeg jij dat maar eens tegen je oom en tante...quote:Op zondag 3 juli 2005 12:38 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Die oudjes van je moeten eens met hun tijd mee.![]()
Ik ga het proberen, maar ik zie ze zelden dus het kan even duren.quote:Op zondag 3 juli 2005 12:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zeg jij dat maar eens tegen je oom en tante...
28quote:
Hij sliep op mequote:
euh.. daar moet ik nog even over nadenken. (wakker worden)quote:Op zondag 3 juli 2005 12:37 schreef Tranceptor het volgende:
Hey jammeke Twisted Sok
Goedemorgen, humeur beter dan gister?
Ik ben dan ook erg aantrekkelijk hier op fokquote:
quote:Op zondag 3 juli 2005 12:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat ging niet over een 17 jarig meisje... Ik zeg toch oud klasgenoot van me... Dus minstens 24![]()
quote:Op zondag 3 juli 2005 12:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het waren idd 2 sloeries... 1 Daarvan was ik toen mee vreemdgegaan... Ander is oud klasgenootje van me (heeft al 3 jaar relatie dus dat zijn bonuspunten). En Het was iets van half 5... WTF dan kom ik echt niet mn nest uit... Ik ben dan veels te lui voor sex...
En ik weet zeker dat jij maar al te graag een testritje zou willen maken op die 17 jqarige geile donder
je bent het nog nietquote:Op zondag 3 juli 2005 12:40 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ontken het met alle stelligheid.![]()
[..]
Dat neukt niet anders.![]()
Idd Mukie... Zeker blond?????\quote:Op zondag 3 juli 2005 12:42 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Die 17-jarige is een andere meid, daar had ie het van de week al over.![]()
Omschrijf haar eens, ik ben nieuwsgierig.quote:Op zondag 3 juli 2005 12:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Idd Mukie... Zeker blond?????\
Let eens op!!!!!!!!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |