Blijkbaar wel voor die guppen die erom vroegenquote:Op zondag 3 juli 2005 00:11 schreef Jane het volgende:
[..]
Is toch allang geen mystery meer, joh.
Yoko Ono al genoemd als MG?
Nu wel.quote:
met Tiësto in de remix!quote:
U2 deed toch ook nog een stukje Blackbird?quote:Op zondag 3 juli 2005 00:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
De setlist van Londen tot nu toe:
1. Paul McCartney en U2 - Sgt Pepper's Lonely Hearts Club Band
2. U2 - Beautiful Day
3. U2 - Vertigo
4. U2 - One / Unchained Melody
5. Coldplay - In My Place
Wat denk je zelf?quote:Op zondag 3 juli 2005 00:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Is dat een rookmachine of staat er iets in de fik?
juist alleen daarom is het uniek. Ik begreep dat de lucht nog zeker niet geklaard is overigens en dat het een eenmalige verzoening is voor de goede zaak.quote:Op zondag 3 juli 2005 00:15 schreef CeeJee het volgende:
Voor degenen van na 1981: jullie waren nog niet geboren toen Pink Floyd voor het laatst compleet optrad.
Ned. 3 loopt uiteraard met alles achter.quote:Op zondag 3 juli 2005 00:16 schreef qu63 het volgende:
Dolf Janse spreekt over geruchten die George Micheal al bevestigd heeft
Mowhoa...quote:
Damn, hebben ze een nieuw nummer, en ik heb het gemist!quote:Op zondag 3 juli 2005 00:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
57. Velvet Revolver - Father Pieces
alleen die gozer erbij had niet gehoevenquote:Op zondag 3 juli 2005 00:16 schreef qu63 het volgende:
sarah op ned3
Die waren er nu ook nog hoor.quote:Op zondag 3 juli 2005 00:16 schreef i-spy24 het volgende:
Hey ik lees net dat The Who is geweest.... Nog meegemaakt met Roger Daltrey als leadzanger en die waanzinnige gitarist Pete Townsend.(face to face...download dit nummer maar eens voor de gein)
Ik mis eigenlijk zoveel grote artiesten.quote:Op zondag 3 juli 2005 00:15 schreef Nokia3310 het volgende:
The Eagles met Hotel California als MG zou ook stoer zijn!
godver. Ik kan niet alles tegelijk kijkenquote:Op zondag 3 juli 2005 00:16 schreef qu63 het volgende:
sarah op ned3
ja en ze blijven allemaal staanquote:Op zondag 3 juli 2005 00:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Is dat een rookmachine of staat er iets in de fik?
Ik ken niet ALLE titels preciesquote:Op zondag 3 juli 2005 00:17 schreef Murray het volgende:
[..]
Damn, hebben ze een nieuw nummer, en ik heb het gemist!
Fall to pieces.
met vliegende duiven..quote:Op zondag 3 juli 2005 00:16 schreef Jane het volgende:
[..]
U2 deed toch ook nog een stukje Blackbird?
quote:Op zondag 3 juli 2005 00:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
godver. Ik kan niet alles tegelijk kijken.
Ja... Ontroerend mooi. Ze kunnen zo op wereldtournee.quote:Op zondag 3 juli 2005 00:17 schreef golfer het volgende:
Na al die jaren niet samen optreden klinkt dit nog steeds prima van Pink Floyd.![]()
Tja, ik kan ook zeggen wat ik van Pink Floyd vindquote:Op zondag 3 juli 2005 00:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
Niemand die in paniek is en het podium staat in de fik![]()
Die hebben we al gezien als leadzanger van Duran Duran.quote:Op zondag 3 juli 2005 00:18 schreef i-spy24 het volgende:
Ik weet wie de 'special guest' wordt:
[afbeelding]
Met een beetje geluk lopen de Scissor Sisters zo het podium op voor een vocale bijdrage.quote:Op zondag 3 juli 2005 00:17 schreef Don_Tom het volgende:
Comfortably Numb!!!
Yes please!quote:Op zondag 3 juli 2005 00:18 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Ja... Ontroerend mooi. Ze kunnen zo op wereldtournee.
Comfortably Numbquote:Op zondag 3 juli 2005 00:19 schreef Nokia3310 het volgende:
Hoe heet dit nummer?
Dat zou ook een behoorlijke visuele bijdrage worden anders...quote:Op zondag 3 juli 2005 00:19 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Met een beetje geluk lopen de Scissor Sisters zo het podium op voor een vocale bijdrage.
Idem hier.quote:Op zondag 3 juli 2005 00:19 schreef HeyFreak het volgende:
*kippevel*
Klinkt goed.quote:
quote:Op zondag 3 juli 2005 00:19 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Met een beetje geluk lopen de Scissor Sisters zo het podium op voor een vocale bijdrage.
die flitste net even voorbij op ned 3quote:Op zondag 3 juli 2005 00:20 schreef Ker_Plunk het volgende:
Kan ik sarah nog ergens live zien??
quote:Op zondag 3 juli 2005 00:19 schreef Jane het volgende:
[..]
Die hebben we al gezien als leadzanger van Duran Duran.
op de streams wellicht. En anders zendt de BBC 't nog uit. Die moeten nog wat gaan inhalenquote:Op zondag 3 juli 2005 00:20 schreef Ker_Plunk het volgende:
Kan ik sarah nog ergens live zien??
Nou ik heb betere dingen gezien...quote:Op zondag 3 juli 2005 00:20 schreef roxxe het volgende:
al die nieuwe gozers vallen nog steeds in het niet in vergelijking met pink floyd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sarah is wel bekend in UK geloof ik ja.. ze zingt ook Keltisch.. dus dat moet nog langs komen!quote:Op zondag 3 juli 2005 00:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
op de streams wellicht. En anders zendt de BBC 't nog uit. Die moeten nog wat gaan inhalen
Brian May - Brighton Rockquote:
Komt in de buurt inderdaad.quote:
Mja, ik ben redelijk neutraal over Pink Floyd. Comfortably Numb is wel mooi, maar Money doet me weer helemaal niks.quote:Op zondag 3 juli 2005 00:23 schreef the_disheaver het volgende:
Vreemd dat de meningen zo uiteenlopen.... Maar dan nooit er tussen in.
Hear hear.quote:Op zondag 3 juli 2005 00:23 schreef tong80 het volgende:
Toch jammer dat zo'n mooi dag met deze megalomane kijk mij eens goed gitaarspelen bagger moet eindigen.
quote:Op zondag 3 juli 2005 00:23 schreef tong80 het volgende:
Toch jammer dat zo'n mooi dag met deze megalomane kijk mij eens goed gitaarspelen bagger moet eindigen.
Ik naar Queenquote:
Precies, erg jammer dat ze met Mick Jagger gaan eindigen.quote:Op zondag 3 juli 2005 00:23 schreef tong80 het volgende:
waarom!quote:Op zondag 3 juli 2005 00:24 schreef Toad het volgende:
O ja, voor degene die mij aan het missen zijn. Ik ben afgehaakt een uurtje geleden.
Queen.quote:
heel even.. straks meerquote:Op zondag 3 juli 2005 00:25 schreef Jane het volgende:
TWG!!!!! Ben je er nog? Macca nu?
Maar dan ook met watquote:Op zondag 3 juli 2005 00:26 schreef broer het volgende:
Jane heeft gelijk: Jonathan moet in élk topic genoemd worden! Briljant.
Geweldig toch om dan zo weer op te treden?quote:Op zondag 3 juli 2005 00:25 schreef qu63 het volgende:
24 jaar geleden voor het laatst volgens bbc!
quote:Op zondag 3 juli 2005 00:26 schreef broer het volgende:
Jane heeft gelijk: Jonathan moet in élk topic genoemd worden! Briljant.
Enorm goed, Floyd, maar die solo van Comfortably Numb was te kort en werd vernaggeld door die drummer die had moeten begeleiden in plaats van zelf uit z'n dak gaan. Toch jammerquote:Op zondag 3 juli 2005 00:26 schreef Hare het volgende:
Kende Pink Floyd verder niet, was zeer mooi, maar hoe was het nu voor de fans voor vroeger? Net zo goed? Overtrof het de verwachtingen?
Viel 100% mee.quote:Op zondag 3 juli 2005 00:26 schreef Hare het volgende:
Kende Pink Floyd verder niet, was zeer mooi, maar hoe was het nu voor de fans voor vroeger? Net zo goed? Overtrof het de verwachtingen?
Ik kan niet zeggen dat ik een fan van vroeger ben, maar wel een fan.. Ik weet dat Roger Waters zoiezo al niet zo best was met live concerten, maar mij viel dit reuze meequote:Op zondag 3 juli 2005 00:26 schreef Hare het volgende:
wat een vrouw jaquote:
PF is zeer de moeite waar door hun prachtige composities en idem geluid. De zang vond ik altijd al wat minder, maar ik zou zeker aanraden wat van hun cd's aan te schaffen als je er nog niks van hebt. Hun cd's zijn altijd heel mooi opgebouwd als een soort verhaal. Qua geluidskwaliteit waren ze hun tijd ver vooruit. Ik zei al hun cd's worden nog steeds als referentiemateriaal gebruikt.quote:Op zondag 3 juli 2005 00:26 schreef Hare het volgende:
Nee, gisterquote:Op zondag 3 juli 2005 00:25 schreef qu63 het volgende:
24 jaar geleden voor het laatst volgens bbc!
Pink Floyd en The Who waren inderdaad erg tofquote:Op zondag 3 juli 2005 00:24 schreef CeeJee het volgende:
De opa's van The Who en Pink Floyd laten de rest mijlen achter zich![]()
van Persie?quote:Op zondag 3 juli 2005 00:28 schreef Shirley het volgende:
dido verkrachtte 7 seconds
Shakiraquote:Op zondag 3 juli 2005 00:28 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
wat een vrouw jaJoss Stone was ook al leuk
Nou, verliefdheid kan ik nog net niet voor hem opbrengen.quote:
Heb hetzelfdequote:Op zondag 3 juli 2005 00:27 schreef Jane het volgende:
* Jane wordt nu weer zenuwachtig.
Sorry hoor, ouwe fan he?
Michael Jackson zoquote:
Nog net geen orgasmequote:
Zou die nog komen?quote:
het helpt best, zo'n linkje spammenquote:
Als hij de MG is, is hij zeker verstoppertje aan het doen met dat achtergrondkoor van Mariah Carey ?quote:
nee,die is in berlijnquote:Op zondag 3 juli 2005 00:30 schreef qu63 het volgende:
in Londen zien ze nu Faithless!
quote:
Op de schermen.. omdat ze moeten wachten.. ik heb de London feed aan staan, du ik luister mee..quote:
quote:Op zondag 3 juli 2005 00:32 schreef Stefkuh het volgende:
[..]ik vind van wel
hoewel het natuurlijk al lang kinderbedtijd is
Alleen als hij live onstage zijn Beatlesrechten aan Macca (terug-)verkoopt.quote:
Man, ik ga bijna huilen zo mooi, net als bij een orgasme dusquote:
quote:Op zondag 3 juli 2005 00:33 schreef i-spy24 het volgende:
Engeland gaat afsluiten maar gaat het Philadelphia Concert uitzenden (ze gaan daar beginnen dus)
Ziet er mooi uit met die brandende mannetjes. Jammer, dat ze daarvan weinig laten zien.quote:
Da's leuk dan... breng je je eindelijk tot een hoogtepunt ga je een potje ziten jankenquote:Op zondag 3 juli 2005 00:32 schreef milagro het volgende:
[..]
Man, ik ga bijna huilen zo mooi, net als bij een orgasme dus
Kijk je op 3 nu ?
Drugs are bad m'kay?quote:Op zondag 3 juli 2005 00:33 schreef Harry_Sack het volgende:
we're just 2 lost souls living in a fishbowl, year after year.. hoeveel wijsheid kun je hieruit putten..
zeker ja!quote:Op zondag 3 juli 2005 00:34 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit met die brandende mannetjes. Jammer, dat ze daarvan weinig laten zien.
En iemand die hier al een handtekening heeft gezet?quote:
Terwijl ie Heal The World zingt..quote:Op zondag 3 juli 2005 00:32 schreef Jane het volgende:
[..]
Alleen als hij live onstage zijn Beatlesrechten aan Macca (terug-)verkoopt.
Mwoa, je snapt iets of je snapt iets niet, m'kay..quote:
Ja he, ik zag het ookquote:Op zondag 3 juli 2005 00:32 schreef Theebag het volgende:
Die blik van Gilmore naar de drummer toen Waters aan het zingen was tijdens Wish you were here sprak boekdelen.
Jupquote:Op zondag 3 juli 2005 00:34 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
En iemand die hier al een handtekening heeft gezet?
jaquote:Op zondag 3 juli 2005 00:36 schreef golfer het volgende:
Is Bob Geldwolf trouwens al tot sir geridderd?
Lijkt mij wel tijd ervoor nu hij het voor de 2e keer in 20 jaar voor elkaar krijgt al die top-artiesten bij elkaar te krijgen?
Waar? Was niet bij Signs van Snoop Dogg iigquote:Op zondag 3 juli 2005 00:36 schreef Shirley het volgende:
Justin Timberlake?
Dat issie allang. na Live Aidquote:Op zondag 3 juli 2005 00:36 schreef golfer het volgende:
Lijkt mij wel tijd ervoor nu hij het voor de 2e keer in 20 jaar voor elkaar krijgt al die top-artiesten bij elkaar te krijgen?
Dacht dat ie dat al was? Of kon dat niet omdat het een Ier is of zo?quote:Op zondag 3 juli 2005 00:36 schreef golfer het volgende:
Dat zou echt geweldig zijnquote:Op zondag 3 juli 2005 00:32 schreef Jane het volgende:
[..]
Alleen als hij live onstage zijn Beatlesrechten aan Macca (terug-)verkoopt.
ik ookquote:Op zondag 3 juli 2005 00:34 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
En iemand die hier al een handtekening heeft gezet?
Dat hoor ik net zeggen geloof ik.quote:Op zondag 3 juli 2005 00:36 schreef Fernorato het volgende:
[..]
Waar? Was niet bij Signs van Snoop Dogg iig
Ik zag potverdikkie net mijn naam niet voor bij komen! Ze waren bij het einde van de Jen..., toen werd gewisseld van liedje (the Who): dus camera op publiek. En toen ze de namen weer lieten zien waren ze bij het begin van JES...quote:
ach dat ben je toch nog steedsquote:Op zondag 3 juli 2005 00:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja he, ik zag het ookwas ff een
moment
Als ik die muziek hoor ben ik weer 16
Wat een goor sikje heeft-ie, bijna letterlijk een pratende kutquote:
Ik denk dat er hier heel weinig mensen rondlopen die Floyd met Waters wel eens live hebben gezien. Ik heb wel een paar concerten van Floyd zonder Waters gezien , en tweemaal Waters zonder Floyd. Het ovetrof de verwachtingen niet, maar het was wel erg leukquote:Op zondag 3 juli 2005 00:26 schreef Hare het volgende:
heet jij sir dan?quote:
ga dan snel je handtekening zettenquote:
en Freddie!quote:Op zondag 3 juli 2005 00:42 schreef Don_Tom het volgende:
John Lennon komt zo op als MG, samen met tupac en biggie
*zucht *quote:Op zondag 3 juli 2005 00:42 schreef Matness het volgende:
Was The Who nu de MG?
quote:Op zondag 3 juli 2005 00:42 schreef qu63 het volgende:
wie is er nu op ned3?
Roger taylor van Queen!quote:
Denk jij er niet af en toe over om je eigen Queen-forum te beginnen?quote:Op zondag 3 juli 2005 00:42 schreef qu63 het volgende:
en Freddie!
quote:Op zondag 3 juli 2005 00:42 schreef broer het volgende:
Die drummer van McCartney is echt te gek!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |