Comfortably Numbquote:Op zondag 3 juli 2005 00:19 schreef Nokia3310 het volgende:
Hoe heet dit nummer?
Dat zou ook een behoorlijke visuele bijdrage worden anders...quote:Op zondag 3 juli 2005 00:19 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Met een beetje geluk lopen de Scissor Sisters zo het podium op voor een vocale bijdrage.
Idem hier.quote:Op zondag 3 juli 2005 00:19 schreef HeyFreak het volgende:
*kippevel*
Klinkt goed.quote:
quote:Op zondag 3 juli 2005 00:19 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Met een beetje geluk lopen de Scissor Sisters zo het podium op voor een vocale bijdrage.
die flitste net even voorbij op ned 3quote:Op zondag 3 juli 2005 00:20 schreef Ker_Plunk het volgende:
Kan ik sarah nog ergens live zien??
quote:Op zondag 3 juli 2005 00:19 schreef Jane het volgende:
[..]
Die hebben we al gezien als leadzanger van Duran Duran.
op de streams wellicht. En anders zendt de BBC 't nog uit. Die moeten nog wat gaan inhalenquote:Op zondag 3 juli 2005 00:20 schreef Ker_Plunk het volgende:
Kan ik sarah nog ergens live zien??
Nou ik heb betere dingen gezien...quote:Op zondag 3 juli 2005 00:20 schreef roxxe het volgende:
al die nieuwe gozers vallen nog steeds in het niet in vergelijking met pink floyd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sarah is wel bekend in UK geloof ik ja.. ze zingt ook Keltisch.. dus dat moet nog langs komen!quote:Op zondag 3 juli 2005 00:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
op de streams wellicht. En anders zendt de BBC 't nog uit. Die moeten nog wat gaan inhalen
Brian May - Brighton Rockquote:
Komt in de buurt inderdaad.quote:
Mja, ik ben redelijk neutraal over Pink Floyd. Comfortably Numb is wel mooi, maar Money doet me weer helemaal niks.quote:Op zondag 3 juli 2005 00:23 schreef the_disheaver het volgende:
Vreemd dat de meningen zo uiteenlopen.... Maar dan nooit er tussen in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |