Wish you where here en The Nile Song. De rest is toch uitgerekte bagger ?quote:
Motherquote:Op zondag 3 juli 2005 00:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wish you where here en The Nile Song. De rest is toch uitgerekte bagger ?
Nee hoor ik heb onder mijn beste vrienden Pink Floyd aanhangers niet dat ik ze uitnodig voor een etenetje daar zijn ze te saai voor maar ik prat wel met ze.quote:Op zondag 3 juli 2005 00:17 schreef Suijk het volgende:
Snobistisch gelul, je voelt je verheven boven de pink floyd aanhangers en dwingt je mening aan ons op.
Rick Wakemanquote:Op zondag 3 juli 2005 00:18 schreef kamagurka het volgende:
pas op tong, nu krijgen we die storthoos van symforockgeeks weer over ons heen. van die mensen die denken dat goede muziek alleen kan worden gemaakt in nummers die 20 minuten doorgaan![]()
![]()
Jij hebt de juiste toon inderdaad goed te pakkenquote:Op zondag 3 juli 2005 00:21 schreef blieblie het volgende:
[..]
Rick Wakeman.
Een vriend van me was daar fan van. Elke keer als we met zijn auto ergens heen gingen zaten we uren naar onherkenbare bagger bootlegs te luisteren met wazige rammelmuziek.
Op een gegeven moment hadtie een dvd van die kerel gekocht, zaten we een half uur te kijken naar een kerel met een glittercapeje om die hyperactief achter 20 keyboards "muziek" stond te maken....
Prima dat je over "echte" muziek begint hoor, zolang je dat maar niet gaat koppelen aan zo'n stelletje ouwe toverheksen met aluminiumfolie puntmutsen en capes die wat rotzooi uithalen met een stapel aan elkaar gesoldeerde orgels en keyboardsquote:Op zondag 3 juli 2005 00:29 schreef Mach3 het volgende:
Nee met punk kan je thuis komen :s
Leer nu eerst eens echte muziek te waarderen voordat je je durft over te geven aan deze shitstroom die er uit je mond komt.
Punk is voor jongetjes die een klein identiteits probleempje hebben en liever als haan of stekelvarken was geboren.
Overigens ben ik echte muziek gaan waarderen maar kan ook heel goed naar die shitty ass punk troep luisteren. net als naar b.vdeath metal of naar een stukje klassiek , Gelukkig ben ik niet zo kortzichtig als dat jij je nu voordoet
Ik hoopte op ABBA als afsluiter van LIVE8quote:Op zondag 3 juli 2005 00:29 schreef Mach3 het volgende:
, Gelukkig ben ik niet zo kortzichtig als dat jij je nu voordoet
Ik zou er voor opblijven, echt waar.quote:Op zondag 3 juli 2005 00:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik hoopte op ABBA als afsluiter van LIVE8
Is dat kortzichtig ?
nee ben ik te moe(en misselijk) voor heb alleen Money en Speak To Me/Breathe(die speelden ze in het begin volgens mij) op TV gezien,zal denk ik toch wel ergens terug te zien zijn,of niet?quote:
AOL.com als het goed is.quote:Op zondag 3 juli 2005 00:38 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
nee ben ik te moe(en misselijk) voor heb alleen Money en Speak To Me/Breathe(die speelden ze in het begin volgens mij) op TV gezien,zal denk ik toch wel ergens terug te zien zijn,of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |