quote:
Op de schermen.. omdat ze moeten wachten.. ik heb de London feed aan staan, du ik luister mee..quote:
quote:Op zondag 3 juli 2005 00:32 schreef Stefkuh het volgende:
[..]ik vind van wel
hoewel het natuurlijk al lang kinderbedtijd is
Alleen als hij live onstage zijn Beatlesrechten aan Macca (terug-)verkoopt.quote:
Man, ik ga bijna huilen zo mooi, net als bij een orgasme dusquote:
quote:Op zondag 3 juli 2005 00:33 schreef i-spy24 het volgende:
Engeland gaat afsluiten maar gaat het Philadelphia Concert uitzenden (ze gaan daar beginnen dus)
Ziet er mooi uit met die brandende mannetjes. Jammer, dat ze daarvan weinig laten zien.quote:
Da's leuk dan... breng je je eindelijk tot een hoogtepunt ga je een potje ziten jankenquote:Op zondag 3 juli 2005 00:32 schreef milagro het volgende:
[..]
Man, ik ga bijna huilen zo mooi, net als bij een orgasme dus
Kijk je op 3 nu ?
Drugs are bad m'kay?quote:Op zondag 3 juli 2005 00:33 schreef Harry_Sack het volgende:
we're just 2 lost souls living in a fishbowl, year after year.. hoeveel wijsheid kun je hieruit putten..
zeker ja!quote:Op zondag 3 juli 2005 00:34 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit met die brandende mannetjes. Jammer, dat ze daarvan weinig laten zien.
En iemand die hier al een handtekening heeft gezet?quote:
Terwijl ie Heal The World zingt..quote:Op zondag 3 juli 2005 00:32 schreef Jane het volgende:
[..]
Alleen als hij live onstage zijn Beatlesrechten aan Macca (terug-)verkoopt.
Mwoa, je snapt iets of je snapt iets niet, m'kay..quote:
Ja he, ik zag het ookquote:Op zondag 3 juli 2005 00:32 schreef Theebag het volgende:
Die blik van Gilmore naar de drummer toen Waters aan het zingen was tijdens Wish you were here sprak boekdelen.
Jupquote:Op zondag 3 juli 2005 00:34 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
En iemand die hier al een handtekening heeft gezet?
jaquote:Op zondag 3 juli 2005 00:36 schreef golfer het volgende:
Is Bob Geldwolf trouwens al tot sir geridderd?
Lijkt mij wel tijd ervoor nu hij het voor de 2e keer in 20 jaar voor elkaar krijgt al die top-artiesten bij elkaar te krijgen?
Waar? Was niet bij Signs van Snoop Dogg iigquote:Op zondag 3 juli 2005 00:36 schreef Shirley het volgende:
Justin Timberlake?
Dat issie allang. na Live Aidquote:Op zondag 3 juli 2005 00:36 schreef golfer het volgende:
Lijkt mij wel tijd ervoor nu hij het voor de 2e keer in 20 jaar voor elkaar krijgt al die top-artiesten bij elkaar te krijgen?
Dacht dat ie dat al was? Of kon dat niet omdat het een Ier is of zo?quote:Op zondag 3 juli 2005 00:36 schreef golfer het volgende:
Dat zou echt geweldig zijnquote:Op zondag 3 juli 2005 00:32 schreef Jane het volgende:
[..]
Alleen als hij live onstage zijn Beatlesrechten aan Macca (terug-)verkoopt.
ik ookquote:Op zondag 3 juli 2005 00:34 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
En iemand die hier al een handtekening heeft gezet?
Dat hoor ik net zeggen geloof ik.quote:Op zondag 3 juli 2005 00:36 schreef Fernorato het volgende:
[..]
Waar? Was niet bij Signs van Snoop Dogg iig
Ik zag potverdikkie net mijn naam niet voor bij komen! Ze waren bij het einde van de Jen..., toen werd gewisseld van liedje (the Who): dus camera op publiek. En toen ze de namen weer lieten zien waren ze bij het begin van JES...quote:
ach dat ben je toch nog steedsquote:Op zondag 3 juli 2005 00:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja he, ik zag het ookwas ff een
moment
Als ik die muziek hoor ben ik weer 16
Wat een goor sikje heeft-ie, bijna letterlijk een pratende kutquote:
Ik denk dat er hier heel weinig mensen rondlopen die Floyd met Waters wel eens live hebben gezien. Ik heb wel een paar concerten van Floyd zonder Waters gezien , en tweemaal Waters zonder Floyd. Het ovetrof de verwachtingen niet, maar het was wel erg leukquote:Op zondag 3 juli 2005 00:26 schreef Hare het volgende:
Kende Pink Floyd verder niet, was zeer mooi, maar hoe was het nu voor de fans voor vroeger? Net zo goed? Overtrof het de verwachtingen?
heet jij sir dan?quote:
ga dan snel je handtekening zettenquote:
en Freddie!quote:Op zondag 3 juli 2005 00:42 schreef Don_Tom het volgende:
John Lennon komt zo op als MG, samen met tupac en biggie
*zucht *quote:Op zondag 3 juli 2005 00:42 schreef Matness het volgende:
Was The Who nu de MG?
quote:Op zondag 3 juli 2005 00:42 schreef qu63 het volgende:
wie is er nu op ned3?
Roger taylor van Queen!quote:
Denk jij er niet af en toe over om je eigen Queen-forum te beginnen?quote:Op zondag 3 juli 2005 00:42 schreef qu63 het volgende:
en Freddie!
quote:Op zondag 3 juli 2005 00:42 schreef broer het volgende:
Die drummer van McCartney is echt te gek!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |