quote:Op zondag 3 juli 2005 00:33 schreef i-spy24 het volgende:
Engeland gaat afsluiten maar gaat het Philadelphia Concert uitzenden (ze gaan daar beginnen dus)
Ziet er mooi uit met die brandende mannetjes. Jammer, dat ze daarvan weinig laten zien.quote:
Da's leuk dan... breng je je eindelijk tot een hoogtepunt ga je een potje ziten jankenquote:Op zondag 3 juli 2005 00:32 schreef milagro het volgende:
[..]
Man, ik ga bijna huilen zo mooi, net als bij een orgasme dus
Kijk je op 3 nu ?
Drugs are bad m'kay?quote:Op zondag 3 juli 2005 00:33 schreef Harry_Sack het volgende:
we're just 2 lost souls living in a fishbowl, year after year.. hoeveel wijsheid kun je hieruit putten..
zeker ja!quote:Op zondag 3 juli 2005 00:34 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit met die brandende mannetjes. Jammer, dat ze daarvan weinig laten zien.
En iemand die hier al een handtekening heeft gezet?quote:
Terwijl ie Heal The World zingt..quote:Op zondag 3 juli 2005 00:32 schreef Jane het volgende:
[..]
Alleen als hij live onstage zijn Beatlesrechten aan Macca (terug-)verkoopt.
Mwoa, je snapt iets of je snapt iets niet, m'kay..quote:
Ja he, ik zag het ookquote:Op zondag 3 juli 2005 00:32 schreef Theebag het volgende:
Die blik van Gilmore naar de drummer toen Waters aan het zingen was tijdens Wish you were here sprak boekdelen.
Jupquote:Op zondag 3 juli 2005 00:34 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
En iemand die hier al een handtekening heeft gezet?
jaquote:Op zondag 3 juli 2005 00:36 schreef golfer het volgende:
Is Bob Geldwolf trouwens al tot sir geridderd?
Lijkt mij wel tijd ervoor nu hij het voor de 2e keer in 20 jaar voor elkaar krijgt al die top-artiesten bij elkaar te krijgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |