quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:05 schreef roxxe het volgende:
plz f*ck off beckham
Hij heeft een enorm jetlag had 'ie het over.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
En hij komt op z'n dooie akkertje aangelopen.
Vast wel, tot nu toe herhalen ze daar het meeste.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:27 schreef -Marjo- het volgende:
Gaan ze die nog op ned 3 herhalen???
Volgens mij was het vanmiddag al bekend dat hij kwam.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:28 schreef nieky het volgende:
George Michael is de Mystery guest!
Nope, hij was al geplannedquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:28 schreef Grobbel het volgende:
Okay, dus George Michael was de mystery guest.
Nee, die is gewoon aangekondigd.quote:
Staat nergens hoorquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:28 schreef --Christiaan-- het volgende:
George Michael is geen MG, die stond al in de planning
Pfieuw...ik wil iets echt spectaculairs....MJ!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:28 schreef --Christiaan-- het volgende:
George Michael is geen MG, die stond al in de planning
Uh-huh.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:30 schreef Jane het volgende:
George M gaat Drive My Car met Macca zingen, verstond ik dat goed?
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:30 schreef VeX- het volgende:
Wat voor telling is dat trouwens in de achtergrond? Handtekeningen?
Ja, dat lijkt mij ook.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:30 schreef StephanL het volgende:
die MG zouden ze echt wel met wat meer poespas aankondigen
Hmm vaag danquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:30 schreef Nokia3310 het volgende:
[..]
Wel hoor, had het vanmiddag al zien staan (op de NOS)
Het aantal mensen dat heeft getekend op live8live.comquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:30 schreef VeX- het volgende:
Wat voor telling is dat trouwens in de achtergrond? Handtekeningen?
Yepquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:30 schreef Jane het volgende:
Is dit de volgende?
George M gaat Drive My Car met Macca zingen, verstond ik dat goed?
Zou me niets verbazen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:29 schreef Murray het volgende:
Maar ik begin te vermoeden dat er gewoon geen mystery guest is eigenlijk.
dat is het hele mysteriequote:
Ah, ok.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:31 schreef pekel het volgende:
[..]
Het aantal mensen dat heeft getekend op live8live.com
Toch wel, of ik moet helderziende zijn (kijk maar naar mijn reactie in het Beatles topic om half 3 vanmiddag)quote:
Ik denk ook niet dat een gemiddelde Snoop Dog bodyguard enig idee heeft wie George Michael is.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:32 schreef schatje het volgende:
George Michael wilde kennismaken met Snoop, maar werd tegen gehouden door een bodyguard.![]()
.
ben je nou al dronken tong?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:31 schreef tong80 het volgende:
oiuoiuuy Georg ,jnnmochaels uhkjggfancllub opiu 98is saaan het lijhoijhkijkkijijken. Hie hefyffet vlats avn jj zijn oooogen maar kjh udonee ert veel geld
Shoot the dog tochquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:33 schreef roxxe het volgende:
gingen sjors doubleyou, den tony & sjors michael geen trio zingen?
Ik ook, ik schrok nogal.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:34 schreef Murray het volgende:
Oh God, ik dacht even dat 'ie het nog meende ook.
idd!!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:34 schreef Toad het volgende:
Laura Pausini op Ned. 3, wat is ze toch mooi...
LOL, waar van ook alweerquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:34 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Tsjeezus, gaan ze nou reclame deuntjes zingen![]()
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:34 schreef Toad het volgende:
Het klonk al zo bekend.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:35 schreef Shirley het volgende:
CSI!
jammerquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:35 schreef Bullpit het volgende:
Pete Townsend ook weer vrijgelaten zie ik![]()
Ik dacht iets van Mentos ofzo.quote:
Goedendagquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:34 schreef Toad het volgende:
Publiek begon ook al te fluiten.quote:
ik denk omdat ie aan stand-up comedy doetquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:35 schreef Shirley het volgende:
Maar dat ie de Spcie Girls noemde...zouden ze toch komen? Of omdat dat het gerucht was?
Crime Scene Investigation..quote:
bbc is eerder..quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:36 schreef Euc- het volgende:
Via wat kijken jullie? bbc of live stream? (welke is eerder?)
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:36 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik denk omdat ie aan stand-up comedy doet
Zeker, ik ken het complete nummer nietquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:36 schreef VeX- het volgende:
Hm, ik heb me nooit echt verdiept in the who. Zegt wel wat dat ik deze tune slechts herken van CSI.![]()
cool manquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:36 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[afbeelding]
foto van 20 jaren geleden
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Crime Scene Investigation..
Dido vermoorde 7 Seconds
Grissom is backstage aan het onderzoeken waar MJ's neus is gebleven...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Crime Scene Investigation..
Dido vermoorde 7 Seconds
Kwam ik ook achter jaquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:37 schreef Asskicker14 het volgende:
Het beste hebben we nu onderhand wel gehad.
er is er nog geen geweestquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:37 schreef its_me_ het volgende:
Er komt nog een MG denk ik!
40 jaar geleden, dude!!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:36 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[afbeelding]
Maak daar maar 40 van.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:36 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[afbeelding]
Ik hoop het wel, dat is in ieder geval mijn enige reden om de tv nog aan te hebben staanquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:37 schreef its_me_ het volgende:
De vraag is alleen wanneer, stond al een kleine 2 uur geleden gepland.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:37 schreef its_me_ het volgende:
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:35 schreef golfer het volgende:
Yeah!!!
Jeugdsentiment. Roger Daltry en The Who.![]()
Nee hoor.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:38 schreef MissHobje het volgende:
Mystery guest is bekend.. oa Paul marctney.. Mic Jagger en George Michealmet zijn 3-en
Ik mis één of andere bassistquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:37 schreef tong80 het volgende:
Ik mis één of andere drummer meer mensen last van ?
Dat zag ik vanmiddag al op de NOS staan, geen mystery guests dusquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:38 schreef MissHobje het volgende:
Mystery guest is bekend.. oa Paul marctney.. Mic Jagger en George Michealmet zijn 3-en
Werd net op radio 3fm bekend gemaakt
Er stond wel meer een tijdje geleden geplandquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De vraag is alleen wanneer, stond al een kleine 2 uur geleden gepland.
Ik dacht al, Daltry is toch al 60 ofzo, dan zag ie er wel jong uit voor iemand van rond de 40 lolquote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:38 schreef MissHobje het volgende:
afijn .. ze zeggen net dat zij dat zijn .quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:39 schreef Nokia3310 het volgende:
[..]
Dat zag ik vanmiddag al op de NOS staan, geen mystery guests dus
Die namen stonden al gepland, dus geen mystery.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:39 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Jahoor !! maken ze net bekend.. duh
Toch niet, stond vanmiddag al op de NOS site. Hoe verklaar je anders dat ik dat om half 3 al postte? Omdat ik helderziend ben?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:39 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Jahoor !! maken ze net bekend.. duh
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:38 schreef MissHobje het volgende:
Die speelden vanavond in Portugal.. Ze zouden wel een videoboodschap hebben gemaakt..quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:40 schreef Jonathon het volgende:
Ik denk dat het toch Queen is (Met een andere zanger dan)
[..]
En straks ook nog NY.quote:
Keith Moon , die word wel gemist jaquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:37 schreef tong80 het volgende:
Ik mis één of andere drummer meer mensen last van ?
vergeet niet CSI Acedemy ofzoquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:41 schreef Shirley het volgende:
Gaan ze nu de CSI Miami doen?Straks CSI NY
weetje ook wat ze gaan doen ?? dat is de mystery .. blijkbaar.. werd net verteld..(post alleen ff voor de mensen die het niet wisten )quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:41 schreef Nokia3310 het volgende:
[..]
Toch niet, stond vanmiddag al op de NOS site. Hoe verklaar je anders dat ik dat om half 3 al postte? Omdat ik helderziend ben?
Drive my car? Dat zei George Michael net. En met mijn hart gaat alles goed hoorquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:42 schreef MissHobje het volgende:
[..]
weetje ook wat ze gaan doen ?? dat is de mystery .. blijkbaar.. werd net verteld..(post alleen ff voor de mensen die het niet wisten )
Pas op je hart verder hoor![]()
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:42 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
nou die slaapverwekkende rockers kunnen wat mij betreft opzouten
heb de hele dag nog niks anders gezienquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
er zijn maar weinig dagen in m'n leven dat ik zo lang achter elkaar tv heb gekeken. Zonder noemenswaardige onderbreking dus
.
idem!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
er zijn maar weinig dagen in m'n leven dat ik zo lang achter elkaar tv heb gekeken. Zonder noemenswaardige onderbreking dus
.
nu nog Babaquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:41 schreef Murray het volgende:
Won't Get Fooled Agian.
Mee eensquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:42 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Nou gelukkig van je hart dan hequote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:43 schreef Nokia3310 het volgende:
[..]
Drive my car? Dat zei George Michael net. En met mijn hart gaat alles goed hoor
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:42 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
behalve 24 dan.. even wat aflvereingen inhalenquote:
Een snufje Tour tussendoor,quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:43 schreef pascalheister het volgende:
[..]
heb de hele dag nog niks anders gezien![]()
Psies. Om 14.05 uur gaan zitten. En nu nog steeds, zeg maar. Met korte drink-, eet- en plaspauzesquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:43 schreef pascalheister het volgende:
[..]
heb de hele dag nog niks anders gezien![]()
ga nu prutsen dan!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:43 schreef Don_Tom het volgende:
Damn ik besef me net dat m'n versterker niet meer aan m'n tv gekoppeld is, wou hem even aanzetten voor PF strax...
Ik ook ja, zit vanaf 3 uur vanmiddag non stop te kijken (met een onderbreking van 15 minuten). 11 september is tot nu toe het record, toen heb ik geloof ik 24 uur non stop tv gekekenquote:
Er komt een 4dvd box in oktober/november. En het waren toch geen 18 lokaties?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:44 schreef Euc- het volgende:
Komt er ook een dvd uit? Met alle concerten enzo? Zal toch wel? Die gaat er zeker komen!!!
18 lokaties waren het toch? Zal een behoorlijke dvdbox worden, maar als hij er komt dan komt ie zeker in huis, al moet ik een 10e hypotheek afsluiten!
dat doet Muse nuquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:43 schreef golfer het volgende:
Jammer dat ze hun gitaren niet meer op het podium breken, maar het is ouderwetse rock en genieten met The Who
ja, 4 dvd's in september/oktober..quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:44 schreef Euc- het volgende:
Komt er ook een dvd uit? Met alle concerten enzo? Zal toch wel? Die gaat er zeker komen!!!
18 lokaties waren het toch? Zal een behoorlijke dvdbox worden, maar als hij er komt dan komt ie zeker in huis, al moet ik een 10e hypotheek afsluiten!
8 of 9 volgens mij, Moskou en tokio doen ook nog mee.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:44 schreef Euc- het volgende:
Ja. Nee.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:44 schreef Euc- het volgende:
Komt er ook een dvd uit? Met alle concerten enzo?
het is natuurlijk wel muziek dat je ouders luisterden enzo..quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:42 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
November..4 DVDs volgens mijquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:44 schreef Euc- het volgende:
Maar dat van Drive my car werd ook gezegd op radio3? Ik vraag me nu ook af of er verder nog een mystery guest komt... Ja ben erg blij met mijn hartquote:
Meen dat ik dat gehoord heb, kan het ook mis hebben natuurlijkquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Er komt een 4dvd box in oktober/november. En het waren toch geen 18 lokaties?
Mn ouders luisteren ook klassieke muziekquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:45 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
het is natuurlijk wel muziek dat je ouders luisterden enzo..
proficiatquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:44 schreef Nokia3310 het volgende:
[..]
Ik ook ja, zit vanaf 3 uur vanmiddag non stop te kijken (met een onderbreking van 15 minuten). 11 september is tot nu toe het record, toen heb ik geloof ik 24 uur non stop tv gekeken
ja, nou dan zullen ze wel plezier hebben met the who. Bhfh heeft gelijk, het is slaapverwekkendquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:45 schreef Fernorato het volgende:
[..]
Mn ouders luisteren ook klassieke muziek![]()
Nope zei Wout niet.. maar dat het iets speciaals zou zijn..quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:45 schreef Nokia3310 het volgende:
[..]
Maar dat van Drive my car werd ook gezegd op radio3? Ik vraag me nu ook af of er verder nog een mystery guest komt... Ja ben erg blij met mijn hart![]()
# Londonquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:45 schreef Euc- het volgende:
[..]
Meen dat ik dat gehoord heb, kan het ook mis hebben natuurlijk
Maar erg goed dat die er komt, ga ik zéker halen!
Yeah, rock zoals rock moet zijnquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:45 schreef Wiehoe het volgende:
eigenlijk moet nu verplicht iedere breezer naar the who luisteren
ok, ik zal me al een ongeluk te zappen!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:46 schreef pascalheister het volgende:
[..]
doelde op het gitaars breken enz, zag ik vandaag ook op de stream weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |