40 jaar geleden, dude!!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:36 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[afbeelding]
foto van 20 jaren geleden
Maak daar maar 40 van.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:36 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[afbeelding]
foto van 20 jaren geleden
Ik hoop het wel, dat is in ieder geval mijn enige reden om de tv nog aan te hebben staanquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:37 schreef its_me_ het volgende:
Er komt nog een MG denk ik!
De vraag is alleen wanneer, stond al een kleine 2 uur geleden gepland.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:37 schreef its_me_ het volgende:
Er komt nog een MG denk ik!
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:35 schreef golfer het volgende:
Yeah!!!
Jeugdsentiment. Roger Daltry en The Who.![]()
Nee hoor.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:38 schreef MissHobje het volgende:
Mystery guest is bekend.. oa Paul marctney.. Mic Jagger en George Michealmet zijn 3-en
Ik mis één of andere bassistquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:37 schreef tong80 het volgende:
Ik mis één of andere drummer meer mensen last van ?
Dat zag ik vanmiddag al op de NOS staan, geen mystery guests dusquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:38 schreef MissHobje het volgende:
Mystery guest is bekend.. oa Paul marctney.. Mic Jagger en George Michealmet zijn 3-en
Werd net op radio 3fm bekend gemaakt
Er stond wel meer een tijdje geleden geplandquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De vraag is alleen wanneer, stond al een kleine 2 uur geleden gepland.
Ik dacht al, Daltry is toch al 60 ofzo, dan zag ie er wel jong uit voor iemand van rond de 40 lolquote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:38 schreef MissHobje het volgende:
Werd net op radio 3fm bekend gemaakt
afijn .. ze zeggen net dat zij dat zijn .quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:39 schreef Nokia3310 het volgende:
[..]
Dat zag ik vanmiddag al op de NOS staan, geen mystery guests dus
Die namen stonden al gepland, dus geen mystery.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:39 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Jahoor !! maken ze net bekend.. duh
Toch niet, stond vanmiddag al op de NOS site. Hoe verklaar je anders dat ik dat om half 3 al postte? Omdat ik helderziend ben?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:39 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Jahoor !! maken ze net bekend.. duh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |