quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:42 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
nou die slaapverwekkende rockers kunnen wat mij betreft opzouten
behalve 24 dan.. even wat aflvereingen inhalenquote:
Een snufje Tour tussendoor,quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:43 schreef pascalheister het volgende:
[..]
heb de hele dag nog niks anders gezien![]()
Psies. Om 14.05 uur gaan zitten. En nu nog steeds, zeg maar. Met korte drink-, eet- en plaspauzesquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:43 schreef pascalheister het volgende:
[..]
heb de hele dag nog niks anders gezien![]()
ga nu prutsen dan!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:43 schreef Don_Tom het volgende:
Damn ik besef me net dat m'n versterker niet meer aan m'n tv gekoppeld is, wou hem even aanzetten voor PF strax...
Ik ook ja, zit vanaf 3 uur vanmiddag non stop te kijken (met een onderbreking van 15 minuten). 11 september is tot nu toe het record, toen heb ik geloof ik 24 uur non stop tv gekekenquote:
Er komt een 4dvd box in oktober/november. En het waren toch geen 18 lokaties?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:44 schreef Euc- het volgende:
Komt er ook een dvd uit? Met alle concerten enzo? Zal toch wel? Die gaat er zeker komen!!!
18 lokaties waren het toch? Zal een behoorlijke dvdbox worden, maar als hij er komt dan komt ie zeker in huis, al moet ik een 10e hypotheek afsluiten!
dat doet Muse nuquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:43 schreef golfer het volgende:
Jammer dat ze hun gitaren niet meer op het podium breken, maar het is ouderwetse rock en genieten met The Who
ja, 4 dvd's in september/oktober..quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:44 schreef Euc- het volgende:
Komt er ook een dvd uit? Met alle concerten enzo? Zal toch wel? Die gaat er zeker komen!!!
18 lokaties waren het toch? Zal een behoorlijke dvdbox worden, maar als hij er komt dan komt ie zeker in huis, al moet ik een 10e hypotheek afsluiten!
8 of 9 volgens mij, Moskou en tokio doen ook nog mee.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:44 schreef Euc- het volgende:
Ja. Nee.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:44 schreef Euc- het volgende:
Komt er ook een dvd uit? Met alle concerten enzo?
het is natuurlijk wel muziek dat je ouders luisterden enzo..quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:42 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
nou die slaapverwekkende rockers kunnen wat mij betreft opzouten
November..4 DVDs volgens mijquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:44 schreef Euc- het volgende:
Maar dat van Drive my car werd ook gezegd op radio3? Ik vraag me nu ook af of er verder nog een mystery guest komt... Ja ben erg blij met mijn hartquote:
Meen dat ik dat gehoord heb, kan het ook mis hebben natuurlijkquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Er komt een 4dvd box in oktober/november. En het waren toch geen 18 lokaties?
Mn ouders luisteren ook klassieke muziekquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:45 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
het is natuurlijk wel muziek dat je ouders luisterden enzo..
proficiatquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:44 schreef Nokia3310 het volgende:
[..]
Ik ook ja, zit vanaf 3 uur vanmiddag non stop te kijken (met een onderbreking van 15 minuten). 11 september is tot nu toe het record, toen heb ik geloof ik 24 uur non stop tv gekeken
ja, nou dan zullen ze wel plezier hebben met the who. Bhfh heeft gelijk, het is slaapverwekkendquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:45 schreef Fernorato het volgende:
[..]
Mn ouders luisteren ook klassieke muziek![]()
Nope zei Wout niet.. maar dat het iets speciaals zou zijn..quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:45 schreef Nokia3310 het volgende:
[..]
Maar dat van Drive my car werd ook gezegd op radio3? Ik vraag me nu ook af of er verder nog een mystery guest komt... Ja ben erg blij met mijn hart![]()
# Londonquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:45 schreef Euc- het volgende:
[..]
Meen dat ik dat gehoord heb, kan het ook mis hebben natuurlijk
Maar erg goed dat die er komt, ga ik zéker halen!
Yeah, rock zoals rock moet zijnquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:45 schreef Wiehoe het volgende:
eigenlijk moet nu verplicht iedere breezer naar the who luisteren
ok, ik zal me al een ongeluk te zappen!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:46 schreef pascalheister het volgende:
[..]
doelde op het gitaars breken enz, zag ik vandaag ook op de stream weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |