quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:38 schreef MissHobje het volgende:
Mystery guest is bekend.. oa Paul marctney.. Mic Jagger en George Michealmet zijn 3-en
Werd net op radio 3fm bekend gemaakt
Die speelden vanavond in Portugal.. Ze zouden wel een videoboodschap hebben gemaakt..quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:40 schreef Jonathon het volgende:
Ik denk dat het toch Queen is (Met een andere zanger dan)
[..]
En straks ook nog NY.quote:
Keith Moon , die word wel gemist jaquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:37 schreef tong80 het volgende:
Ik mis één of andere drummer meer mensen last van ?
vergeet niet CSI Acedemy ofzoquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:41 schreef Shirley het volgende:
Gaan ze nu de CSI Miami doen?Straks CSI NY
weetje ook wat ze gaan doen ?? dat is de mystery .. blijkbaar.. werd net verteld..(post alleen ff voor de mensen die het niet wisten )quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:41 schreef Nokia3310 het volgende:
[..]
Toch niet, stond vanmiddag al op de NOS site. Hoe verklaar je anders dat ik dat om half 3 al postte? Omdat ik helderziend ben?
Drive my car? Dat zei George Michael net. En met mijn hart gaat alles goed hoorquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:42 schreef MissHobje het volgende:
[..]
weetje ook wat ze gaan doen ?? dat is de mystery .. blijkbaar.. werd net verteld..(post alleen ff voor de mensen die het niet wisten )
Pas op je hart verder hoor![]()
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:42 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
nou die slaapverwekkende rockers kunnen wat mij betreft opzouten
heb de hele dag nog niks anders gezienquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
er zijn maar weinig dagen in m'n leven dat ik zo lang achter elkaar tv heb gekeken. Zonder noemenswaardige onderbreking dus
.
idem!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
er zijn maar weinig dagen in m'n leven dat ik zo lang achter elkaar tv heb gekeken. Zonder noemenswaardige onderbreking dus
.
nu nog Babaquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:41 schreef Murray het volgende:
Won't Get Fooled Agian.
Mee eensquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:42 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
nou die slaapverwekkende rockers kunnen wat mij betreft opzouten
Nou gelukkig van je hart dan hequote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:43 schreef Nokia3310 het volgende:
[..]
Drive my car? Dat zei George Michael net. En met mijn hart gaat alles goed hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |