Ok. Slotje maar dan ?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:16 schreef Slarioux het volgende:
Omdat Nederland.
Elke Belg kent Rick de Leeuw als 'die Hollandse clown'. Bovendien kent de gemiddelde Belg hem inmiddels alleen nog van tv, en niet meer als zanger.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:15 schreef tong80 het volgende:
Waarom is Rick de Leeuw geen bekende Nederlander en kent elke Belg hem ?
Hoe bedoel je dat eigenlijk?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:15 schreef tong80 het volgende:
financieren met hun winst de voetbalclub Fortuna Dusseldorf.
'Interessant' is een relatief begrip.quote:Op zondag 3 juli 2005 13:37 schreef methodmich het volgende:
Tong bedoelt dat Die Toten Hosen en dEUS muzikaal vele malen interessanter zijn dan de "common bands" in Nederland.
Watskeburt?quote:Op zondag 3 juli 2005 13:46 schreef dwerg het volgende:
Wijs dan eens één interessante plaat aan in de Vlaamse top 50 van meest verkochte singles?
De nummer 42 in de lijst, indrukwekkend. Ja, het is echt een stuk beter in het buitenland.quote:
dEUS heeft dan ook al 6 jaar geen plaat meer uitgebracht.quote:Op zondag 3 juli 2005 13:41 schreef dwerg het volgende:
[..]
'Interessant' is een relatief begrip.
Die Toten Hosen maken niet direct interessante muziek, en dEUS is misschien wel interessant, maar echt niet zo populair als 10 jaar terug.
En ook niets in het vooruitzicht? Jammer hoor.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:28 schreef Grobbel het volgende:
[..]
dEUS heeft dan ook al 6 jaar geen plaat meer uitgebracht.
Nieuwe plaat komt eraan, maar dat was algemeen bekend dacht ik ... blijkbaar toch nietquote:Op zondag 24 juli 2005 11:18 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
En ook niets in het vooruitzicht? Jammer hoor.
Kun je die vergelijking wat uitgebreider toelichten?quote:Op zondag 24 juli 2005 11:20 schreef fembol het volgende:
Ehm... wij hebben de dijk?
Ik vind het super dat je juist De Dijk als voorbeeld noemt. De teksten zijn niet alleen goed, maar vooral ongepolijst en 'rauw'.quote:Op zondag 24 juli 2005 11:22 schreef fembol het volgende:
Als het gaat om mooie teksten hebben wij de Dijk.
Kom daar in Belgie of Duitsland maar eens om!
Stef Bos heeft nog mooiere teksten dan De Dijk....quote:Op zondag 24 juli 2005 11:22 schreef fembol het volgende:
Stef Bos is Huuuuuuubbb niet !quote:Op zondag 24 juli 2005 11:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Stef Bos heeft nog mooiere teksten dan De Dijk....
Schande! Ik had kaarten voor allebei en ging dus naar de Dijk.quote:Op zondag 24 juli 2005 11:27 schreef fembol het volgende:
Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuub!!!
stond naast je in de arena naar U2 te gillen
Dat Bos een dooi'n doeve is en dat daarom de vergelijking met de Dode Broeken volledig mank gaat. Mooie teksten daargelaten.quote:
Nee, duidelijk geen expert!quote:Op zondag 24 juli 2005 11:30 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
De Dijk!
Nou, ik ben geen expert, maar Bono vind niet een mooie man. Huub is volgens mij zelfs lelijk, maar dat is Robbie Williams eigenlijk ook. Een geweldige uitstraling maakt veel, zo niet alles goed. Ja toch? Huub is gewoon een superheld.
Duidelijk een uitspraak van iemand die beide artiesten niet goed genoeg kent, bovendien maakte ik een opmerking over de teksten, nergens anders over. Teksten is Stef Bos een meester in. Ik zeg niet dat Huub daar slecht in is, integendeel, maar Stef is net iets beter.quote:Op zondag 24 juli 2005 11:33 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Dat Bos een dooi'n doeve is en dat daarom de vergelijking met de Dode Broeken volledig mank gaat. Mooie teksten daargelaten.
Hij heeft gewoon veel te weinig uitstraling, dat is alles. Net als Frank Boeijen. Daarom kan ik daar wel een liefhebber van zijn. Is een negatief puntje dan uit den boze of zo?quote:Op zondag 24 juli 2005 11:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Duidelijk een uitspraak van iemand die beide artiesten niet goed genoeg kent, bovendien maakte ik een opmerking over de teksten, nergens anders over. Teksten is Stef Bos een meester in. Ik zeg niet dat Huub daar slecht in is, integendeel, maar Stef is net iets beter.
En je een beetje laatdukend uitlaten is volledig belachelijk!![]()
Wie was hier hier over dEUS bezig en later De Dijk? Niet ik... heb daar enkel op gereageerd.quote:Op zondag 24 juli 2005 11:54 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Het gaat toch om de vergelijking met Die Toten Hosen hier. We zitten niet in het Stef Bos topic.
Gelukkig weet je waar je over praat, ik maakte me al een beetje zorgen. Als je dan begint over laatdunkend doen, terwijl je denkt dat je zelf de enige bent die recht van spreken heeft, ben je in mijn optiek vreemd bezig.
België heeft Gorki, Monza, De Mens. Zijn we gelijk uitgepraat.quote:Op zondag 24 juli 2005 11:22 schreef fembol het volgende:
Al gedaan?quote:Op maandag 25 juli 2005 23:49 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ken ze geen van drieën, MM. Ik zal eens zien
Jawel hoor tong in de oppoquote:Op maandag 19 september 2005 11:15 schreef cafca het volgende:
Grmlbrrgrrrrmlrrrr..... hebben ze het over belgische helden, heeft nog niemand Arno genoemd
[afbeelding]
Dat bedoel ik maarquote:
Mia is toch wel het beste nummer van Gorki vind ik. Staat trouwens in de tijdloze 100 van studio brussel zelfs op nr 1 en ook id top 2000 aller tijden van radio donna staat ie id top 10.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 02:39 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ja gedaan. Maaruh.. welke nummers vind je het mooist? Ik bedoel: tips?
België is het moederland van de mooie teksten,quote:Op zondag 24 juli 2005 11:22 schreef fembol het volgende:
Mooi zo, je moest het wel kunnen waarderen!quote:Op maandag 19 september 2005 10:44 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Zo kom ik dus aan nieuwe muziek.. via vrienden of via.. um.. FOK! Ik lister nooit naar de radio dus dan moet je het hiervan hebben. Lekker hoor!
halverwege pas? na 3 minuten hadden wij het al gezien, maar toen ze Song 2 van Blur inzetten wilde ik het op een rennen zetten...quote:Op maandag 19 september 2005 16:59 schreef DuranK het volgende:
Die Toten Hosen heb ik op Rock am Ring gezien. Hadden ze al weken geheimzinnig gedaan over hun verrassings act, zou helemaal geweldig worden. Wij al allemaal speculeren welke geweldige band dit wel niet kon zijn. Waren het Die Toten HosenDat was echt een teleurstelling. En nog eng ook. 50.000 Duitsers die alles mee aan et brullen zijn
Halverwege zijn we maar gegaan
![]()
Wij wilden het vuurwerk zien..quote:Op maandag 19 september 2005 19:34 schreef Mattievandezolder het volgende:
[..]
halverwege pas? na 3 minuten hadden wij het al gezien, maar toen ze Song 2 van Blur inzetten wilde ik het op een rennen zetten...
quote:
Inderdaad erg lekker!quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:36 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik vind xtc van gorki een geweldig nummer
Schnappi stond hier anders ook op 1, dus wat Duitsland kan kunnen wij ook, helemaal geen inhaalslag nodigquote:Op woensdag 21 september 2005 13:31 schreef kamagurka het volgende:
Tsja, in Duitsland staan bands als wolfsheim en guono apes op nummer1... die inhaalslag kunnen wij niet meer maken ben ik bang. Ons muziekklimaat is grondig verziekt
Oja, schnappi is precies hetzelfde als wolfsheimquote:Op woensdag 21 september 2005 13:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Schnappi stond hier anders ook op 1, dus wat Duitsland kan kunnen wij ook, helemaal geen inhaalslag nodig
Die verzamel cd van Bram Vermeulen is werkelijk prachtig.quote:Op maandag 19 september 2005 12:01 schreef PekingDuck het volgende:
Nederland is gewoon een verschrikkelijk land voor goede muziek. Als iets niet vloeiend naar binnen gaat, dan wordt het niet geluisterd. Kijk naar Bram Vermeulen: in België luisteren mensen goed en daarom was hij daar populair; in Nederland is hij na zijn samenwerking met Freek de Jonge totaal onpopulair geweest bij het grote publiek.
Nee, ik ga zo slapen. Maar das ook een leuke Duitse band die het in het thuisland goed doet en die hier onbekend en dus onbemind zijnquote:Op donderdag 15 december 2005 01:51 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Cool.. vertel eens meer over?
"I've got the power"quote:Op donderdag 15 december 2005 02:03 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nee, ik ga zo slapen. Maar das ook een leuke Duitse band die het in het thuisland goed doet en die hier onbekend en dus onbemind zijn
http://www.h-blockx.de/
Ben je al weer wakker?quote:Op donderdag 15 december 2005 02:03 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nee, ik ga zo slapen. Maar das ook een leuke Duitse band die het in het thuisland goed doet en die hier onbekend en dus onbemind zijn
http://www.h-blockx.de/
Jammer, hij had helemaal niets. Ik kwam wel heel veel pulp tegen.quote:Op woensdag 28 december 2005 21:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik ken maar een liedje van Die Toten Hosen. Ik zal eens in de muziekcollectie van m'n pa duiken deze week en zien of hij wat heeft..
Pulp is goed.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:45 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Jammer, hij had helemaal niets. Ik kwam wel heel veel pulp tegen.
Ik heb sowieso nooit spijt..quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:25 schreef methodmich het volgende:
Zal je geen spijt van krijgen Stan!
hele dooiequote:Op donderdag 23 februari 2006 15:41 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ha! Wat voor broeken dragen ze, Piet?
Hm.. vrijheid van meningsuiting?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:34 schreef Summoner het volgende:
Diss-reacties maar even verwijderd voor de kwaliteit van het topic. OFfSprngr bedankt voor je nuttige bijdrage.
Toten hosen vernielde kist met dure gitaren door hun achtergrond ding er op te laten donderen...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:35 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik vat 'um niet..
De datum van dit optreden is.. 17 maart..quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:59 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik heb kaartjes voor een optreden van Gorki.. wel eens genoemd in dit topic..Ik ben zeer benieuwd..
Ja, hij stond in 2003 in het voorprogramma van Spinvis. Geen woord van verstaan, iedereen lulde er maar doorheen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
En wel samen met Meindert Talma. Kent iemand deze meneer?
Wat cool! Dan is hij dus ook zeer op z'n plaats in dit topic.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:54 schreef methodmich het volgende:
Uiteraard Stan. Op zich niet vreemd dat die gelijk met Gorki is geprogrammeerd. Qua Nederlandse acts de meest gelijksoortige.
Zie: CD : Meindert Talma & The Negroes - Self Titled
Whaha!quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:56 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ja, hij stond in 2003 in het voorprogramma van Spinvis. Geen woord van verstaan, iedereen lulde er maar doorheen.
Hoe dan? Wat ik van je tirades tegen Blof onthouden heb, is dat ze zichzelf te serieus nemen.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:59 schreef methodmich het volgende:
Ja hoor, absoluut wel.
Persoonlijk leed hoor je ook terug in de muziek. Neem Nick Drake. Je hoort nou niet bepaald een hoop plezier als je naar zijn albums luistert, maar mooi is het zeker!quote:Op maandag 6 maart 2006 19:15 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ja.. en het maken ervan moet ook niet een serieus proces zijn. Het moet met plezier gemaakt zijn, want dat hoor je terug!
En die was een tijd in Zuid-Afrika beroemder dan hier.quote:Op zondag 24 juli 2005 11:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Stef Bos heeft nog mooiere teksten dan De Dijk....
Is Stef Bos wel een Nederlander? Hij praat ook alsof hij te lang in Zuid-Afrika heeft vertoefd of daar vandaan komt.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:46 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En die was een tijd in Zuid-Afrika beroemder dan hier.
Is-ie al jaren. Heeft gestudeerd in Antwerpen, en is daar blijven hangen...quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:01 schreef methodmich het volgende:
Hij is momenteel toch ook meer reserve-Belg?
En het Zuid-Afrika gedeelte? Weet je dat ook toevallig?quote:Op donderdag 9 maart 2006 08:02 schreef cafca het volgende:
[..]
Is-ie al jaren. Heeft gestudeerd in Antwerpen, en is daar blijven hangen...
Goede zanger, zonde dat het grote publiek hem alleen maar kent van "Pappa"
Ik weet dat hij op een gegeven moment in aanraking is gekomen met Zuid-Afrikaanse muziek.quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:11 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
En het Zuid-Afrika gedeelte? Weet je dat ook toevallig?
Al is Pappa op zich wel zijn geniale song.quote:Op donderdag 9 maart 2006 08:02 schreef cafca het volgende:
[..]
Is-ie al jaren. Heeft gestudeerd in Antwerpen, en is daar blijven hangen...
Goede zanger, zonde dat het grote publiek hem alleen maar kent van "Pappa"
Liedje wordt volgens mij de zaal/huiskamer in geslingerd op het moment dat ze in de stromende regen naar de (uiteindelijk afgelaste) 1000e wedstrijd toerijden en onderweg wat 'aanvulling' oppikken. Dan ontspint zich de volgende legendarische conversatie:quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:43 schreef methodmich het volgende:
Uit die film herinner ik me veel, maar niet direct dat liedje. Wel "Groen als gras dat pas gemaaid was", de mislukte Feyenoord-spitsen, "ah, jullie zijn zelf homo's!" en "schaatsen kijken zal voor mij nooit meer hetzelfde zijn".
Prachtige plaat met dito tour! Welkom thuis is 1 van de topnummers van de cd.. Weer veel mooie liedjes toegevoegd aan zijn toch al indrukwekkende oeuvre...quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:44 schreef dwerg het volgende:
Zijn meest recente cd heet Ruimtevaarder, en Welkom Thuis was daarvan de eerste single. Echt een heel goed nummer, dat op Radio 2 veel te horen was. En op geen enkele andere zender.
vredeman, heb je nog meer tips, ook van vorige albums? (wat mooie nummers betreft)quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Prachtige plaat met dito tour! Welkom thuis is 1 van de topnummers van de cd.. Weer veel mooie liedjes toegevoegd aan zijn toch al indrukwekkende oeuvre...![]()
Ik zal wel even wat in het Stef Bos topic postenquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
vredeman, heb je nog meer tips, ook van vorige albums? (wat mooie nummers betreft)
Haha nee.. wees geen heilsoldaat en doe het gewoon hier.quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik zal wel even wat in het Stef Bos topic posten
Dus een zeebonk inderdaad.quote:Geboren te Ravenstein (N.Br.). Werd op zijn negende naar kostschool gestuurd. Hoorde op tienjarige leeftijd Little Richard Long Tall Sally zingen, waarmee de muziek hem in de greep had.
Las rond zijn vijftiende gedichten van Nijhoff, van Ostaijen, Slauerhoff en Lucebert, hetgeen een naïeve fascinatie voor poëzie op gang bracht. Werd tijdens een kerstvakantie hopeloos verliefd op een onbereikbaar meisje, dat in de afgesloten wereld van de kostschool tot een steeds grotere obsessie uitgroeide. Leerde zichzelf gitaar spelen, trad met de schoolband op.
Ging na de middelbare school psychologie studeren in Nijmegen. Vertrok na het behalen van het kandidaatsexamen naar zee. Werkte op een sleepboot in de Adriatische wateren. Werd door een Italiaanse koningin van de betaalde liefde ingewijd in de geheimen van de erotiek. Vatte een onmogelijke liefde voor haar op. Werd van boord gezet en maakte, een reis door Italië, Noord Afrika en Spanje. Kwam uiteindelijk in Genua terecht, waar hij aanmonsterde voor twee reizen naar West Afrika.
Terug in Nederland hervatte hij in Amsterdam zijn studie en studeerde af als psycholoog. Was enige tijd als zodanig werkzaam. Verkoos toch weer naar zee te gaan.
Maakte vanuit Singapore enkele zeereizen naar Zuidoost Azië en Japan. Kwam aan boord weer in de greep van de muziek. Richtte samen met de saxofoon spelende scheepskok een band op, waarmee anderhalf jaar door Duitsland getoerd werd.
Keerde na het uiteenvallen van de band terug naar Amsterdam. Vond zichzelf op een ochtend terug in een vreemde, afgesloten kamer. Schreef met behulp van een daar aanwezige gitaar zijn eerste Nederlandstalige song ('Late Ochtend'), die een kleine openbaring betekende en de aanzet gaf tot het idee van een autobiografische liederencyclus.
Geleidelijk kreeg een eerste theaterprogramma ('Zee Van Onrust') vorm. Had daarmee zijn bestemming gevonden.
Zijn eerste cd 'Zee Van Onrust', werd goed ontvangen. Schreef een vloed aan Nederlandstalige songs. Ook de tweede cd 'Wildernis' kreeg uitstekende kritieken.
In 2000 ontving hij voor 'Noem Het Geen Liefde' de Annie M.G.Schmidtprijs voor het beste theaterlied van het jaar 1999. Een tweede theaterprogramma ('In De Wildernis') kreeg vorm.
Begon gedichten en korte prozastukken te schrijven.
In 2002 verscheen zijn derde cd 'Wolfshonger'. Het gelijknamige, op deze cd gebaseerde theaterprogramma ging oktober 2002 onder groot enthousiasme van een uitverkochte Kleine Komedie in Amsterdam in première.
Mei 2004 verscheen zijn vierde cd ' Schemerdrift'. Najaar 2004 ging het gelijknamige theaterprogramma in première dat zowel door publiek als pers weer zeer positief werd ontvangen.
Werkt met een monomane gedrevenheid verder aan wat inmiddels zijn 'Muziektheater Van De Autobiografische stroom' is gaan heten.
Op dit moment een optreden bij Studio Sportzomer op NL2 en zometeen een optreden..quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:49 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Alex Roeka anyone? Wat een held..
Ik fluit in september pas weer. Zelf voetballen heeft de eerste maand de prioriteit.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:05 schreef methodmich het volgende:
Okee. Goede reis dan!
Wel lastig, een rugblessure. Gelukkig zomerstop en dus niets om te fluiten?
Seem to Recall *quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:42 schreef methodmich het volgende:
Zoals beloofd Stan.
Willekeurige volgorde, de moeite waard om eens te beluisteren:
[lijst]
Songs met een * zijn extra aanraders.
Ron Jeremyquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Is Ron Sexsmith eigenlijk zijn echte naam?
Kniel en kus m'n teennagelsquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:47 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik keek heel erg tegen jullie op toen ik nieuw was op FOK! en alleen in de voetbalquiz postte.![]()
(nog steeds hoor)
Ja net op gebetenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:51 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Zijn ze schoon?
Ik ben niet van de meetings.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:53 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hm.. toch maar niet.
Ben je bij AKQ meet?
Ik ga morgen voo0r de vierde keer naar de Arena met Doc Kamagurka en Golferquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:54 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Maak eens een uitzondering dan.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:01 schreef dolle_hond het volgende:
ik heb medelijden met kamagurka, de enige van het kwartet met enige smaak (muziek in zijn geval, films zeker niet)
Jemig, Stan.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:47 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik keek heel erg tegen jullie op toen ik nieuw was op FOK! en alleen in de voetbalquiz postte.![]()
(nog steeds hoor)
vandaar dat je zo graag de schoenen van tong schoonliktquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:20 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Serieus, ik sluit niet uit dat in het puriteinse Amerika zijn (eigen!) naam hem dwars zit.
Ik ben 25.
Hij is Canadees overigens.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:20 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Serieus, ik sluit niet uit dat in het puriteinse Amerika zijn (eigen!) naam hem dwars zit.
Ik ben 25.
hij zeurt zo snel en meent dat hij DE baas isquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:14 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Uhh... ?
Wat heb je tegen Haruhi trouwens?
Ok bedankt voor je toelichting.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:54 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
hij zeurt zo snel en meent dat hij DE baas is
Verdorie, daar heb je gelijk in. Maar hij viert het wel op jouw verjaardag.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:51 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Whaha.. Sinterklaas is op 6 jarig.
wat een verschil zegquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:02 schreef wallofdolls het volgende:
Zal ik topicstarter, hoe lang geleden dan ook, maar weer even herinneren aan Golden Earring. Die hebben volgens mij een stuk of 20 top 10 hits achter elkaar gehad, hebben 5 nummers 1 gehad en hadden dusdanig veel kwaliteit dat ze ook in de VS hun sporen hebben nagelaten in de underground scene.
dat DTH en GE hele verschillende soorten bands zijn.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:42 schreef DeSiever het volgende:
..? wat bedoel je, dollehond
laat ik zo zeggen:quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:59 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ja, maar voel de sfeer eens aan dan in plaats van tof te doen. Het gaat erom aan bepaalde eigenschappen te raken van Die Toten Hosen en dat is zeker het geval bij Golden Earring.
Dat dit schijnbaar de smaak is van Nederland. Het moet gemakkelijk in het gehoor liggen en er mag al helemaal niet over nagedacht zijn. Het moeten van die hapklare brokken zijn.quote:Op maandag 4 september 2006 12:53 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wat bedoel je, kriele?
Aargh, ik heb ze beiden meermaals ook zien optreden hoor, maar Stef Bos is echt de Janneke Brinkman van de nederlandse songteksten, quasi-emotioneel-intelligente blubberteksten, echt alleen goed voor de quasi-gevoelige metro-man die niet bang is voor zijn emoties, ofzo.quote:Op zondag 24 juli 2005 11:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Teksten is Stef Bos een meester in. Ik zeg niet dat Huub daar slecht in is, integendeel, maar Stef is net iets beter.
En je een beetje laatdukend uitlaten is volledig belachelijk!![]()
Nee, dat komt niet uit.quote:Op maandag 11 september 2006 20:23 schreef DeSiever het volgende:
Je gaat sowieso toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |