Seem to Recall *quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:42 schreef methodmich het volgende:
Zoals beloofd Stan.
Willekeurige volgorde, de moeite waard om eens te beluisteren:
[lijst]
Songs met een * zijn extra aanraders.
Ron Jeremyquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Is Ron Sexsmith eigenlijk zijn echte naam?
Kniel en kus m'n teennagelsquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:47 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik keek heel erg tegen jullie op toen ik nieuw was op FOK! en alleen in de voetbalquiz postte.![]()
(nog steeds hoor)
Ja net op gebetenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:51 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Zijn ze schoon?
Ik ben niet van de meetings.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:53 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hm.. toch maar niet.
Ben je bij AKQ meet?
Ik ga morgen voo0r de vierde keer naar de Arena met Doc Kamagurka en Golferquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:54 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Maak eens een uitzondering dan.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:01 schreef dolle_hond het volgende:
ik heb medelijden met kamagurka, de enige van het kwartet met enige smaak (muziek in zijn geval, films zeker niet)
Jemig, Stan.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:47 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik keek heel erg tegen jullie op toen ik nieuw was op FOK! en alleen in de voetbalquiz postte.![]()
(nog steeds hoor)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |