Ok. Slotje maar dan ?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:16 schreef Slarioux het volgende:
Omdat Nederland.
Elke Belg kent Rick de Leeuw als 'die Hollandse clown'. Bovendien kent de gemiddelde Belg hem inmiddels alleen nog van tv, en niet meer als zanger.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:15 schreef tong80 het volgende:
Waarom is Rick de Leeuw geen bekende Nederlander en kent elke Belg hem ?
Hoe bedoel je dat eigenlijk?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:15 schreef tong80 het volgende:
financieren met hun winst de voetbalclub Fortuna Dusseldorf.
'Interessant' is een relatief begrip.quote:Op zondag 3 juli 2005 13:37 schreef methodmich het volgende:
Tong bedoelt dat Die Toten Hosen en dEUS muzikaal vele malen interessanter zijn dan de "common bands" in Nederland.
Watskeburt?quote:Op zondag 3 juli 2005 13:46 schreef dwerg het volgende:
Wijs dan eens één interessante plaat aan in de Vlaamse top 50 van meest verkochte singles?
De nummer 42 in de lijst, indrukwekkend. Ja, het is echt een stuk beter in het buitenland.quote:
dEUS heeft dan ook al 6 jaar geen plaat meer uitgebracht.quote:Op zondag 3 juli 2005 13:41 schreef dwerg het volgende:
[..]
'Interessant' is een relatief begrip.
Die Toten Hosen maken niet direct interessante muziek, en dEUS is misschien wel interessant, maar echt niet zo populair als 10 jaar terug.
En ook niets in het vooruitzicht? Jammer hoor.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:28 schreef Grobbel het volgende:
[..]
dEUS heeft dan ook al 6 jaar geen plaat meer uitgebracht.
Nieuwe plaat komt eraan, maar dat was algemeen bekend dacht ik ... blijkbaar toch nietquote:Op zondag 24 juli 2005 11:18 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
En ook niets in het vooruitzicht? Jammer hoor.
Kun je die vergelijking wat uitgebreider toelichten?quote:Op zondag 24 juli 2005 11:20 schreef fembol het volgende:
Ehm... wij hebben de dijk?
Ik vind het super dat je juist De Dijk als voorbeeld noemt. De teksten zijn niet alleen goed, maar vooral ongepolijst en 'rauw'.quote:Op zondag 24 juli 2005 11:22 schreef fembol het volgende:
Als het gaat om mooie teksten hebben wij de Dijk.
Kom daar in Belgie of Duitsland maar eens om!
Stef Bos heeft nog mooiere teksten dan De Dijk....quote:Op zondag 24 juli 2005 11:22 schreef fembol het volgende:
Stef Bos is Huuuuuuubbb niet !quote:Op zondag 24 juli 2005 11:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Stef Bos heeft nog mooiere teksten dan De Dijk....
Schande! Ik had kaarten voor allebei en ging dus naar de Dijk.quote:Op zondag 24 juli 2005 11:27 schreef fembol het volgende:
Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuub!!!
stond naast je in de arena naar U2 te gillen
Dat Bos een dooi'n doeve is en dat daarom de vergelijking met de Dode Broeken volledig mank gaat. Mooie teksten daargelaten.quote:
Nee, duidelijk geen expert!quote:Op zondag 24 juli 2005 11:30 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
De Dijk!
Nou, ik ben geen expert, maar Bono vind niet een mooie man. Huub is volgens mij zelfs lelijk, maar dat is Robbie Williams eigenlijk ook. Een geweldige uitstraling maakt veel, zo niet alles goed. Ja toch? Huub is gewoon een superheld.
Duidelijk een uitspraak van iemand die beide artiesten niet goed genoeg kent, bovendien maakte ik een opmerking over de teksten, nergens anders over. Teksten is Stef Bos een meester in. Ik zeg niet dat Huub daar slecht in is, integendeel, maar Stef is net iets beter.quote:Op zondag 24 juli 2005 11:33 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Dat Bos een dooi'n doeve is en dat daarom de vergelijking met de Dode Broeken volledig mank gaat. Mooie teksten daargelaten.
Hij heeft gewoon veel te weinig uitstraling, dat is alles. Net als Frank Boeijen. Daarom kan ik daar wel een liefhebber van zijn. Is een negatief puntje dan uit den boze of zo?quote:Op zondag 24 juli 2005 11:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Duidelijk een uitspraak van iemand die beide artiesten niet goed genoeg kent, bovendien maakte ik een opmerking over de teksten, nergens anders over. Teksten is Stef Bos een meester in. Ik zeg niet dat Huub daar slecht in is, integendeel, maar Stef is net iets beter.
En je een beetje laatdukend uitlaten is volledig belachelijk!![]()
Wie was hier hier over dEUS bezig en later De Dijk? Niet ik... heb daar enkel op gereageerd.quote:Op zondag 24 juli 2005 11:54 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Het gaat toch om de vergelijking met Die Toten Hosen hier. We zitten niet in het Stef Bos topic.
Gelukkig weet je waar je over praat, ik maakte me al een beetje zorgen. Als je dan begint over laatdunkend doen, terwijl je denkt dat je zelf de enige bent die recht van spreken heeft, ben je in mijn optiek vreemd bezig.
België heeft Gorki, Monza, De Mens. Zijn we gelijk uitgepraat.quote:Op zondag 24 juli 2005 11:22 schreef fembol het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |