quote:
Op zondag 24 juli 2005 11:38 schreef peaceman het volgende:[..]
Teksten is Stef Bos een meester in. Ik zeg niet dat Huub daar slecht in is, integendeel, maar Stef is net iets beter.
En je een beetje laatdukend uitlaten is volledig belachelijk!
Aargh, ik heb ze beiden meermaals ook zien optreden hoor, maar Stef Bos is echt de Janneke Brinkman van de nederlandse songteksten, quasi-emotioneel-intelligente blubberteksten, echt alleen goed voor de quasi-gevoelige metro-man die niet bang is voor zijn emoties, ofzo.
Ik moet echt huilen als je Stef Bos beter noemt als tekstschrijver - Wat mij betreft kan hij nog niet in de scahduw staan de schrijfkunst van Huub van der Lubbe. Stef Bos heeft 3 A4-tjes nodig om de emotie te beschrijven die Huub van der Lubbe samenvat tot "ik druk mijn tiende whisky uit".
Het probleem is dat die Stef Bos die 3 A4-tjes dan ook inderdaad uitschrijft en voor je moet zingen, daarom komt er helaas maar geen einde aan die nummers als je naar die gladjakker moet luisteren.
Oh, en wie zij er dat dEUS minder populair was in België tegenwoordig... Daar was op Werchter dit jaar weinig van te merken.
Wat was het topic ookweer?
![]()
edit: oh fuck, het topic was zelfs al 2 maanden en vele pagina's verder, lekker snelle reactie, stinkend kaasje!