wordt host in een radioprogramma. een soort van lieve wonderer ipv lieve monaquote:Op zaterdag 2 juli 2005 03:38 schreef wonderer het volgende:
Phew! Bijna de derde op rij die ik moest maken... het moet niet gekker worden.
Om even terug te komen op je sluitpost, waar ik goed in ben... LuisterenJa, klinkt stom, maar ik ben altijd degene die de sores over zich heenkrijgt omdat ik "zo goed kan luisteren en adviezen geef waar ik wat mee kan en niet van die gemeenplaatsen gebruik".
Ik ben mijn roeping misgelopen.
Ben ook wel goed in niksdoen.
En jullie?
Weet je...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 03:50 schreef Prego het volgende:
[..]
wordt host in een radioprogramma. een soort van lieve wonderer ipv lieve mona
ik ben goed in frans, en verdere andere nutteloze zaken waar je qua werk niets aan hebt
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:11 schreef DennisMoore het volgende:
De hele nacht door zuipen
Je moet er maar zin in hebben..
*tevens tvp*
Sow, hlloquote:
quote:*chocolade eet*
Zo wordt je veels te dik!quote:*ijs eet*
'k Mag eerst nog wel 10 kg aankomen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:13 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Zo wordt je veels te dik!![]()
* vanitasvanitatumetomniava luistert Rodney Hunter - Work that Body
/hypocriet modus
*dennis abo op sportschool en pot whey eiwit geef*quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:21 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'k Mag eerst nog wel 10 kg aankomen..
Zelfdiscipline, tháts what I need.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:24 schreef wonderer het volgende:
*dennis abo op sportschool en pot whey eiwit geef*
Of een trainingsmaatje zoekenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:26 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Zelfdiscipline, tháts what I need..
Dan komt de rest vanzelf...
Dan ga je elke dag netjes ontbijten, 's avonds pushups doen enzo...
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:29 schreef wonderer het volgende:
Of een trainingsmaatje zoeken
*trainingsmaatje nodigheeft*
Je hebt 'brunch' als je ontbijt + lunch nuttigtquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:26 schreef DennisMoore het volgende:
Dan ga je elke dag netjes ontbijten, 's avonds pushups doen enzo...
Luiheid.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:32 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Je hebt 'brunch' als je ontbijt + lunch nuttigt
maar hoe heet 't als je ontbijt+lunch+avondeten nuttigt?![]()
Trouwens, spierweefsel is zwaarder dan vetweefsel, hoorquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:21 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'k Mag eerst nog wel 10 kg aankomen..
quote:
Mja, nouja... het gaat mij niet om 't gewicht op zich he?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:34 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Trouwens, spierweefsel is zwaarder dan vetweefsel, hoor![]()
Waar dan wel om?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:35 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja, nouja... het gaat mij niet om 't gewicht op zich he?
Als het al ergens om zou gaan, dan enkel om de looks.quote:
Ervandoor-ze.quote:nja, k moet er weer vandoor
Geen idee maar ik ga het zometeen wel hebbenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:32 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Je hebt 'brunch' als je ontbijt + lunch nuttigt
maar hoe heet 't als je ontbijt+lunch+avondeten nuttigt?![]()
een avondje scrabble met pupquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:14 schreef Ang3l het volgende:
Ik had zin in amsterdam of utrecht of de kermis in Best maar het licht van de auto is stuk (de schakelaar) en de ANWB kon het niet fixen dus dat gaat niet gaan
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:33 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga zometeen enoooorm janken
Na hele maanden vanaf aflevering 1 alles gezien te hebben ... zijn we vanavond toe aan de 2 laatste afleveringenWe hebben het gered... voordat we zelf naar NY vertrekken komt DE NY serie ten einde..... vanavond... onze laatste 2...
... Sex & The City is niet meer
Nou..... daar gaan we.... de laatste 2... vergezeld door een 50cm hoog wijnglas waarvan de enorme bel gevuld is met rosé...quote:
"Go get our girl"quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou..... daar gaan we.... de laatste 2... vergezeld door een 50cm hoog wijnglas waarvan de enorme bel gevuld is met rosé...
Die H is intussen zo uit de kluiten gewassen vergeleken met de oorspronkelijke versie, dat we er tegenwoordig best een volwaardige HOMO van kunnen maken. Passen er weer wat meer mensen in.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:02 schreef blublub het volgende:
nou ja zeg!
wie heeft mij uit de H gehaald potverredikkeme!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| 1 2 3 4 5 | X X XXX XX XX XXX X X X X X X X X X XXX X X X X X X X X X X X X X X X X X XXX X X XXX |
Pfff, doe ik het historische voorstel de H uit te breiden speciaal voor jou, is het nog niet goed.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:21 schreef blublub het volgende:
nee het is veel erger
ik voel het gewoon
jullie houden niet meer van me!![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:21 schreef blublub het volgende:
nee het is veel erger
ik voel het gewoon
jullie houden niet meer van me!![]()
![]()
![]()
nee. daarvoor is het nu te laatquote:
Rare wezensquote:
Alles best hoor. Lekker ontspannen, lekker bijkomen. Op naar Utrecht in september.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:29 schreef blublub het volgende:
[..]
nee. daarvoor is het nu te laat![]()
oh vrrdmmme! ik kan toch ook niet boos doen tegen jou ouwe schat van me!![]()
hoest nou he? alles beetje flex enzo?![]()
kom je hierheen??!! Utereg mn stadsie daar gebeurt van alle hand, t bruist aan alle kant, in t hartsie van t land!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:30 schreef Timmah het volgende:
[..]
Alles best hoor. Lekker ontspannen, lekker bijkomen. Op naar Utrecht in september.. En met u?
.
Mjah, kom ook die kant op.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:32 schreef blublub het volgende:
[..]
kom je hierheen??!! Utereg mn stadsie daar gebeurt van alle hand, t bruist aan alle kant, in t hartsie van t land!
ga je nog de UIT lopen en al? ik ben er bij, zowiezo!
| 1 2 3 4 5 | XXX XXX X X XXX XX X X X X X XXX X X XXX XXX XXX XXX XXX XXX X X XX X X X X X X X X X X X X X XX XX X X X X X X X X X X XXX X X X X XX XXX XXX X XXX X X X X X X X X X X XXX X X X X X XX X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X XXX XXX X X X X X X X X X XXX X X XXX X X XXX X XXX X XXX XXX |
Inderdaad. En ook het ultieme bewijs dat er geen Schepper is. Dan had de aarde immers uitsluitend bestaan uit schattige jongensquote:
Dibbes?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:30 schreef blublub het volgende:
en Biefje ouwe dibbes!
I'm here to enlighten and inform my fellow fok!kers.quote:wat heb jij nou voor een geweldige avatar!
geniaal! daar kan ik ook nog wat van leren zeg jesus!
ach joh niet zo miemelen!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:33 schreef Timmah het volgende:
[..]
Mjah, kom ook die kant op.. Theater, film, televisie wetenschappen enzo. Weet nog niet echt of ik mee ga enzo. Das eng.
.
ja zon dibbes je weet wel, zon ouwe kerel!quote:
quote:
[..]
I'm here to enlighten and inform my fellow fok!kers..
Hmm... nou misschien dan.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:36 schreef blublub het volgende:
[..]
ach joh niet zo miemelen!
is helemaal niks engs aan. ja behalve als je naar die chocomeldrinkers op t Lucas Bolwerk gaat natuurlijk, dat is wel eng ja!!!![]()
maar moet je doen man, leer je ook beetje snel de weg kennen enzo
*drinkt de met tranen vermengde rosé op* You got the love I need to see me through ........quote:
BLUBJE!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:02 schreef blublub het volgende:
nou ja zeg!
wie heeft mij uit de H gehaald potverredikkeme!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
niet gelezen. niet luisteren naar die Giphart kerel, net alsof hij er iets van snaptquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:40 schreef Timmah het volgende:
[..]
Hmm... nou misschien dan.. Ik weet niet of je het Feest der Liefde hebt gelezen van Giphart? Daar zit ook zo'n introductie verhaaltje in U. bij. Ik durf spontaan niet meer.
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:43 schreef blublub het volgende:
[..]
niet gelezen. niet luisteren naar die Giphart kerel, net alsof hij er iets van snapt
en zowiezo, hoe oud is die kerel echt, 100 ofzo? nu is t toch met leuke feestjes.
oh en je kunt mij zien![]()
ja hallo!quote:
hallo, hier ben ikquote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:44 schreef keizerpinguin het volgende:
ja af en toe moet het forum eens op geleukt worden......
Pak de fles en oefenen maar.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:38 schreef blublub het volgende:
ik doe mn best hoor maar ja ik denk soms wel eens op een onzeker moment dat ik wat meer moet oefenen![]()
Bien Blub, bien, en met u?quote:dus. maar hoest met jou nou dan lekker dier?
Angelsnoezefloesje van me!quote:
"Well, that's just fabulous"quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*drinkt de met tranen vermengde rosé op* You got the love I need to see me through ........
*snift, slikt, drinkt...... en gaat de reis naar NY plannen*
jaquote:
ik oefen alleen op de real deal babyquote:
heel goed Biefje, perfect mag ik wel zeggen. behalve dan dat ik nog steeds geen vakantie heb, maar verder is het leven goeddddquote:
[..]
Bien Blub, bien, en met u?
Je bent fantastischquote:
Life's peachy hun'. How's yours?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:46 schreef blublub het volgende:
[..]
Angelsnoezefloesje van me!
poppedopje?
hoest leven op de boerderie?![]()
die kuiken is nieuw!
Het bewijs dat de schepper niet bestaat is het telefoonbotje. Welke idioot ontwerpt er nu een lichaam waar zo'n belangrijke zenuwbaan vlak onder het oppervlak ligt zodat je het regelmatig stoot, met alle gevolgen van dien?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:34 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Inderdaad. En ook het ultieme bewijs dat er geen Schepper is. Dan had de aarde immers uitsluitend bestaan uit schattige jongens.
tja zelf weten!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:51 schreef Timmah het volgende:
Hmz, het blijft eng. Ik sta bijna op het punt om in vermomming richting U. te gaan..
* Fotos uit Fotoboek haal *.
Pas op voor een Scissorhood overdosis.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:54 schreef Timmah het volgende:
* Timmah swingt op Scissor Sisters - The Skins.
The shit is bananas hun'quote:
Ik overweeg het serieus hoor.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:55 schreef blublub het volgende:
[..]
tja zelf weten!
ik ben er zowiezo bij anders heb ik dikke ruzie met heeel veel mensen![]()
mocht je nog besluiten lid te worden: ik ben er ook bij!
k-kan dat?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Pas op voor een Scissorhood overdosis.
Te gaan.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:57 schreef blublub het volgende:
om te lid te worden of om te gaan?
Ik heb gejank, GEJANKT!!!!quote:
Ik heb hem nog laten levenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:56 schreef blublub het volgende:
[..]
The shit is bananas hun'![]()
hoest met Pupje?
Dan krijg je een Jake Shears fetishquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:57 schreef Timmah het volgende:
[..]
k-kan dat?![]()
* Timmah switcht snel naar Son de sol - Brujeria
Heel stiekem vind ik dat niet heel erg.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dan krijg je een Jake Shears fetish.
ook nie met Big in Parijs? "It's always been you, Carrie"quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb gejank, GEJANKT!!!!
Toen Smith Jarrod helemaal uit Canada kwam![]()
Carrie kan me gene zak schelen (not TOTALLY true) maar Samantha...........
Heel stiekem wist ik dat al.quote:Op zondag 3 juli 2005 00:00 schreef Timmah het volgende:
[..]
Heel stiekem vind ik dat niet heel erg.
Ja ok, dat was wel ee brok in de keel moment.quote:Op zondag 3 juli 2005 00:00 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ook nie met Big in Parijs? "It's always been you, Carrie"
En dat die Rus haar mepte en dat ze op de grond zit en Big komt binnen en.. en.. en.. Huuuuuu.
ik zeg doen! zelf nooit gedaan maar voor mij weinig nuttig ook. wel beetje zelf rondgekeken bij verenigingen enzoquote:
quote:
Magda en Miranda was zooo liev.quote:Op zondag 3 juli 2005 00:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ok, dat was wel ee brok in de keel moment.
En dan de echte naam van Big op de GSM op 't einde
Maar ik jankte meer met de kus van Magda bij Miranda.... en de traan van Samantha bij Smith Jarrod
tsss huilies!quote:Op zondag 3 juli 2005 00:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ok, dat was wel ee brok in de keel moment.
En dan de echte naam van Big op de GSM op 't einde
Maar ik jankte meer met de kus van Magda bij Miranda.... en de traan van Samantha bij Smith Jarrod
Ja die was niet zo moeilijk Timmah.quote:
Het programma is op zich best wel heel leuk. Minder eng als dat van Meneer Giphart iig.quote:Op zondag 3 juli 2005 00:01 schreef blublub het volgende:
[..]
ik zeg doen! zelf nooit gedaan maar voor mij weinig nuttig ook. wel beetje zelf rondgekeken bij verenigingen enzo
zie: http://www.introductie-utrecht.nl/
***-genootje van mij zit in de ICU
Ik jankte voornamelijk omdat m'n fles leeg was.quote:Op zondag 3 juli 2005 00:04 schreef blublub het volgende:
[..]
tsss huilies!
ik kon alleen maar janken omdat ik zo misselijk was van alle chocola die we gegeten hadden die avond zeg jesus
Jah, dat vond ik echt zo ontzettend lief ...................quote:Op zondag 3 juli 2005 00:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Magda en Miranda was zooo liev..
"What you did... that is love" en dan die kus op dr voorhoofd.
ja maar scheef die niet over een ontgroening ofzo?quote:Op zondag 3 juli 2005 00:04 schreef Timmah het volgende:
[..]
Het programma is op zich best wel heel leuk. Minder eng als dat van Meneer Giphart iig..
quote:Op zondag 3 juli 2005 00:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik jankte voornamelijk omdat m'n fles leeg was..
jaquote:Op zondag 3 juli 2005 00:11 schreef Timmah het volgende:
Zeg... Blubney. Wat bracht u weer eens naar dit topic?.
Hij kwam met zijn groepje in een studentenhuis terecht enzo. Heel melig allemaal.quote:Op zondag 3 juli 2005 00:11 schreef blublub het volgende:
[..]
ja maar scheef die niet over een ontgroening ofzo?
tja ik weet het ook niet. rare man
je moet maar kijken, tis wel leuk denk ik als je nieuw bent in U maar je moet er wel van houden (studentenfeestjes, verenigingen bezoeken etcetc)
oh dus het is niet uit?quote:Op zondag 3 juli 2005 00:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah, dat vond ik echt zo ontzettend lief ...................
Ik begon aan de serie omdat pup alle afleveringen gekocht had en ik zoiets had van "Oke ik kijk wel mee". Khad wel eens ooit 1 of 2 afleveringen gezien, wel leuk, niet super. Maar als je dna inderdaad vanaf aflevering 1 alle skijkt dan begin je toch wel helemaal mee te leven. We balen nu echt enorm dat het afgelopen isMaar ja...... nog 1,5 maand en dan zitten we d'r zelf
ja de UIT kan een brakke tijd zijnquote:Op zondag 3 juli 2005 00:13 schreef Timmah het volgende:
[..]
Hij kwam met zijn groepje in een studentenhuis terecht enzo. Heel melig allemaal.![]()
Grote dronken studentenmeneren met wc-potten aan de muur zijn eng.quote:Op zondag 3 juli 2005 00:14 schreef blublub het volgende:
[..]
ja de UIT kan een brakke tijd zijn
maar wat was daar dan zo eng aan?
Hoe denk je dat ik aan die avatar kom?quote:
wcpotten aan de muur?quote:Op zondag 3 juli 2005 00:16 schreef Timmah het volgende:
[..]
Grote dronken studentenmeneren met wc-potten aan de muur zijn eng..
Daar wil ik nog best achter komen.quote:Op zondag 3 juli 2005 00:18 schreef blublub het volgende:
[..]
wcpotten aan de muur?
wat raar
maar studentenmeneren zijn niet eng hoor, die zijn leuk!![]()
![]()
Je leest teveel Giphart Timmah.quote:Op zondag 3 juli 2005 00:16 schreef Timmah het volgende:
[..]
Grote dronken studentenmeneren met wc-potten aan de muur zijn eng..
quote:
gewonnen bij een fleszuigwedstrijd?quote:Op zondag 3 juli 2005 00:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ik aan die avatar kom?.
Soort van Onride-foto dus?quote:
het is echt ende waarquote:
Van Marokkanen zijn we het gewendquote:Op zondag 3 juli 2005 00:32 schreef Prego het volgende:
zo de laatste nachtdienst
alleen maar marokkanen aan de telefoon die met hun gare bak panne hebben onderweg naar marokko. pffff... en dan nederlanders moeilijk volk noemen in het buitenland
Nog wat spannends/spectaculairs te vertellen?quote:
quote:Op zondag 3 juli 2005 00:38 schreef wonderer het volgende:
Zebbie! We waren je ineens kwijt gisteren!
Uuuuhm... de auto is stuk dus ik kan niet gaan feestenquote:Op zondag 3 juli 2005 00:39 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Nog wat spannends/spectaculairs te vertellen?.
Daar heb je de auto toch niet voor nodig, of woon je niet in een stad?quote:Op zondag 3 juli 2005 00:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uuuuhm... de auto is stuk dus ik kan niet gaan feesten
Ik zuig nietquote:Op zondag 3 juli 2005 00:41 schreef Ang3l het volgende:
Ja kan met de bus, maar dat zuigt. Eindhoven zuigt sowieso.... jij ook?
Maar ik had vanacht sowieso geen zin om te feesten, kwam veel te moe thuis van m'n werkquote:
Massage?quote:Op zondag 3 juli 2005 00:44 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Maar ik had vanacht sowieso geen zin om te feesten, kwam veel te moe thuis van m'n werk.
Dat zou op het moment wel lekker zijn jaquote:
*pleurt Zeb neer* waar is de olie?quote:Op zondag 3 juli 2005 00:48 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Dat zou op het moment wel lekker zijn ja.
In de kast naast de magnetron.quote:
Arthur niet hoorquote:Op zondag 3 juli 2005 00:48 schreef DennisMoore het volgende:
Guns don't kill people... cops kill people..
Onderaan bij de shampooquote:
*kijk* och verrek1 HEBBES!quote:
Het is echt onzinquote:
Geen idee, reclame, dat wel.quote:Op zondag 3 juli 2005 01:12 schreef wonderer het volgende:
Afgelopen nu zeker?
En dat met zo'n vrouw voor de deurquote:Op zondag 3 juli 2005 01:13 schreef Camoth het volgende:
Ola![]()
Ben eerder thuisgekomen van uitgaan, aangezien de gozer die ik naar binnen wilde hengelen al in z'n nest scheen te liggenMe helemaal voor niks opgedoft. Hoe DURFT ie te slapen?!
![]()
Nou, hij wist niet dat ik uit zou gaan, dus hij had al de hele avond op msn op me zitten wachten om te vragen of ik ging, maar ik was werken en na werk meteen uit eten geweest en met een vriendin de stad in gedoken; daar aangekomen smsje gestuurd... en toen kwam het verhaal dus naar boven. Hoe dan ook... hij ZAL volgende week mee gaan! (Als z'n leven 'm lief isquote:
Toch lief dat hij de hele avond nog op msn heeft gezeten voor jequote:Op zondag 3 juli 2005 01:18 schreef Camoth het volgende:
[..]
Nou, hij wist niet dat ik uit zou gaan, dus hij had al de hele avond op msn op me zitten wachten om te vragen of ik ging, maar ik was werken en na werk meteen uit eten geweest en met een vriendin de stad in gedoken; daar aangekomen smsje gestuurd... en toen kwam het verhaal dus naar boven. Hoe dan ook... hij ZAL volgende week mee gaan! (Als z'n leven 'm lief is)
quote:Op zondag 3 juli 2005 01:20 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Toch lief dat hij de hele avond nog op msn heeft gezeten voor je.
*eensch is*quote:Op zondag 3 juli 2005 00:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Van Marokkanen zijn we het gewend
*wegduikt*
Ach ja, op msn zitten is zo slecht nog niet, en het is ook nog eens goed voor whatpulsequote:Op zondag 3 juli 2005 01:23 schreef Camoth het volgende:
[..]
Het kutte is alleen, ik heb z'n nummer niet. Alleen z'n msn, en ik ken hem via die vriendin, maar die left het niet om zijn nummer aan me te geven omdat ze bang is dat hij dat niet wil (
right, whatever
) Dus nu moet IK morgen op msn gaan zitten sluimeren
Leuke vriendinnen heb ik
![]()
Bekend fenomeen hierquote:Op zondag 3 juli 2005 01:27 schreef Prego het volgende:
tering dit is ech tvaag. ik heb pas 1 nederlander aan de lijn gehad, tegenover tig marokkanen die met 9 mensen in een busje gepropt zitten.
IK HEB ZE NUMMERquote:Op zondag 3 juli 2005 01:29 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ach ja, op msn zitten is zo slecht nog niet, en het is ook nog eens goed voor whatpulse
Ik wou net zeggen, waarom vraag je het niet gewoon?quote:Op zondag 3 juli 2005 01:31 schreef Camoth het volgende:
[..]
IK HEB ZE NUMMERSmsje is gestuurd met het bevel zich onmiddellijk ter msn te begeven... *wacht af in spanning
![]()
gaat zo lastig, iemand iets vragen als je hem niet ziet, geen nummer hebt, en alleen z'n msn hebt, overigens, meneer heeft zich nog niet laten zienquote:Op zondag 3 juli 2005 01:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, waarom vraag je het niet gewoon?
Ok... Ik dacht dat je hem misschien al eerder op MSN had gesproken ofzo en toen zijn tel nr had kunnen vragen.quote:Op zondag 3 juli 2005 01:46 schreef Camoth het volgende:
[..]
gaat zo lastig, iemand iets vragen als je hem niet ziet, geen nummer hebt, en alleen z'n msn hebt, overigens, meneer heeft zich nog niet laten zien![]()
Nee, das het kutte ervanquote:Op zondag 3 juli 2005 01:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ok... Ik dacht dat je hem misschien al eerder op MSN had gesproken ofzo en toen zijn tel nr had kunnen vragen.
Ik werk bij de AH, en daar zie ik ook geregeld van die busjes af en aan rijden (wonen er nog al wat hier in de buurt.)quote:
Zonde, mannen in pak zijn geil.quote:
*present*quote:Op zondag 3 juli 2005 02:11 schreef Great_Expectations het volgende:
Vroeger was hier een nachtploeg..
Ah, comment allez-vous ?quote:
quote:
Je reactie was geedit!quote:
At second thought, naakte mannen zijn ook geil. Dus laat maar uit.quote:
Straks wil je ook nog foto's zien van beiden.quote:Op zondag 3 juli 2005 02:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
At second thought, naakte mannen zijn ook geil. Dus laat maar uit.
quote:Op zondag 3 juli 2005 02:21 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Straks wil je ook nog foto's zien van beiden..
Dat vraagt om een foto natuurlijk, maar dat begrijp je.quote:
Die ehm... Die moeten eerst nog ontwikkeld worden.quote:Op zondag 3 juli 2005 02:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat vraagt om een foto natuurlijk, maar dat begrijp je..
Maar DAT spreekt toch vanzelf?quote:Op zondag 3 juli 2005 02:21 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Straks wil je ook nog foto's zien van beiden..
Met een digitale camera hoeft dat niet G_E, dat weet zelfs ik nog!quote:Op zondag 3 juli 2005 02:23 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Die ehm... Die moeten eerst nog ontwikkeld worden..
Ik kom net terug vanquote:Op zondag 3 juli 2005 02:23 schreef creno het volgende:
halllo ! slapen jullie nog niet !
Nee, Live 8 Philadelphia is nog bezigquote:Op zondag 3 juli 2005 02:23 schreef creno het volgende:
halllo ! slapen jullie nog niet !
Same here...quote:Op zondag 3 juli 2005 02:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee, Live 8 Philadelphia is nog bezig.
Laten we het daar eens over hebben. Waar kom je net van terug en waarom heb had je een smoking aan? Nou? He? Hmm? Hoe zit dat?quote:Op zondag 3 juli 2005 02:25 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik kom net terug vanen heb de hele avond geen druppel kunnen drinken. Je denkt toch niet dat ik kan slapen zo.
.
er wordt te veel ge-edit de laatste tijdquote:Op zondag 3 juli 2005 02:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je reactie was geedit!In het piemel topic!
je vais tres bien, merci. j'espere que vous (Pup quand meme) allez bien aussi.quote:
Ik heb geen foto's gemaakt.quote:Op zondag 3 juli 2005 02:25 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Met een digitale camera hoeft dat niet G_E, dat weet zelfs ik nog!
Het is dan misschien laat maar je dacht toch niet dat ik daar in zou trappen he?.
Ja, hallo. Google leest mee.quote:Op zondag 3 juli 2005 02:27 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Laten we het daar eens over hebben. Waar kom je net van terug en waarom heb had je een smoking aan? Nou? He? Hmm? Hoe zit dat?
Madonna wasquote:
www.aolmusic.comquote:
beaverhausen @ gmail.comquote:Op zondag 3 juli 2005 02:30 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, hallo. Google leest mee..
Dat zijn toch alleen live streams?quote:
Het was toch niet een zekere M. (quote:Op zondag 3 juli 2005 02:31 schreef Great_Expectations het volgende:
De grote vraag is eigenlijk waaromfoto's van mij heeft gemaakt. Dat zou ik wel eens willen weten.
Ik heb niks te verbergen.. euhm.. ofzo..quote:Op zondag 3 juli 2005 02:32 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ha ha. Je weet dat Google ook meeleest in je gmail?.
Beautje! U hier?quote:Op zondag 3 juli 2005 02:29 schreef LeBeau het volgende:
Jee wat is het hier druk nog op dit tijdstip.
Madonna en de opening staan al onlinequote:Op zondag 3 juli 2005 02:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat zijn toch alleen live streams?
Neej joh.quote:Op zondag 3 juli 2005 02:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Het was toch niet een zekere M. (.) he?
.
.
Hmmz. Moeilijk te zeggen. Of hij is gewoon erg moe.quote:Op zondag 3 juli 2005 02:35 schreef Camoth het volgende:
Ontving zojuist bericht dat meneer niet op msn komt omdat hij te moe is en dat hij me morgen belt... Ok, is dit een Oprah moment alsin: "He's just not that into you!!" of heb ik het nou mis![]()
Oeh!quote:Op zondag 3 juli 2005 02:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Madonna en de opening staan al online
Ik dacht ik kom eens kijken.quote:
Nou ja, had toch gekund? Toch?quote:
Je bed is de andere kant op. Als je die niet zocht, zit je hier waarschijnlijk toch goed.quote:Op zondag 3 juli 2005 02:38 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik dacht ik kom eens kijken.
Of misschien ben ik gewoon de weg kwijt.
Daar zijn mannen niet subtiel genoeg voor.quote:Op zondag 3 juli 2005 02:35 schreef Camoth het volgende:
Ontving zojuist bericht dat meneer niet op msn komt omdat hij te moe is en dat hij me morgen belt... Ok, is dit een Oprah moment alsin: "He's just not that into you!!" of heb ik het nou mis![]()
We hebben het over homo-mannen. Die zijn minstens net zo "subtiel" (=geraffineerd achterbaks ingewikkeld onnodig moeilijk iets-anders-zeggen-dat-wat-je-bedoeld) als vrouwen.quote:Op zondag 3 juli 2005 02:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daar zijn mannen niet subtiel genoeg voor.
Moet je nou eerst het halve concert kijken voordat je Madonna kan kijken?quote:Op zondag 3 juli 2005 02:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Madonna en de opening staan al online
Hoe weet jij waar mijn bed staat?quote:Op zondag 3 juli 2005 02:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je bed is de andere kant op. Als je die niet zocht, zit je hier waarschijnlijk toch goed..
Je moet Londen hebben.quote:
Dr stond een linkje met Madonna en Snoop Dogg...:?quote:Op zondag 3 juli 2005 02:42 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Moet je nou eerst het halve concert kijken voordat je Madonna kan kijken?.
Ik miste even waar Camoths MSN vriendje homo was...quote:Op zondag 3 juli 2005 02:41 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
We hebben het over homo-mannen. Die zijn minstens net zo "subtiel" (=geraffineerd achterbaks ingewikkeld onnodig moeilijk iets-anders-zeggen-dat-wat-je-bedoeld) als vrouwen..
quote:
Ik zou geen nee zeggen tegen M. in een smoking, maar ja, dat ben ik.quote:Op zondag 3 juli 2005 02:40 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
M. en smokings, dat is als ehm... G_E en piercings..
Euhm... eh.. geen commentaar.quote:
Wie weet?quote:Op zondag 3 juli 2005 02:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik miste even waar Camoths MSN vriendje homo was...
Maar ik mis wel vaker wat, geloof ik.
Die doet niet al te veel hierquote:
npquote:
Aanklikken..en dan wachten tot de tijd is verstreken bij de button rechtsboven...quote:
geduld geduld, het is 193mb (bij mij is ie halverwege)quote:
Ja dat doe ik ook maar als ie dan aangeeft "click here to download" en ik dat doe gebeurt er niet echt iets.quote:Op zondag 3 juli 2005 02:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Aanklikken..en dan wachten tot de tijd is verstreken bij de button rechtsboven...
Oooh, ik ging in al mijn onschuld er vanuit dat hier alleen homo's zijn. Hè, al die vrouwen ook opeens die hier posten.quote:Op zondag 3 juli 2005 02:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik miste even waar Camoths MSN vriendje homo was...
Maar ik mis wel vaker wat, geloof ik.
Nou,quote:Op zondag 3 juli 2005 02:44 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik zou geen nee zeggen tegen M. in een smoking, maar ja, dat ben ik..
Niet alle leuke mannen zijn homo...quote:Op zondag 3 juli 2005 02:46 schreef Camoth het volgende:
[..]
Wie weet?Hoop het niet uiteraard. Maar ik maak me vast druk om niets. Ligt lekker te tukken en is gewoon te gaar om uit bed te komen... hoop ik
![]()
quote:Op zondag 3 juli 2005 02:49 schreef creno het volgende:
jaaaaaaaaaaaa over 20 minuten is ie binnen
en ik neem aan dat het het wachten waard is
Ik ook hoor...quote:Op zondag 3 juli 2005 02:49 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oooh, ik ging in al mijn onschuld er vanuit dat hier alleen homo's zijn. Hè, al die vrouwen ook opeens die hier posten.
Zeg... zijn bakjes niet welkom?quote:Op zondag 3 juli 2005 02:49 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oooh, ik ging in al mijn onschuld er vanuit dat hier alleen homo's zijn. Hè, al die vrouwen ook opeens die hier posten.
Kweenie, maar ik krijg wel steeds meer concurrentie hier.quote:
haha, nope, this aint paradisequote:Op zondag 3 juli 2005 02:53 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Jawel.. Maar ik denk er niet altijd aan dat niet iedereen een homo-man is. Dat is alles.
.
Concurrentie van een bakje?quote:Op zondag 3 juli 2005 02:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kweenie, maar ik krijg wel steeds meer concurrentie hier.
feateaux vanquote:Op zondag 3 juli 2005 02:50 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nou,was anders ook best ehm...
.
Dat is geen gozer, dat ben ik.quote:Op zondag 3 juli 2005 02:56 schreef Camoth het volgende:
Ok, lama.... nu was ik in de war... moet je ook niet een gozer in je av hebben(of ik moet minder zuipen)
*slaat zichzelfquote:
quote:Op zondag 3 juli 2005 02:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Gozer op msn:
Wat is dat dan..Live 8?
Don't worry about it. Je bent niet de enige en dat "vrouw" in mijn profiel is ook alleen maar omdat er geen alternatief wasquote:Op zondag 3 juli 2005 02:58 schreef Camoth het volgende:
[..]
*slaat zichzelfOkay, volgens mij is het tijd voor:
-Bed
-Bril
-No more alcohol
Meid, het spijt me oprecht![]()
Nu zie ik het ook wel hoor, alleen ik keek zo scheel dat ik je staart niet zag... mên ik moet echt mezelf eens bij elkaar rapenquote:Op zondag 3 juli 2005 03:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Don't worry about it. Je bent niet de enige en dat "vrouw" in mijn profiel is ook alleen maar omdat er geen alternatief was
quote:Op zondag 3 juli 2005 02:56 schreef Camoth het volgende:
Ok, lama.... nu was ik in de war... moet je ook niet een gozer in je av hebben(of ik moet minder zuipen)
Ik vraag me soms echt af in welke wereld sommige mensen levenquote:Op zondag 3 juli 2005 03:00 schreef beaverhausen het volgende:
Zo zei er vanavond ook iemand "Ik heb dat nog nooit gekeken, dat Live 8"
Het komt ook elke week.
Sommige mensen zijn in ieder geval niet van deze wereld, zoveel is duidelijk.quote:Op zondag 3 juli 2005 03:03 schreef Camoth het volgende:
[..]
Ik vraag me soms echt af in welke wereld sommige mensen leven![]()
Ja okay, maar hoeveel moeite was het voor mij om even in je profiel te kijken...quote:Op zondag 3 juli 2005 03:03 schreef wonderer het volgende:
[afbeelding]
Dit soort foto's helpen ook niet
Ik heb eigenlijk zin om het op man te zetten. Maar dan kloppen een aantal posts in SEX niet meer.quote:Op zondag 3 juli 2005 03:06 schreef Camoth het volgende:
[..]
Ja okay, maar hoeveel moeite was het voor mij om even in je profiel te kijken...![]()
Maar ben je een bakje of val je alleen op vrouwen? *doet FBI bril opquote:Op zondag 3 juli 2005 03:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk zin om het op man te zetten. Maar dan kloppen een aantal posts in SEX niet meer.
Dennis merkte terecht op dat ik een nicht in het verkeerde lichaam ben. Ik val alleen op mannenquote:Op zondag 3 juli 2005 03:08 schreef Camoth het volgende:
[..]
Maar ben je een bakje of val je alleen op vrouwen? *doet FBI bril op![]()
quote:Op zondag 3 juli 2005 03:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dennis merkte terecht op dat ik een nicht in het verkeerde lichaam ben. Ik val alleen op mannen
Toffe bril
'Al'?quote:Op zondag 3 juli 2005 03:10 schreef Great_Expectations het volgende:
*wiebel, stuiter*
Ik kan onmogelijk nu al gaan slapen..
Als ik het erg zou vinden, zou ik wel een jurk aantrekken en make up gaan dragen.quote:Op zondag 3 juli 2005 03:11 schreef Camoth het volgende:
[..]
Maar je vind me nog wel lief na deze godsgruwelijke (maar niet met opzet gemaakte) beledigingen?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |