tja zelf weten!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:51 schreef Timmah het volgende:
Hmz, het blijft eng. Ik sta bijna op het punt om in vermomming richting U. te gaan..
* Fotos uit Fotoboek haal *.
Pas op voor een Scissorhood overdosis.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:54 schreef Timmah het volgende:
* Timmah swingt op Scissor Sisters - The Skins.
The shit is bananas hun'quote:
Ik overweeg het serieus hoor.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:55 schreef blublub het volgende:
[..]
tja zelf weten!
ik ben er zowiezo bij anders heb ik dikke ruzie met heeel veel mensen![]()
mocht je nog besluiten lid te worden: ik ben er ook bij!
k-kan dat?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Pas op voor een Scissorhood overdosis.
Te gaan.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:57 schreef blublub het volgende:
om te lid te worden of om te gaan?
Ik heb gejank, GEJANKT!!!!quote:
Ik heb hem nog laten levenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:56 schreef blublub het volgende:
[..]
The shit is bananas hun'![]()
hoest met Pupje?
Dan krijg je een Jake Shears fetishquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:57 schreef Timmah het volgende:
[..]
k-kan dat?![]()
* Timmah switcht snel naar Son de sol - Brujeria
Heel stiekem vind ik dat niet heel erg.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dan krijg je een Jake Shears fetish.
ook nie met Big in Parijs? "It's always been you, Carrie"quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb gejank, GEJANKT!!!!
Toen Smith Jarrod helemaal uit Canada kwam![]()
Carrie kan me gene zak schelen (not TOTALLY true) maar Samantha...........
Heel stiekem wist ik dat al.quote:Op zondag 3 juli 2005 00:00 schreef Timmah het volgende:
[..]
Heel stiekem vind ik dat niet heel erg.
Ja ok, dat was wel ee brok in de keel moment.quote:Op zondag 3 juli 2005 00:00 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ook nie met Big in Parijs? "It's always been you, Carrie"
En dat die Rus haar mepte en dat ze op de grond zit en Big komt binnen en.. en.. en.. Huuuuuu.
ik zeg doen! zelf nooit gedaan maar voor mij weinig nuttig ook. wel beetje zelf rondgekeken bij verenigingen enzoquote:
quote:
Magda en Miranda was zooo liev.quote:Op zondag 3 juli 2005 00:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ok, dat was wel ee brok in de keel moment.
En dan de echte naam van Big op de GSM op 't einde
Maar ik jankte meer met de kus van Magda bij Miranda.... en de traan van Samantha bij Smith Jarrod
tsss huilies!quote:Op zondag 3 juli 2005 00:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ok, dat was wel ee brok in de keel moment.
En dan de echte naam van Big op de GSM op 't einde
Maar ik jankte meer met de kus van Magda bij Miranda.... en de traan van Samantha bij Smith Jarrod
Ja die was niet zo moeilijk Timmah.quote:
Het programma is op zich best wel heel leuk. Minder eng als dat van Meneer Giphart iig.quote:Op zondag 3 juli 2005 00:01 schreef blublub het volgende:
[..]
ik zeg doen! zelf nooit gedaan maar voor mij weinig nuttig ook. wel beetje zelf rondgekeken bij verenigingen enzo
zie: http://www.introductie-utrecht.nl/
***-genootje van mij zit in de ICU
Ik jankte voornamelijk omdat m'n fles leeg was.quote:Op zondag 3 juli 2005 00:04 schreef blublub het volgende:
[..]
tsss huilies!
ik kon alleen maar janken omdat ik zo misselijk was van alle chocola die we gegeten hadden die avond zeg jesus
Jah, dat vond ik echt zo ontzettend lief ...................quote:Op zondag 3 juli 2005 00:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Magda en Miranda was zooo liev..
"What you did... that is love" en dan die kus op dr voorhoofd.
ja maar scheef die niet over een ontgroening ofzo?quote:Op zondag 3 juli 2005 00:04 schreef Timmah het volgende:
[..]
Het programma is op zich best wel heel leuk. Minder eng als dat van Meneer Giphart iig..
quote:Op zondag 3 juli 2005 00:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik jankte voornamelijk omdat m'n fles leeg was..
jaquote:Op zondag 3 juli 2005 00:11 schreef Timmah het volgende:
Zeg... Blubney. Wat bracht u weer eens naar dit topic?.
Hij kwam met zijn groepje in een studentenhuis terecht enzo. Heel melig allemaal.quote:Op zondag 3 juli 2005 00:11 schreef blublub het volgende:
[..]
ja maar scheef die niet over een ontgroening ofzo?
tja ik weet het ook niet. rare man
je moet maar kijken, tis wel leuk denk ik als je nieuw bent in U maar je moet er wel van houden (studentenfeestjes, verenigingen bezoeken etcetc)
oh dus het is niet uit?quote:Op zondag 3 juli 2005 00:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah, dat vond ik echt zo ontzettend lief ...................
Ik begon aan de serie omdat pup alle afleveringen gekocht had en ik zoiets had van "Oke ik kijk wel mee". Khad wel eens ooit 1 of 2 afleveringen gezien, wel leuk, niet super. Maar als je dna inderdaad vanaf aflevering 1 alle skijkt dan begin je toch wel helemaal mee te leven. We balen nu echt enorm dat het afgelopen isMaar ja...... nog 1,5 maand en dan zitten we d'r zelf
ja de UIT kan een brakke tijd zijnquote:Op zondag 3 juli 2005 00:13 schreef Timmah het volgende:
[..]
Hij kwam met zijn groepje in een studentenhuis terecht enzo. Heel melig allemaal.![]()
Grote dronken studentenmeneren met wc-potten aan de muur zijn eng.quote:Op zondag 3 juli 2005 00:14 schreef blublub het volgende:
[..]
ja de UIT kan een brakke tijd zijn
maar wat was daar dan zo eng aan?
Hoe denk je dat ik aan die avatar kom?quote:
wcpotten aan de muur?quote:Op zondag 3 juli 2005 00:16 schreef Timmah het volgende:
[..]
Grote dronken studentenmeneren met wc-potten aan de muur zijn eng..
Daar wil ik nog best achter komen.quote:Op zondag 3 juli 2005 00:18 schreef blublub het volgende:
[..]
wcpotten aan de muur?
wat raar
maar studentenmeneren zijn niet eng hoor, die zijn leuk!![]()
![]()
Je leest teveel Giphart Timmah.quote:Op zondag 3 juli 2005 00:16 schreef Timmah het volgende:
[..]
Grote dronken studentenmeneren met wc-potten aan de muur zijn eng..
quote:
gewonnen bij een fleszuigwedstrijd?quote:Op zondag 3 juli 2005 00:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ik aan die avatar kom?.
Soort van Onride-foto dus?quote:
het is echt ende waarquote:
Van Marokkanen zijn we het gewendquote:Op zondag 3 juli 2005 00:32 schreef Prego het volgende:
zo de laatste nachtdienst
alleen maar marokkanen aan de telefoon die met hun gare bak panne hebben onderweg naar marokko. pffff... en dan nederlanders moeilijk volk noemen in het buitenland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |