quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:33 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga zometeen enoooorm janken
Na hele maanden vanaf aflevering 1 alles gezien te hebben ... zijn we vanavond toe aan de 2 laatste afleveringenWe hebben het gered... voordat we zelf naar NY vertrekken komt DE NY serie ten einde..... vanavond... onze laatste 2...
... Sex & The City is niet meer
Nou..... daar gaan we.... de laatste 2... vergezeld door een 50cm hoog wijnglas waarvan de enorme bel gevuld is met rosé...quote:
"Go get our girl"quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou..... daar gaan we.... de laatste 2... vergezeld door een 50cm hoog wijnglas waarvan de enorme bel gevuld is met rosé...
Die H is intussen zo uit de kluiten gewassen vergeleken met de oorspronkelijke versie, dat we er tegenwoordig best een volwaardige HOMO van kunnen maken. Passen er weer wat meer mensen in.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:02 schreef blublub het volgende:
nou ja zeg!
wie heeft mij uit de H gehaald potverredikkeme!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| 1 2 3 4 5 | X X XXX XX XX XXX X X X X X X X X X XXX X X X X X X X X X X X X X X X X X XXX X X XXX |
Pfff, doe ik het historische voorstel de H uit te breiden speciaal voor jou, is het nog niet goed.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:21 schreef blublub het volgende:
nee het is veel erger
ik voel het gewoon
jullie houden niet meer van me!![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:21 schreef blublub het volgende:
nee het is veel erger
ik voel het gewoon
jullie houden niet meer van me!![]()
![]()
![]()
nee. daarvoor is het nu te laatquote:
Rare wezensquote:
Alles best hoor. Lekker ontspannen, lekker bijkomen. Op naar Utrecht in september.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:29 schreef blublub het volgende:
[..]
nee. daarvoor is het nu te laat![]()
oh vrrdmmme! ik kan toch ook niet boos doen tegen jou ouwe schat van me!![]()
hoest nou he? alles beetje flex enzo?![]()
kom je hierheen??!! Utereg mn stadsie daar gebeurt van alle hand, t bruist aan alle kant, in t hartsie van t land!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:30 schreef Timmah het volgende:
[..]
Alles best hoor. Lekker ontspannen, lekker bijkomen. Op naar Utrecht in september.. En met u?
.
Mjah, kom ook die kant op.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:32 schreef blublub het volgende:
[..]
kom je hierheen??!! Utereg mn stadsie daar gebeurt van alle hand, t bruist aan alle kant, in t hartsie van t land!
ga je nog de UIT lopen en al? ik ben er bij, zowiezo!
| 1 2 3 4 5 | XXX XXX X X XXX XX X X X X X XXX X X XXX XXX XXX XXX XXX XXX X X XX X X X X X X X X X X X X X XX XX X X X X X X X X X X XXX X X X X XX XXX XXX X XXX X X X X X X X X X X XXX X X X X X XX X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X XXX XXX X X X X X X X X X XXX X X XXX X X XXX X XXX X XXX XXX |
Inderdaad. En ook het ultieme bewijs dat er geen Schepper is. Dan had de aarde immers uitsluitend bestaan uit schattige jongensquote:
Dibbes?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:30 schreef blublub het volgende:
en Biefje ouwe dibbes!
I'm here to enlighten and inform my fellow fok!kers.quote:wat heb jij nou voor een geweldige avatar!
geniaal! daar kan ik ook nog wat van leren zeg jesus!
ach joh niet zo miemelen!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:33 schreef Timmah het volgende:
[..]
Mjah, kom ook die kant op.. Theater, film, televisie wetenschappen enzo. Weet nog niet echt of ik mee ga enzo. Das eng.
.
ja zon dibbes je weet wel, zon ouwe kerel!quote:
quote:
[..]
I'm here to enlighten and inform my fellow fok!kers..
Hmm... nou misschien dan.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:36 schreef blublub het volgende:
[..]
ach joh niet zo miemelen!
is helemaal niks engs aan. ja behalve als je naar die chocomeldrinkers op t Lucas Bolwerk gaat natuurlijk, dat is wel eng ja!!!![]()
maar moet je doen man, leer je ook beetje snel de weg kennen enzo
*drinkt de met tranen vermengde rosé op* You got the love I need to see me through ........quote:
BLUBJE!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:02 schreef blublub het volgende:
nou ja zeg!
wie heeft mij uit de H gehaald potverredikkeme!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
niet gelezen. niet luisteren naar die Giphart kerel, net alsof hij er iets van snaptquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:40 schreef Timmah het volgende:
[..]
Hmm... nou misschien dan.. Ik weet niet of je het Feest der Liefde hebt gelezen van Giphart? Daar zit ook zo'n introductie verhaaltje in U. bij. Ik durf spontaan niet meer.
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:43 schreef blublub het volgende:
[..]
niet gelezen. niet luisteren naar die Giphart kerel, net alsof hij er iets van snapt
en zowiezo, hoe oud is die kerel echt, 100 ofzo? nu is t toch met leuke feestjes.
oh en je kunt mij zien![]()
ja hallo!quote:
hallo, hier ben ikquote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:44 schreef keizerpinguin het volgende:
ja af en toe moet het forum eens op geleukt worden......
Pak de fles en oefenen maar.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:38 schreef blublub het volgende:
ik doe mn best hoor maar ja ik denk soms wel eens op een onzeker moment dat ik wat meer moet oefenen![]()
Bien Blub, bien, en met u?quote:dus. maar hoest met jou nou dan lekker dier?
Angelsnoezefloesje van me!quote:
"Well, that's just fabulous"quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*drinkt de met tranen vermengde rosé op* You got the love I need to see me through ........
*snift, slikt, drinkt...... en gaat de reis naar NY plannen*
jaquote:
ik oefen alleen op de real deal babyquote:
heel goed Biefje, perfect mag ik wel zeggen. behalve dan dat ik nog steeds geen vakantie heb, maar verder is het leven goeddddquote:
[..]
Bien Blub, bien, en met u?
Je bent fantastischquote:
Life's peachy hun'. How's yours?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:46 schreef blublub het volgende:
[..]
Angelsnoezefloesje van me!
poppedopje?
hoest leven op de boerderie?![]()
die kuiken is nieuw!
Het bewijs dat de schepper niet bestaat is het telefoonbotje. Welke idioot ontwerpt er nu een lichaam waar zo'n belangrijke zenuwbaan vlak onder het oppervlak ligt zodat je het regelmatig stoot, met alle gevolgen van dien?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:34 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Inderdaad. En ook het ultieme bewijs dat er geen Schepper is. Dan had de aarde immers uitsluitend bestaan uit schattige jongens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |