quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:33 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga zometeen enoooorm janken
Na hele maanden vanaf aflevering 1 alles gezien te hebben ... zijn we vanavond toe aan de 2 laatste afleveringenWe hebben het gered... voordat we zelf naar NY vertrekken komt DE NY serie ten einde..... vanavond... onze laatste 2...
... Sex & The City is niet meer
Nou..... daar gaan we.... de laatste 2... vergezeld door een 50cm hoog wijnglas waarvan de enorme bel gevuld is met rosé...quote:
"Go get our girl"quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou..... daar gaan we.... de laatste 2... vergezeld door een 50cm hoog wijnglas waarvan de enorme bel gevuld is met rosé...
Die H is intussen zo uit de kluiten gewassen vergeleken met de oorspronkelijke versie, dat we er tegenwoordig best een volwaardige HOMO van kunnen maken. Passen er weer wat meer mensen in.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:02 schreef blublub het volgende:
nou ja zeg!
wie heeft mij uit de H gehaald potverredikkeme!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| 1 2 3 4 5 | X X XXX XX XX XXX X X X X X X X X X XXX X X X X X X X X X X X X X X X X X XXX X X XXX |
Pfff, doe ik het historische voorstel de H uit te breiden speciaal voor jou, is het nog niet goed.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:21 schreef blublub het volgende:
nee het is veel erger
ik voel het gewoon
jullie houden niet meer van me!![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:21 schreef blublub het volgende:
nee het is veel erger
ik voel het gewoon
jullie houden niet meer van me!![]()
![]()
![]()
nee. daarvoor is het nu te laatquote:
Rare wezensquote:
Alles best hoor. Lekker ontspannen, lekker bijkomen. Op naar Utrecht in september.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:29 schreef blublub het volgende:
[..]
nee. daarvoor is het nu te laat![]()
oh vrrdmmme! ik kan toch ook niet boos doen tegen jou ouwe schat van me!![]()
hoest nou he? alles beetje flex enzo?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |