Nog wat spannends/spectaculairs te vertellen?quote:
quote:Op zondag 3 juli 2005 00:38 schreef wonderer het volgende:
Zebbie! We waren je ineens kwijt gisteren!
Uuuuhm... de auto is stuk dus ik kan niet gaan feestenquote:Op zondag 3 juli 2005 00:39 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Nog wat spannends/spectaculairs te vertellen?.
Daar heb je de auto toch niet voor nodig, of woon je niet in een stad?quote:Op zondag 3 juli 2005 00:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uuuuhm... de auto is stuk dus ik kan niet gaan feesten
Ik zuig nietquote:Op zondag 3 juli 2005 00:41 schreef Ang3l het volgende:
Ja kan met de bus, maar dat zuigt. Eindhoven zuigt sowieso.... jij ook?
Maar ik had vanacht sowieso geen zin om te feesten, kwam veel te moe thuis van m'n werkquote:
Massage?quote:Op zondag 3 juli 2005 00:44 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Maar ik had vanacht sowieso geen zin om te feesten, kwam veel te moe thuis van m'n werk.
Dat zou op het moment wel lekker zijn jaquote:
*pleurt Zeb neer* waar is de olie?quote:Op zondag 3 juli 2005 00:48 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Dat zou op het moment wel lekker zijn ja.
In de kast naast de magnetron.quote:
Arthur niet hoorquote:Op zondag 3 juli 2005 00:48 schreef DennisMoore het volgende:
Guns don't kill people... cops kill people..
Onderaan bij de shampooquote:
*kijk* och verrek1 HEBBES!quote:
Het is echt onzinquote:
Geen idee, reclame, dat wel.quote:Op zondag 3 juli 2005 01:12 schreef wonderer het volgende:
Afgelopen nu zeker?
En dat met zo'n vrouw voor de deurquote:Op zondag 3 juli 2005 01:13 schreef Camoth het volgende:
Ola![]()
Ben eerder thuisgekomen van uitgaan, aangezien de gozer die ik naar binnen wilde hengelen al in z'n nest scheen te liggenMe helemaal voor niks opgedoft. Hoe DURFT ie te slapen?!
![]()
Nou, hij wist niet dat ik uit zou gaan, dus hij had al de hele avond op msn op me zitten wachten om te vragen of ik ging, maar ik was werken en na werk meteen uit eten geweest en met een vriendin de stad in gedoken; daar aangekomen smsje gestuurd... en toen kwam het verhaal dus naar boven. Hoe dan ook... hij ZAL volgende week mee gaan! (Als z'n leven 'm lief isquote:
Toch lief dat hij de hele avond nog op msn heeft gezeten voor jequote:Op zondag 3 juli 2005 01:18 schreef Camoth het volgende:
[..]
Nou, hij wist niet dat ik uit zou gaan, dus hij had al de hele avond op msn op me zitten wachten om te vragen of ik ging, maar ik was werken en na werk meteen uit eten geweest en met een vriendin de stad in gedoken; daar aangekomen smsje gestuurd... en toen kwam het verhaal dus naar boven. Hoe dan ook... hij ZAL volgende week mee gaan! (Als z'n leven 'm lief is)
quote:Op zondag 3 juli 2005 01:20 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Toch lief dat hij de hele avond nog op msn heeft gezeten voor je.
*eensch is*quote:Op zondag 3 juli 2005 00:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Van Marokkanen zijn we het gewend
*wegduikt*
Ach ja, op msn zitten is zo slecht nog niet, en het is ook nog eens goed voor whatpulsequote:Op zondag 3 juli 2005 01:23 schreef Camoth het volgende:
[..]
Het kutte is alleen, ik heb z'n nummer niet. Alleen z'n msn, en ik ken hem via die vriendin, maar die left het niet om zijn nummer aan me te geven omdat ze bang is dat hij dat niet wil (
right, whatever
) Dus nu moet IK morgen op msn gaan zitten sluimeren
Leuke vriendinnen heb ik
![]()
Bekend fenomeen hierquote:Op zondag 3 juli 2005 01:27 schreef Prego het volgende:
tering dit is ech tvaag. ik heb pas 1 nederlander aan de lijn gehad, tegenover tig marokkanen die met 9 mensen in een busje gepropt zitten.
IK HEB ZE NUMMERquote:Op zondag 3 juli 2005 01:29 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ach ja, op msn zitten is zo slecht nog niet, en het is ook nog eens goed voor whatpulse
Ik wou net zeggen, waarom vraag je het niet gewoon?quote:Op zondag 3 juli 2005 01:31 schreef Camoth het volgende:
[..]
IK HEB ZE NUMMERSmsje is gestuurd met het bevel zich onmiddellijk ter msn te begeven... *wacht af in spanning
![]()
gaat zo lastig, iemand iets vragen als je hem niet ziet, geen nummer hebt, en alleen z'n msn hebt, overigens, meneer heeft zich nog niet laten zienquote:Op zondag 3 juli 2005 01:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, waarom vraag je het niet gewoon?
Ok... Ik dacht dat je hem misschien al eerder op MSN had gesproken ofzo en toen zijn tel nr had kunnen vragen.quote:Op zondag 3 juli 2005 01:46 schreef Camoth het volgende:
[..]
gaat zo lastig, iemand iets vragen als je hem niet ziet, geen nummer hebt, en alleen z'n msn hebt, overigens, meneer heeft zich nog niet laten zien![]()
Nee, das het kutte ervanquote:Op zondag 3 juli 2005 01:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ok... Ik dacht dat je hem misschien al eerder op MSN had gesproken ofzo en toen zijn tel nr had kunnen vragen.
Ik werk bij de AH, en daar zie ik ook geregeld van die busjes af en aan rijden (wonen er nog al wat hier in de buurt.)quote:
Zonde, mannen in pak zijn geil.quote:
*present*quote:Op zondag 3 juli 2005 02:11 schreef Great_Expectations het volgende:
Vroeger was hier een nachtploeg..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |