quote:
Ik zou geen nee zeggen tegen M. in een smoking, maar ja, dat ben ik.quote:Op zondag 3 juli 2005 02:40 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
M. en smokings, dat is als ehm... G_E en piercings..
Euhm... eh.. geen commentaar.quote:
Wie weet?quote:Op zondag 3 juli 2005 02:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik miste even waar Camoths MSN vriendje homo was...
Maar ik mis wel vaker wat, geloof ik.
Die doet niet al te veel hierquote:
npquote:
Aanklikken..en dan wachten tot de tijd is verstreken bij de button rechtsboven...quote:
geduld geduld, het is 193mb (bij mij is ie halverwege)quote:
Ja dat doe ik ook maar als ie dan aangeeft "click here to download" en ik dat doe gebeurt er niet echt iets.quote:Op zondag 3 juli 2005 02:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Aanklikken..en dan wachten tot de tijd is verstreken bij de button rechtsboven...
Oooh, ik ging in al mijn onschuld er vanuit dat hier alleen homo's zijn. Hè, al die vrouwen ook opeens die hier posten.quote:Op zondag 3 juli 2005 02:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik miste even waar Camoths MSN vriendje homo was...
Maar ik mis wel vaker wat, geloof ik.
Nou,quote:Op zondag 3 juli 2005 02:44 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik zou geen nee zeggen tegen M. in een smoking, maar ja, dat ben ik..
Niet alle leuke mannen zijn homo...quote:Op zondag 3 juli 2005 02:46 schreef Camoth het volgende:
[..]
Wie weet?Hoop het niet uiteraard. Maar ik maak me vast druk om niets. Ligt lekker te tukken en is gewoon te gaar om uit bed te komen... hoop ik
![]()
quote:Op zondag 3 juli 2005 02:49 schreef creno het volgende:
jaaaaaaaaaaaa over 20 minuten is ie binnen
en ik neem aan dat het het wachten waard is
Ik ook hoor...quote:Op zondag 3 juli 2005 02:49 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oooh, ik ging in al mijn onschuld er vanuit dat hier alleen homo's zijn. Hè, al die vrouwen ook opeens die hier posten.
Zeg... zijn bakjes niet welkom?quote:Op zondag 3 juli 2005 02:49 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oooh, ik ging in al mijn onschuld er vanuit dat hier alleen homo's zijn. Hè, al die vrouwen ook opeens die hier posten.
Kweenie, maar ik krijg wel steeds meer concurrentie hier.quote:
haha, nope, this aint paradisequote:Op zondag 3 juli 2005 02:53 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Jawel.. Maar ik denk er niet altijd aan dat niet iedereen een homo-man is. Dat is alles.
.
Concurrentie van een bakje?quote:Op zondag 3 juli 2005 02:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kweenie, maar ik krijg wel steeds meer concurrentie hier.
feateaux vanquote:Op zondag 3 juli 2005 02:50 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nou,was anders ook best ehm...
.
Dat is geen gozer, dat ben ik.quote:Op zondag 3 juli 2005 02:56 schreef Camoth het volgende:
Ok, lama.... nu was ik in de war... moet je ook niet een gozer in je av hebben(of ik moet minder zuipen)
*slaat zichzelfquote:
quote:Op zondag 3 juli 2005 02:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Gozer op msn:
Wat is dat dan..Live 8?
Don't worry about it. Je bent niet de enige en dat "vrouw" in mijn profiel is ook alleen maar omdat er geen alternatief wasquote:Op zondag 3 juli 2005 02:58 schreef Camoth het volgende:
[..]
*slaat zichzelfOkay, volgens mij is het tijd voor:
-Bed
-Bril
-No more alcohol
Meid, het spijt me oprecht![]()
Nu zie ik het ook wel hoor, alleen ik keek zo scheel dat ik je staart niet zag... mên ik moet echt mezelf eens bij elkaar rapenquote:Op zondag 3 juli 2005 03:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Don't worry about it. Je bent niet de enige en dat "vrouw" in mijn profiel is ook alleen maar omdat er geen alternatief was
quote:Op zondag 3 juli 2005 02:56 schreef Camoth het volgende:
Ok, lama.... nu was ik in de war... moet je ook niet een gozer in je av hebben(of ik moet minder zuipen)
Ik vraag me soms echt af in welke wereld sommige mensen levenquote:Op zondag 3 juli 2005 03:00 schreef beaverhausen het volgende:
Zo zei er vanavond ook iemand "Ik heb dat nog nooit gekeken, dat Live 8"
Het komt ook elke week.
Sommige mensen zijn in ieder geval niet van deze wereld, zoveel is duidelijk.quote:Op zondag 3 juli 2005 03:03 schreef Camoth het volgende:
[..]
Ik vraag me soms echt af in welke wereld sommige mensen leven![]()
Ja okay, maar hoeveel moeite was het voor mij om even in je profiel te kijken...quote:Op zondag 3 juli 2005 03:03 schreef wonderer het volgende:
[afbeelding]
Dit soort foto's helpen ook niet
Ik heb eigenlijk zin om het op man te zetten. Maar dan kloppen een aantal posts in SEX niet meer.quote:Op zondag 3 juli 2005 03:06 schreef Camoth het volgende:
[..]
Ja okay, maar hoeveel moeite was het voor mij om even in je profiel te kijken...![]()
Maar ben je een bakje of val je alleen op vrouwen? *doet FBI bril opquote:Op zondag 3 juli 2005 03:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk zin om het op man te zetten. Maar dan kloppen een aantal posts in SEX niet meer.
Dennis merkte terecht op dat ik een nicht in het verkeerde lichaam ben. Ik val alleen op mannenquote:Op zondag 3 juli 2005 03:08 schreef Camoth het volgende:
[..]
Maar ben je een bakje of val je alleen op vrouwen? *doet FBI bril op![]()
quote:Op zondag 3 juli 2005 03:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dennis merkte terecht op dat ik een nicht in het verkeerde lichaam ben. Ik val alleen op mannen
Toffe bril
'Al'?quote:Op zondag 3 juli 2005 03:10 schreef Great_Expectations het volgende:
*wiebel, stuiter*
Ik kan onmogelijk nu al gaan slapen..
Als ik het erg zou vinden, zou ik wel een jurk aantrekken en make up gaan dragen.quote:Op zondag 3 juli 2005 03:11 schreef Camoth het volgende:
[..]
Maar je vind me nog wel lief na deze godsgruwelijke (maar niet met opzet gemaakte) beledigingen?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |